Jump to content

''Hoe heet dit liedje?''


Ice Banana

Recommended Posts

  • Reacties 4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Preddy

    172

  • HerrieM

    115

  • Ice Banana

    89

  • Sandra

    89

Wel droog Nummer idd :D

Hoe heet dat nummer dat je hoort als er soms een Gast binnen komt bij jensen.. Soort Dj nummer en af en toe hoor je Whoowoowowo ofzoiets :dans:

Ik weet vrijwel zeker dat het een nummer van de Red Hot Chilipeppers is, maar kom zo snel even niet op de titel. Maar als je de uitgebrachte singles van die gasten even doorluistert kom je hem vanzelf tegen denk ik......

Link to comment
Delen op andere websites

Wel droog Nummer idd :D

Hoe heet dat nummer dat je hoort als er soms een Gast binnen komt bij jensen.. Soort Dj nummer en af en toe hoor je Whoowoowowo ofzoiets :dans:

Ik weet vrijwel zeker dat het een nummer van de Red Hot Chilipeppers is, maar kom zo snel even niet op de titel. Maar als je de uitgebrachte singles van die gasten even doorluistert kom je hem vanzelf tegen denk ik......

Ik weet niet wat jensen is , moet niets van DJ's hebben , maar weet wel alles van RHCP :D En als schapie zegt dat het een van de uitgebrachte nummers is van de Peppers en er WhooWhooWhoo inkomt is het waarschijnlijk Around The Word :) Maar weet niet zeker , maar dat is toch een van de weininge nummer vn de RHCP waar WhooWhooWhoo inkomt. Maarjah , kan zijn van niet hé :D

BTW:!! Ik zoek ook een nummer , het is een nummer van John Frusciante , gitarist RHCP en hier is de link naar het

Bewerkt: door Aeroplane
Link to comment
Delen op andere websites

BTW:!! Ik zoek ook een nummer , het is een nummer van John Frusciante , gitarist RHCP en hier is de link naar het
De eerste twee zinnen van de tekst intypen op Google leverde me direct de titel op van het nummer. Zoals je zelf al zei is het een nummer van John Frusciante en de titel is Song to sing when I'm lonely. Mocht je de complete lyrics willen, dan kan ik je doorverwijzen naar deze site: *KLIK*.

Goed nummer trouwens, die ga ik even helemaal luisteren :)

Link to comment
Delen op andere websites

Tunix, ik denk te weten welk nummer je bedoelt (al heb ik niets gezien van de champions League)

Moke - Last Chance. Hier is het te beluisteren. Hopelijk is het wat je zoekt.

Jaa dat is hem! Heel erg bedankt. :)

Link to comment
Delen op andere websites

De eerste twee zinnen van de tekst intypen op Google leverde me direct de titel op van het nummer. Zoals je zelf al zei is het een nummer van John Frusciante en de titel is Song to sing when I'm lonely. Mocht je de complete lyrics willen, dan kan ik je doorverwijzen naar deze site: *KLIK*.

Goed nummer trouwens, die ga ik even helemaal luisteren :)

Bedankt NandroDavids :) Ik dacht wel dat het zo iets ging zijn , maar ik wist niet hoe ik het moest vinden :) Bedankt !

( Inderdaad goed liedje :*D )

Edit=> Geen verbinding met ******* :( Zou er a.u.b iemand het liedje voor mij willen downloaden ?

>>> Door NandroDavids: Aan het downloaden en doorsturen van muziek doen we hier niet...<<<

Oké dan .. :) ******* werkt toch terug ^_^

Bewerkt: door Aeroplane
Link to comment
Delen op andere websites

BTW:!! Ik zoek ook een nummer , het is een nummer van John Frusciante , gitarist RHCP en hier is de link naar het
De eerste twee zinnen van de tekst intypen op Google leverde me direct de titel op van het nummer. Zoals je zelf al zei is het een nummer van John Frusciante en de titel is Song to sing when I'm lonely. Mocht je de complete lyrics willen, dan kan ik je doorverwijzen naar deze site: *KLIK*.

Goed nummer trouwens, die ga ik even helemaal luisteren :)

lol me spysweeper blokt die site omdat er skyware op zit,

ontopic: ik zoek een heel zielig liedje, maakt niets uit van wie, want ik ga een soort filmpje maken. en daar heb ik zoeen muziekje voor nodig.

Bewerkt: door Bright
Link to comment
Delen op andere websites

Bright,

Ik heb hier een paar nummertjes die de sfeer altijd zielig en droevig maakt 0_0

Guns n' Roses - November Rain

Last Kiss - J Frank Wilson (or Pearl Jam)

I'll Be There - Escape Club

Fais moi une place- Julien Clerc

Bittersweet Symphony -The Verve

Marco Borsato~Nooit Meer Een Morgen

Phill collins - you'll be in my heart

Robbie Williams - Angels

WonderWall - Oasis

Sing for the Moment - Eminem

Nothing else matters - metallica

Op ander vlak zou ik naar de stijl gaan van de klassieke droeve muziek.

O.a. Het minst aansprekende : Opera :puh:

IB

Bewerkt: door ICE BANANA
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek 2 liedjes: 1tje is volgens mij van Tina Turner en Elton John weet dit niet zeker, het gaat ongeveer zo: 'I'm A bitch, I'm a bitch..' weet iemand wat ik bedoel, sorry voor de vage uitleg. En ook een liedje dat zo gaat: Henk is een lollige vent, henk is een lollige vent, als henk wat zegt lacht de ganze tent elke dag of elk moment', met zo'n zwaar limburgs accent. :puh:

Bewerkt: door robertpsv
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...