Agent Kellerman Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Geplaatst: 24 april 2007 Hoe heet dat nummer dat je hoort bij de aftiteling van Game Kings op TMF? Reageren
Preddy Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Geplaatst: 24 april 2007 Hoe heet dat nummer dat je hoort bij de aftiteling van Game Kings op TMF? Je had er al antwoord op: Weet iemand nou die nummertje die je hoort aan het einde van Game Kings, bij aftiteling? Dat is Du hast van Rammstein Reageren
Bassiej Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Geplaatst: 24 april 2007 Van dit nummer weet ik de titel nog steeds niet..... Ik heb ook nog een opgave hier kun je hem beluisteren. Reageren
HerrieM Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Geplaatst: 24 april 2007 Ik heb ook nog een opgave hier kun je hem beluisteren. Geen idee.Van dit nummer weet ik de titel nog steeds niet..... Via via via ben ik er eindelijk achter. SL-2 - On a ragga trip Reageren
Bassiej Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 Ik heb ook nog een opgave hier kun je hem beluisteren. Geen idee.Van dit nummer weet ik de titel nog steeds niet..... Via via via ben ik er eindelijk achter. SL-2 - On a ragga trip Jaaa! Bedankt!! HerrieM Eindelijk ! Ik heb nog een nummertje.. Een nummer dat 'Escape Megamix' heet is gemaakt door: Beenie Man / Sean Paul / Lexus / Lady Saw / Tony Curtis / Vegas / Vybz Cartel / Capleton. In dat nummer zit een heel bekend deuntje, weet iemand misschien wat het orgineel daarvan is? Het gaat om nummer 11 van deze Cd.. Reageren
Jorair Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 Ik zou graag het nummer van dit liedje weten. Dank je. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 Ik zou graag het nummer van dit liedje weten.Die komt me bekend voor uit Vice City als ik het me goed herinner. De titel en artiest wist ik niet uit m'n hoofd, maar na het intypen van een deel van de songtekst op Google kwam ik uit op C-Block met Broken Wings Edit @ HerrieM hieronder >> Ik weet zeker dat Jorair de cover zoekt Reageren
HerrieM Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 (bewerkt) Ik zou graag het nummer van dit liedje weten.Die komt me bekend voor uit Vice City als ik het me goed herinner. De titel en artiest wist ik niet uit m'n hoofd, maar na het intypen van een deel van de songtekst op Google kwam ik uit op C-Block met Broken Wings Dan mag je iets verder doorzoeken Nandro Het is namelijk Mr. Mister. C-Block zal het waarschijnlijk gecoverd hebben. Edit: Misschien zoekt hij inderdaad de cover, maar het orgineel zit onder het filmpje. Bewerkt: 25 april 2007 door HerrieM Reageren
Drive Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 Ik wil graag weten hoe dat gerimixde nummer heet van Clocks van Coldplay, met al die zomerse instrumenten. Reageren
HerrieM Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 Ik wil graag weten hoe dat gerimixde nummer heet van Clocks van Coldplay, met al die zomerse instrumenten. Dat nummer heet nogsteeds Clocks maar dan uitgevoerd door de Buena Vista Social Club. Het komt van hun cd Rhythms Del Mundo waar ze vele nummers hebben gecoverd. Reageren
White Gold Geplaatst: 26 april 2007 Rapport Geplaatst: 26 april 2007 (bewerkt) Ik zoek het liedje dat grotendeels in filmpje van Wauzie zit.Alvast bedankt . Edit: Dankje HerrieMaker^^ Bewerkt: 26 april 2007 door White Gold Reageren
HerrieM Geplaatst: 26 april 2007 Rapport Geplaatst: 26 april 2007 Ik zoek het liedje dat grotendeels in filmpje van Wauzie zit.Alvast bedankt . Het is Millencolin met No Cigar Reageren
Muay Thai Geplaatst: 26 april 2007 Rapport Geplaatst: 26 april 2007 Hoe heet dit nummer : http://www.rockstargames.com/bonus/era/index.html Reageren
Proximitus Geplaatst: 26 april 2007 Rapport Geplaatst: 26 april 2007 Hoe heet dit nummer : http://www.rockstargames.com/bonus/era/index.html The Who - Eminence Front word ook gedraaid in GTA SAN ANdreas, op de K-DST zender Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 26 april 2007 Rapport Geplaatst: 26 april 2007 Ik vraag het wel even opnieuw... Ik ben opzoek naar een van de vele covers van The Who - Overture (Tommy) Hij wordt afgespeeld tijdens de Radio2 Top2000, bij de aankondiging van het elke volgende nummer. Hopenlijk weet iemand welke ik bedoel? Alvast bedankt, Ptc Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.