the max Geplaatst: 23 mei 2007 Rapport Geplaatst: 23 mei 2007 (bewerkt) Moke - Last Chance? dat dacht ik al, maar ik weet het niet zeker i.i.g bedankt sorry dat ik mezelf ff bump, maar het is toch niet last chance volgensmij, heeft iemand daarnet naar de voorbereiding van de champions league bij de NOS gekeken? daar werd het weer gespeeld iets met "I have million things to say" Bewerkt: 23 mei 2007 door the max Reageren
Tunix Geplaatst: 23 mei 2007 Rapport Geplaatst: 23 mei 2007 Moke - Last Chance? dat dacht ik al, maar ik weet het niet zeker i.i.g bedankt sorry dat ik mezelf ff bump, maar het is toch niet last chance volgensmij, heeft iemand daarnet naar de voorbereiding van de champions league bij de NOS gekeken? daar werd het weer gespeeld iets met "I have million things to say" De voorbereiding? Last Chance draaien ze altijd na de wedstrijd, waar alle mooie momenten uit die desbetreffende wedstrijd worden herhaald. Reageren
Suburban Geplaatst: 23 mei 2007 Rapport Geplaatst: 23 mei 2007 weet iemand hoe het liedje heet, dat in de aflevering van south park ( You got Served aflevering ) aan het begin wordt gedraaid, die van Lets see you dance, sucka. Youve got nothing on me Reageren
the max Geplaatst: 23 mei 2007 Rapport Geplaatst: 23 mei 2007 Moke - Last Chance? dat dacht ik al, maar ik weet het niet zeker i.i.g bedankt sorry dat ik mezelf ff bump, maar het is toch niet last chance volgensmij, heeft iemand daarnet naar de voorbereiding van de champions league bij de NOS gekeken? daar werd het weer gespeeld iets met "I have million things to say" De voorbereiding? Last Chance draaien ze altijd na de wedstrijd, waar alle mooie momenten uit die desbetreffende wedstrijd worden herhaald. ja echt in de voorbereiding, dan zie je zo filmpje getiteld match of the day, met vandaag dus liverpool en milan Reageren
HerrieM Geplaatst: 23 mei 2007 Rapport Geplaatst: 23 mei 2007 Zou iemand me kunnen zeggen hoe dit nummer heet? En zo'n hond verwachten wij ook op 22 juni, nog minder dan een maand dus ! Dat is 2 Unlimited met Get Ready For This Reageren
Dastard Geplaatst: 24 mei 2007 Rapport Geplaatst: 24 mei 2007 Ik zoek een die ik vanachtend op De Grote Peter Van De Veire Ochtendshow gehoord heb,tijdens de "duohit" Refrein: Frisco in den disco,lekt eran,pakt oak ien me banan.. Weet iemand hoe dit noemt? Reageren
Ice Banana Geplaatst: 24 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2007 Gewoon Van Torre -frisco in den disco IB Reageren
Flitskikker Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 Een lid op een ander forum zoekt een liedje, en volgens mij is dat ook het liedje dat ik zoek. Dus wil ik graag de naam van het liedje weten. Ik heb het liedje niet gezongen of geneuried ofzo. Hier is de link: Klik Met vriendelijke groeten, Flitskikker Reageren
Proximitus Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 Een lid op een ander forum zoekt een liedje, en volgens mij is dat ook het liedje dat ik zoek. Dus wil ik graag de naam van het liedje weten.Ik heb het liedje niet gezongen of geneuried ofzo. Hier is de link: Klik Met vriendelijke groeten, Flitskikker Die link doet het niet. Maar ik wil je we lhelpen zelf heb ik ook een aanvraag. Ik heb er nergens een filmpje van, maar is makkelijk te vinden. Afgelopen vrijdag bij de lama's, het was zo'n compilatie aflevering. In het begin, bij verboden te lachen, toen ze in de videotheek waren (ow, was een video teek XD) zong ruben nicolai zon liedje, zoiets van: woe woe woe woe, de video is te laat en nu krijg je een boete, 12 euro (of zoiets0 weet iemand welk liedje dit is? Reageren
Ice Banana Geplaatst: 25 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 (bewerkt) Proxi,Ik heb geen flauw idee! zou het gewoon geen liedje zijn dat Ruben gewoon uitgevonden heeft? @ flits,bedoel je deze? Liedje? Deze weet ik niet,vraag die kerel of er tekst in komt ofzo IB Btw ik zoek er ook een paar: 1ste tekst gaat ongeveer zo; "Summer was high and hte people low,but there was Looola la la la la loooolaa...etc.. 2de:Klikt erg volks,iers denk ik: "Ooooh schut up your face!" Bewerkt: 25 mei 2007 door ICE BANANA Reageren
Flitskikker Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 (bewerkt) Ik heb hem even op mijn host gezet: Klik @IB: Die gast die hem poste heeft daar maar 1 post, dus komt alleen maar voor dat liedje, dus hij zal wel niet z'n PB's bekijken. Ik heb het liedje trouwens twee weken geleden nog gehoord in het zwembad. Het is een dance nummer en er wordt in gezongen. Mvg, Flitskikker Bewerkt: 25 mei 2007 door Flitskikker Reageren
Proximitus Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 Dat liedje van flitskikker zou best Nelly furtado kunnen zijn met "all good things come to an end" Reageren
Ice Banana Geplaatst: 25 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 Zou iemand me kunnen zeggen hoe dit nummer heet? En zo'n hond verwachten wij ook op 22 juni, nog minder dan een maand dus ! Die weet ik! Komt voor in het de film "Looney Tunes" huh? met Micheal Jordan Hoh, Space Jam - Get ready for this IB Reageren
Flitskikker Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 Dat liedje van flitskikker zou best Nelly furtado kunnen zijn met "all good things come to an end" Dat is 'm zeker niet. Die ik bedoel is een beetje techno-dance. Reageren
Bigstijn Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 Hier een vraag van mij het is een hardcore liedje. Het gaat van kijk eens hoe ik hak hak in men trainingspak jalallalalaa tuutuu tututututu tuutututu tuutuututu lalallaa Zoiets Ik zoek het al best lang k hoop dat iemand me kan helpen groetjes stijn Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.