Jump to content

''Hoe heet dit liedje?''


Ice Banana

Recommended Posts

  • Reacties 4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Preddy

    172

  • HerrieM

    115

  • Ice Banana

    89

  • Sandra

    89

Ik zoek ook een liedje. Dat liedje van 'Give it up, Baby give it up, tatatatatata, give it up, baby give it up'! Maar dan niet die oudbollige versie, maar een nieuwere. Weet iemand welke ik bedoel?

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe heet het nummer waarvan ze de beat gebruik in deze video?

Ik weet alleen dat hij in 8 Mile wordt gebruikt tijdens freestyles..

Effe een bump van m'n post.. Weet iemand hoe dat nummer heet?

Link to comment
Delen op andere websites

Kent iemand hət nummer dat Homer Zingt op 00:42 ?

http://www.youtube.com/watch?v=mx8wX9tWsHo&NR=1

Ik ben niet zo'n rocker, maar toevallig ken ik dit liedje wel. :)

hət liedje heet: Smoke On The Water, en is van Deep Purple. Hier een link naar een filmpje van YouTube, waarin hət liedje live gezongen wordt door Deep Purple: Klik.

Veel plezier ermee. :)

EDIT: Preddy, waarom ben jij dan ook zo snel? :7:puh:

Bewerkt: door BaasB
Link to comment
Delen op andere websites

Het is toch werkelijk niet te geloven...zit ik TMF te kijken terwijl ik achter de PC zit en hoor ik een nummer waarvan ik de titel en artiest wil weten, vergeet ik te kijken naar de titel en artiest aan het eind van het nummer. Gelukkig bestaat er dan een topic als deze, want hopelijk is er iemand die weet hoe het nummer heet. Helaas heb ik geen stukje songtekst of melodie voor je, maar in de clip komt er in het begin een groot wit konijn ergens binnenlopen. Klinkt vaag, maar het is echt zo...iemand enig idee over welk nummer ik het heb?

Link to comment
Delen op andere websites

Klinkt inderdaad vaag. Nou heb ik laatst op tv een vage clip gezien met meerdere grote witte konijnen.

Groove Armada - Get Down De videoclip Hopelijk is dit wat je zocht.

Blijkbaar was de beschrijving niet vaag genoeg om het jou niet te laten kennen, want het was inderdaad het nummer dat ik zocht. Hartelijk dank...als uitdaging zal ik het een volgende keer nog wat vager omschrijven :D
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb laatst eens een nummer gehoord waar ik nu naar op zoek ben. Het enige wat ik er echt over kan zeggen is dat je een vrouw "I'm alive" en dingen in die trand hoort zingen. Voor de rest was de stijl van het nummer ongeveer zoals die van Cascada.

Weet iemand welk nummer ik bedoel?

:bier: Nuke[NL]

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb laatst eens een nummer gehoord waar ik nu naar op zoek ben. Het enige wat ik er echt over kan zeggen is dat je een vrouw "I'm alive" en dingen in die trand hoort zingen. Voor de rest was de stijl van het nummer ongeveer zoals die van Cascada.

Weet iemand welk nummer ik bedoel?

In de stijl van Cascada kan ik eigenlijk maar één nummer bedenken en dat is When love becomes a lie van Liz Kay. Er wordt geen enkele keer I'm alive gezongen, maar misschien dat je dat verstaat bij de tekst a lie, wat samengetrokken klinkt als alive.

Het is een beetje een gok, maar een ander nummer die aan je beschrijving voldoet kan ik niet bedenken. Hopelijk is dit het nummer dat je zoekt, maar mocht dat niet het geval zijn is er misschien iemand anders die het wel weet.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...