Rullez Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 Ik ben weer is opzoek naar 1 nummer. Hier heb ik 1 zin van. 1) Baby You Moving To Fast MVG, Rullez Reageren
spoeky Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 Ik ben weer is opzoek naar 1 nummer. Hier heb ik 1 zin van.1) Baby You Moving To Fast MVG, Rullez Mischien bedoel je Supa fly-Moving too fast? Reageren
Moonbeam Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 (bewerkt) Er zijn wel meer nummers met die regel, maar deze lopen qua genre allemaal nogal uiteen. >Hier< kun je een verzamelpagina van nummers met deze regel vinden, ik hoop dat hij ertussen zit! P.S: Het is een verschrikkelijke bende van maar liefst 500 nummer waarvan er maar een enkele (Zoals nummer 7) een juiste combinatie van de woorden heeft. Desalniettemin denk ik niet dat iemand veel meer voor je kan doen als je maar één zin hebt onthouden. Edit: Of de reactie die in de tussentijd hierboven is geplaatst is moet natuurlijk je beoogde antwoord zijn. Bewerkt: 28 april 2007 door Moonbeam Reageren
Muay Thai Geplaatst: 29 april 2007 Rapport Geplaatst: 29 april 2007 Beste mensen ik kijk vaak naar Veronica en je krijgt soms in een reclame te zien wat er in een zogenaamde ' Super Zondag ' te zien valt en de eerste film als ze dat dan laten zien (dus wat er komt om 18:55) hoor je een soort deuntje en ik heb het volgens mij eerder gehoord weet iemand van welke nummer dit is? Bij voorbaat dank. Reageren
Dastard Geplaatst: 29 april 2007 Rapport Geplaatst: 29 april 2007 Ik Zoiek een liedje en er zit: Aaaah,Sorry For Your Diseare...OOOOOHHH Dont Stop Making Now.... Weet Iemand Het? Reageren
GTA Monster Geplaatst: 30 april 2007 Rapport Geplaatst: 30 april 2007 Weet iemand deze? Alvast bedankt! Reageren
NandroDavids Geplaatst: 30 april 2007 Rapport Geplaatst: 30 april 2007 Weet iemand deze?Dat is Drowning Pool met het nummer Bodies. Een tip: Probeer te luisteren naar de songtekst en als je dan twee zinnen kunt verstaan typ je dat in op Google. Et voìla, je hebt de titel van het nummer en de artiest binnen de korste keren op je scherm staan.@ Dastard >> Kun je misschien iets meer van de tekst vertellen? Of heb je een link naar een fragment van het nummer? Want hier kan ik nog weinig wijs uit worden... Reageren
Backsmash Geplaatst: 30 april 2007 Rapport Geplaatst: 30 april 2007 Hoi, ik zoek de naam van dit liedje: klik ik bedoel het deel op 39 seconden bvd, Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 30 april 2007 Rapport Geplaatst: 30 april 2007 Hoi,ik zoek de naam van dit liedje: klik ik bedoel het deel op 39 seconden bvd, Hier hoor je Usher & Li'l Jon - Yeah! Als je op zoek bent naar bepaalde nummers, oftewel zoals jou vraag al luid: Op zoek naar een liedje... kijk dan in het "Hoe heet dit liedje" topic. Succes ermee, Mvg, Pennywise Reageren
Backsmash Geplaatst: 30 april 2007 Rapport Geplaatst: 30 april 2007 tuut tuut dat is snel, bedankt. en ja, ik was weer eens te lui om de zoekfunctie te gebruiken >>> Door NandroDavids: Toch maar even doen de volgende keer...topics samengevoegd<<< Reageren
Mynameisjeff Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 weet ieman welke liedje dit is ik vraag iedereen maaar nieman weeet het meschien weten julllie het Reageren
Preddy Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 weet ieman welke liedje dit is ik vraag iedereen maaar nieman weeet het meschien weten julllie het Origineel is MC Hammer - Can't Touch This Reageren
Agent Kellerman Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 Wel droog Nummer idd Hoe heet dat nummer dat je hoort als er soms een Gast binnen komt bij jensen.. Soort Dj nummer en af en toe hoor je Whoowoowowo ofzoiets Reageren
Tunix Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 Ik wil ook iets weten, het liedje dat je hoort aan het eind van een voetbalwedstrijd van de Champions League, met alle hoogtepunten en mooie shots uit de wedstrijd. Weten jullie wat ik bedoel? Alvast bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.