Jump to content

''Hoe heet dit liedje?''


Ice Banana

Recommended Posts

  • Reacties 4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Preddy

    172

  • HerrieM

    115

  • Ice Banana

    89

  • Sandra

    89

Eminem heeft bij de film "8 mile" en nummer geschreven. Ik wil de titel van dat nummer graag hebben. Het komt niet voor in de rap-battle's. Het is erg vaag, maar ik heb geen betere omschrijving.

Bewerkt: door ThunderDuck
Link to comment
Delen op andere websites

Eminem heeft bij de film "8 mile" en nummer geschreven. Ik wil de titel van dat nummer graag hebben. Het komt niet voor in de rap-battle's. Het is erg vaag, maar ik heb geen betere omschrijving.

Bedoel je misschien "Lose Yourself"?

Ikzelf heb trouwens ook een nummertje. In dit uur van de Radio2 Top2000 van verleden jaar komt na elke twee nummers de Dj tussendoor om ze aan te kondigen. In deze aankondiging hoor je achtergrondmuziek, namenlijk een cover van het nummer Overture, van The Who. Het melodietje begint te spelen op 09:20.

Wie weet welk koor, band, of wat dan ook dit nummer speelt? Ik ben er al vanaf December naar op zoek, maar zonder resultaat. Hopenlijk kunnen jullie me eruit helpen.

Bewerkt: door Pennywise-The-Clown
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vraag me af hoe het jumpstyleliedje heet dat wordt afgespeeld bij TMF JUMP. Wanneer ze dat logo van TMF Jump laten zien.

Alvast bedankt voor de hulp!

Hoezo heeft niemand hier nog op gereageert?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vraag me af hoe het jumpstyleliedje heet dat wordt afgespeeld bij TMF JUMP. Wanneer ze dat logo van TMF Jump laten zien.

Alvast bedankt voor de hulp!

Hoezo heeft niemand hier nog op gereageert?
Misschien omdat niemand weet hoe het nummer heet dat je zoekt. Het posten in dit topic is geen garantie op succes, dus je zult denk ik gewoon geduld moeten hebben en wachten totdat er iemand is die het wél weet. Wat je ook kunt doen is even een mailtje sturen naar TMF met de vraag hoe dat nummer heet...wie weet krijg je antwoord en is onze hulp niet meer nodig.
Link to comment
Delen op andere websites

Het liedje waar ze altijd jump moves geven bij TMF Jump, en dan gaan ze het voordoen op dat liedje. Ik heb dat één keer gezien, en vond het wel een leuk nummer.

Nee het liedje dat altijd tussen de breaks komt.

Link to comment
Delen op andere websites

Het liedje waar ze altijd jump moves geven bij TMF Jump, en dan gaan ze het voordoen op dat liedje. Ik heb dat één keer gezien, en vond het wel een leuk nummer.

Nee het liedje dat altijd tussen de breaks komt.

Nee, dat is het liedje dat ík wil weten. :7

Link to comment
Delen op andere websites

ik wou graag de songteksten van dit nummer, ik weet niet of je dat ook mag vragen. sorry anders daarvoor.

Google-en op Headhunterz The Sacrafice lyrics levert dit op: *KLIK*. Het is niet bijster veel tekst, maar dat is volgens mij ook niet echt de bedoeling van het nummer. In ieder geval moet dit zijn wat je zocht. Probeer het een volgende keer zelf eens met Google ;)
Link to comment
Delen op andere websites

Het liedje waar ze altijd jump moves geven bij TMF Jump, en dan gaan ze het voordoen op dat liedje. Ik heb dat één keer gezien, en vond het wel een leuk nummer.

Nee het liedje dat altijd tussen de breaks komt.

Nee, dat is het liedje dat ík wil weten. :7

Ik weet hoe die liedjes heten:

Die van Maxis heet : Jeckyll & Hyde- The Flipside

En die van Tunix heet: Jeckyll & Hyde- Frozen Flame

Veel plezier met de liedjes! :bier:

TH3 R34P3R

Link to comment
Delen op andere websites

Eminem heeft bij de film "8 mile" en nummer geschreven. Ik wil de titel van dat nummer graag hebben. Het komt niet voor in de rap-battle's. Het is erg vaag, maar ik heb geen betere omschrijving.

Eminem heeft voor de film 8 Mile een speciale CD gemaakt met de soundtracks. Deze CD heet dan ook: 8 Mile. Op deze CD staan liedjes van Eminem zelf, maar ook veel liedjes waar andere rappers in meerappen, en zelfs liedjes waar Eminem niet eens zelf in rapt. Dit zijn alle liedjes die op de CD van 8 Mile staan:

1. Lose Yourself, Eminem (5:20)

2. I Just Want To Love You, Eminem/ Obie Trice / 50 Cent (4:30)

3. 8 Mile, Eminem (6:00)

4. Adrenaline Rush, Obie Trice (3:48)

5. Places To Go, 50 Cent (4:15)

6. Rap Game, D12 / 50 Cent (5:53)

7. 8 Miles and Runnin, Jay Z / Freeway (4:08)

8. Spit Shine, Xzibit (3:39)

9. Time Of My Life, Macy Gray (4:21)

10. U Wanna Be Me, Nas (3:50)

11. Wanksta, 50 Cent (3:38)

12. Wasting My Time, Boomat (3:27)

13. R.A.K.I.M, Rakim (4:23)

14. That's My Nigga For Real, Young Zee (4:45)

15. Battle, Gangstarr (2:56)

16. Rabbit Run, Eminem (3:10)

Bewerkt: door BaasB
Link to comment
Delen op andere websites

Het liedje waar ze altijd jump moves geven bij TMF Jump, en dan gaan ze het voordoen op dat liedje. Ik heb dat één keer gezien, en vond het wel een leuk nummer.

Nee het liedje dat altijd tussen de breaks komt.

Nee, dat is het liedje dat ík wil weten. :7

Ik weet hoe die liedjes heten:

Die van Maxis heet : Jeckyll & Hyde- The Flipside

En die van Tunix heet: Jeckyll & Hyde- Frozen Flame

Veel plezier met de liedjes! :bier:

TH3 R34P3R

Nee dat is hem zeker niet. Ik heb genoeg verstand van jumpstyle om te weten dat die het niet is. :7 Ik zal morgen wel even op de TMF site kijken voor wat afleveringen...

Link to comment
Delen op andere websites

Beste mensen!

Ik zag gisteren een stukje van Criminal Minds en Alias naja dat lieten ze in iedergeval zien dat het vandaag zou komen en als ze dat dan laten zien hoor je een muziekje zou mischien alstublieft hier iemand even gaan kijken voor me? of voortaan even opletten?

Bij voorbaat dank!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...