Jump to content

''Hoe heet dit liedje?''


Ice Banana

Recommended Posts

  • Reacties 4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Preddy

    172

  • HerrieM

    115

  • Ice Banana

    89

  • Sandra

    89

Er zijn wel meer nummers met die regel, maar deze lopen qua genre allemaal nogal uiteen. >Hier< kun je een verzamelpagina van nummers met deze regel vinden, ik hoop dat hij ertussen zit!

P.S: Het is een verschrikkelijke bende van maar liefst 500 nummer waarvan er maar een enkele (Zoals nummer 7) een juiste combinatie van de woorden heeft. Desalniettemin denk ik niet dat iemand veel meer voor je kan doen als je maar één zin hebt onthouden. :(

Edit: Of de reactie die in de tussentijd hierboven is geplaatst is moet natuurlijk je beoogde antwoord zijn. :)

Bewerkt: door Moonbeam
Link to comment
Delen op andere websites

Beste mensen ik kijk vaak naar Veronica en je krijgt soms in een reclame te zien wat er in een zogenaamde ' Super Zondag ' te zien valt en de eerste film als ze dat dan laten zien (dus wat er komt om 18:55) hoor je een soort deuntje en ik heb het volgens mij eerder gehoord weet iemand van welke nummer dit is?

Bij voorbaat dank.

Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand deze?
Dat is Drowning Pool met het nummer Bodies. Een tip: Probeer te luisteren naar de songtekst en als je dan twee zinnen kunt verstaan typ je dat in op Google. Et voìla, je hebt de titel van het nummer en de artiest binnen de korste keren op je scherm staan.

@ Dastard >> Kun je misschien iets meer van de tekst vertellen? Of heb je een link naar een fragment van het nummer? Want hier kan ik nog weinig wijs uit worden...

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi,

ik zoek de naam van dit liedje:

klik

ik bedoel het deel op 39 seconden

bvd,

Hier hoor je Usher & Li'l Jon - Yeah!

Als je op zoek bent naar bepaalde nummers, oftewel zoals jou vraag al luid: Op zoek naar een liedje... kijk dan in het "Hoe heet dit liedje" topic.

Succes ermee,

Mvg,

Pennywise

Link to comment
Delen op andere websites

Wel droog Nummer idd :D

Hoe heet dat nummer dat je hoort als er soms een Gast binnen komt bij jensen.. Soort Dj nummer en af en toe hoor je Whoowoowowo ofzoiets :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil ook iets weten, het liedje dat je hoort aan het eind van een voetbalwedstrijd van de Champions League, met alle hoogtepunten en mooie shots uit de wedstrijd. Weten jullie wat ik bedoel? Alvast bedankt :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...