Jump to content

''Hoe heet dit liedje?''


Ice Banana

Recommended Posts

Kan iemand voor mij een geluidfragmentje uploaden uit de film Southpark: bigger longer uncut? Ik hoorde hem op iemands mobiel.

Dit zeggen ze: eric: fuck Mr garrison: eric did you just say the f word? eric: jood? kyle": no fatass he meaned fuck.

dit is ongeveer, aan het eind zegt eric : how did you like to suck my balls, mr garison zegt dan what did you say waarna eric het nog een keer door de luidspreker zegt. Wie heeft dit fragment?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Preddy

    172

  • HerrieM

    115

  • Ice Banana

    89

  • Sandra

    89

Ik heb een liedje nodig het is gewoon zo mooi :)

het komt in de aflevering van southpark voor:

De aflevering heet: Make love, Not warcraft

hij gaat over world of warcraft :)

Liedje:

Live to win, till you die

padadadadaddaaaaaaaaaaaa

Live to win, till you die.

dat is het refrein :)

het is echt supermooi!

Vriendelijke groet stijn :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

JAJAJAJA!!! Dat liedje heb ik op mn MP3/Mobiel/Computer! Beste leidje ooit (h) Het is Live To Win van Paul Stanley! =]

HEEL ERG BEDANKT!

dat vind ik dus ook!

Het mooiste liedje ooit :)

Vriendelijke groet stijn :bier:

EDIT: even op men ipod zetten :Y

Bewerkt: door Bigstijn
Link to comment
Delen op andere websites

Dit is ook een vet liedje.

Weet iemand hem. Leuke video.

Dat is P.O.D. met het nummer Boom ;)

Tip: Probeer een stukje van de songtekst te ontcijferen en typ dat in op Google. Op die manier is het erg makkelijk om het nummer en de artiest te vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is ook een vet liedje.

Weet iemand hem. Leuke video.

Dat is P.O.D. met het nummer Boom ;)

Tip: Probeer een stukje van de songtekst te ontcijferen en typ dat in op Google. Op die manier is het erg makkelijk om het nummer en de artiest te vinden.

Bedankt nandro :)

Ik zal dat trucje onthouden :)

Vriendelijke groet stijn :bier:

Bewerkt: door Bigstijn
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gisteren de film 'The Transporter' gekeken en daar kwam een liedje in voor die ik graag wilde hebben. Ik heb het fragment van het filmpje even geüpload. Klik. Het gaat mij iets te snel om de songtekst te verstaan dus misschien weet iemand hier het? Bedankt alvast!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gisteren de film 'The Transporter' gekeken en daar kwam een liedje in voor die ik graag wilde hebben. Ik heb het fragment van het filmpje even geüpload. Klik. Het gaat mij iets te snel om de songtekst te verstaan dus misschien weet iemand hier het? Bedankt alvast!

Ik heb deze list of soundtracks even opgezocht op imdb

http://www.imdb.com/title/tt0293662/soundtrack

Hier is de link. mischien moet je zelf even uitzoeken wel liedje :D

Vriendelijke groet stijn :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gisteren de film 'The Transporter' gekeken en daar kwam een liedje in voor die ik graag wilde hebben. Ik heb het fragment van het filmpje even geüpload. Klik. Het gaat mij iets te snel om de songtekst te verstaan dus misschien weet iemand hier het? Bedankt alvast!

Ik heb ff voor je gezocht en het liedje gevonden. Het is Missy Elliott - Scream aka Itchin.

Spoeky :cya:

Bewerkt: door spoeky
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gisteren de film 'The Transporter' gekeken en daar kwam een liedje in voor die ik graag wilde hebben. Ik heb het fragment van het filmpje even geüpload. Klik. Het gaat mij iets te snel om de songtekst te verstaan dus misschien weet iemand hier het? Bedankt alvast!

Ik heb deze list of soundtracks even opgezocht op imdb

http://www.imdb.com/title/tt0293662/soundtrack

Hier is de link. mischien moet je zelf even uitzoeken wel liedje :D

Vriendelijke groet stijn :bier:

Ik heb gisteren de film 'The Transporter' gekeken en daar kwam een liedje in voor die ik graag wilde hebben. Ik heb het fragment van het filmpje even geüpload. Klik. Het gaat mij iets te snel om de songtekst te verstaan dus misschien weet iemand hier het? Bedankt alvast!

Ik heb ff voor je gezocht en het liedje gevonden. Het is Missy Elliott - Scream aka Itchin.

Spoeky :cya:

Ja, beide bedankt :bier:! Het was inderdaad Sceam A.K.A. Ichin' van Missy Elliot.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...