Jump to content

''Hoe heet dit liedje?''


Ice Banana

Recommended Posts

Ik zoek 2 liedjes: 1tje is volgens mij van Tina Turner en Elton John weet dit niet zeker, het gaat ongeveer zo: 'I'm A bitch, I'm a bitch..' weet iemand wat ik bedoel, sorry voor de vage uitleg. En ook een liedje dat zo gaat: Henk is een lollige vent, henk is een lollige vent, als henk wat zegt lacht de ganze tent elke dag of elk moment', met zo'n zwaar limburgs accent. :puh:

Eerste:

, misschien dat hij het ooit eens samen heeft gedaan met Tina, kan maar zo.

Tweede: Lijkt mij Rowwen Heze - Henk is een lollige vent

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Preddy

    172

  • HerrieM

    115

  • Ice Banana

    89

  • Sandra

    89

Op tv heb je een nieuwe reclame van Puma. De mensen in de reclame lopen op gekleurde platformen rond in kleding van Puma. Je hoort tijdens de reclame ook een liedje, ik wil weten hoe dit liedje heet.

Dank :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

eey

als ik de DGB V.I.P. kijk

hoor ik weleens van die achtergrond muziek

en die nummers wil ik ook wel op m'n pc hebben

dus hoe kom ik aan deze nummers ?

ik weet helaas de naam niet van deze nummers

Link to comment
Delen op andere websites

Op tv heb je een nieuwe reclame van Puma. De mensen in de reclame lopen op gekleurde platformen rond in kleding van Puma. Je hoort tijdens de reclame ook een liedje, ik wil weten hoe dit liedje heet.

Dat is Marazin - For Energy Infinite.

Ga naar de site van Puma en klik op de French Collection. Bovenin start een player met het nummer. Klik hierop en je ziet dat je het nummer gratis kunt downloaden bij Puma.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek een best bekend liedje, volgens mij van Green Day, maar weet ik niet zeker

Ze zeggen in het refrein wel eens "hey" geloof ik

En het is NIET "Wake me up, when September ends" of "American Idiot"

Link to comment
Delen op andere websites

het nummer wat ik bedoel is denk ik een beetje trance,jumpstyle,house (ik weet niet precies welk genre)

en dat nummer draaien ze bijna elke aflevering

kan iemand me helpen

alvast bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

Op tv heb je een nieuwe reclame van Puma. De mensen in de reclame lopen op gekleurde platformen rond in kleding van Puma. Je hoort tijdens de reclame ook een liedje, ik wil weten hoe dit liedje heet.

Dat is Marazin - For Energy Infinite.

Ga naar de site van Puma en klik op de French Collection. Bovenin start een player met het nummer. Klik hierop en je ziet dat je het nummer gratis kunt downloaden bij Puma.

Dank :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek een best bekend liedje, volgens mij van Green Day, maar weet ik niet zeker

Ze zeggen in het refrein wel eens "hey" geloof ik

En het is NIET "Wake me up, when September ends" of "American Idiot"

Dat is wel erg magere omschrijving, maar als het van Green Day is én bekend is (in Nederland dan even), dan blijven er niet zo heel veel opties over:

- Holiday

- Boulevard of Broken Dreams

- Basket Case

Niet al te lang geleden hebben ze ook nog "The Saints Are Coming" met U2 opgenomen, welke ook redelijk bekend werd.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is wel erg magere omschrijving, maar als het van Green Day is én bekend is (in Nederland dan even), dan blijven er niet zo heel veel opties over:

- Holiday

- Boulevard of Broken Dreams

- Basket Case

Niet al te lang geleden hebben ze ook nog "The Saints Are Coming" met U2 opgenomen, welke ook redelijk bekend werd.

Dank je, Preddy!!! Het is Holiday!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek ook weer een liedje :D

Het is dat liedje van Sprite reclaampje :D Het gaat iets met " I'm Falling Away .. with you " Ofzoiet :D

Aeroplane :)

Bewerkt: door Aeroplane
Link to comment
Delen op andere websites

Het is dat liedje van Sprite reclaampje :D Het gaat iets met " I'm Falling Away .. with you " Ofzoiet :D
Ik blijf het zeggen, maar met behulp van Google is werkelijk een heleboel te vinden. De zoekterm Sprite "I'm falling away" is bijvoorbeeld al genoeg om erachter te komen dat het betreffende nummer True heet en dat de uitvoerende band (on)bekend is onder de naam Deep Scene. Veel plezier ermee en zoek de volgende keer eerst zelf even :)

Edit >> Vergeef me mijn opmerkingen hierboven, de bron bleek onbetrouwbaar...ik zoek even verder.

Edit # 2 >> "Zoekt en gij zult vinden" gaat in dit geval niet 100 % op. De muziek is exclusief voor Sprite geproduceerd door ene Benjamin Pacheco en was gratis te downloaden op de website van Sprite. Meer informatie vind je hier: *KLIK*. Scroll naar beneden tot het kopje Music waar je informatie vindt over de muziek uit de commercial.

Edit # 3, naar aanleiding van de post van HerrieM hieronder >> Kijk, dat maakt het een stuk makkelijker. De Nieuw-Zeelandse band die hieronder wordt genoemd is dus Deep Scene, de band die ik hierboven ten onrechte vermeldde als de maker van het nummer.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek ook weer een liedje :D

Het is dat liedje van Sprite reclaampje :D Het gaat iets met " I'm Falling Away .. with you " Ofzoiet :D

Aeroplane :)

Die is al meerdere malen gevraagd, en hier is het antwoord:

Het gaat om een reclame van Sprite

Het nummer is speciaal gemaakt voor Sprite. Er is dus ook geen and bekend die heeft heeft gemaakt.

Sprite bied dit nummer gratis aan als MP3 op hun site. Het is hier te downloaden. Niet meer te dowloaden

Kleine aanvulling de artiest en titel: Benjamin Pacheco - I'm Falling Away Het zal moeilijk zijn om het nummer te vinden aangezien Het niet echt een artiest is maar een reclame maker. Er is wel een nieuw zeelandse band die het nummer hebben nagemaakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...