Flitskikker Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 Hoe heet dat liedje in de reclame van Casema?PS: Weet niemand die vorige van mij? Mvg, Flitskikker bedoel je ?De naam weet ik niet hoor.Maar misschien weten andere leden na het zien van de reclame wel welk nummer het is. Nee, dat is niet degene die ik bedoel. Ik bedoel die nu op tv is. Reageren
zoektlied Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 Iemand hier met verstand van voetballiedjes? gelijk vanaf het begin Dt liedje wordt in veel stadions gezongen, maar het is ook een keer uitgebracht als echt liedje. Weet iemand hoe dit heet of van wie het is? Reageren
profile Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 Iemand hier met verstand van voetballiedjes?gelijk vanaf het begin Dt liedje wordt in veel stadions gezongen, maar het is ook een keer uitgebracht als echt liedje. Weet iemand hoe dit heet of van wie het is? Is het niet gewoon Ole Ole ? Ik had het lied ook al eens gehoord. Maar de titel heb ik altijd gedacht ole Ole ? Ole Ole Reageren
zoektlied Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 Iemand hier met verstand van voetballiedjes?gelijk vanaf het begin Dt liedje wordt in veel stadions gezongen, maar het is ook een keer uitgebracht als echt liedje. Weet iemand hoe dit heet of van wie het is? Is het niet gewoon Ole Ole ? Ik had het lied ook al eens gehoord. Maar de titel heb ik altijd gedacht ole Ole ? Ole Ole Haha nee, dat dacht ik idd ook altijd, maar op Limewire kan ik niks vinden in de trend van 'ole'... dus als iemand iets meer weet over dit lied? Reageren
Politiehelikopter Geplaatst: 1 juni 2007 Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 Goed topic! Zo'n liedje lijkt op een nummer van John Marks maar iik weet het ook niet. Reageren
Preddy Geplaatst: 1 juni 2007 Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 Zelf ook eens eentje om te vragen Hoe het het lied dat gebruikt wordt in de reclame van Sony's Full HD? Dat is die met de halve oranje auto met een poedel(hond) erin. Muziek is rock en heeft een bekende sound die ik helaas zelf niet kan plaatsen. Reclame is tegenwoordig vaak op RTL te zien, ongeveer 3 keer in één reclameblok tijdens films. Edit:Damn ik heb 'm al gevonden mbv die oranje auto... Iron Maiden - Can I Play with madness voor wie het zich afvraagt Reageren
Maxis Geplaatst: 1 juni 2007 Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 Misschien moest je dit vragen in het "hoe heet dit liedje topic?" zij weten daar vast wel raad mee Reageren
Jorair Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 Ik zoek 2 liedjes: Het eerste liedje zit in filmpje.Het andere is het allereerste liedje van dit videofilmpje. (Ik ben niet zeker of dit echt een liedje is, of gewoon filmmuziek) Reageren
Bigstijn Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 (bewerkt) @ joriar de eerste is: Queen - Don't stop me know de 2de volgens mij (naar vlink wat denkwerk :l) The offsprings - (A) million miles away Stijn Bewerkt: 2 juni 2007 door Bigstijn Reageren
Bigstijn Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 (bewerkt) Een vraag voor jou van mij: Het gaat om een best oud liedje wat ongeveer zo gaat: Tic tac tic tac tic tac tic tac pa-da-da-daa-da-da-daaaaaaa 5x What you're waiting ing foooor Stijn Bewerkt: 2 juni 2007 door Bigstijn Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 Neej is niet oud. Gwen Stefani - What You Waiting For? Of dat is een cover van een ouder nummer wat jij bedoelt, lijkt me niet hoor. Reageren
Bigstijn Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 Neej is niet oud. Gwen Stefani - What You Waiting For? Of dat is een cover van een ouder nummer wat jij bedoelt, lijkt me niet hoor. Ja das hem! Twee/een jaar dan Dankje! Stijn Reageren
sevaboy Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 Ik denk van 50 cent maar het gaat zo: Slim lady were you go! 50 cent heeft het eens gemaakt omdat hij Slim Shady(Eminem) haat. Reageren
Bigstijn Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 Ik denk van 50 cent maar het gaat zo:Slim lady were you go! 50 cent heeft het eens gemaakt omdat hij Slim Shady(Eminem) haat. Is dit mischien: Insane Clown Posse - Slim Anus ? Reageren
Bigstijn Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 (bewerkt) Ik denk van 50 cent maar het gaat zo:Slim lady were you go! 50 cent heeft het eens gemaakt omdat hij Slim Shady(Eminem) haat. Is dit mischien: Insane Clown Posse - Slim Anus ? OEPS ! DUBBELPOST :L Bewerkt: 3 juni 2007 door Bigstijn Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.