Jump to content

''Hoe heet dit liedje?''


Ice Banana

Recommended Posts

Hoe heet het nummer dat zowel in het intro als in de 2e trailer van VC gebruikt wordt?

Flock of Seagulls - I ran

Dat kreeg ik met google, ik weet niet zeker of dat em is aangezien mn Vice City dood is =]

Klopt! Geweldig bedankt voor je snelle reactie!

Iedereen die hier bezig is met antwoorden, KUTGW!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Preddy

    172

  • HerrieM

    115

  • Ice Banana

    89

  • Sandra

    89

Ik weet niet hoe het liedje heet dus vraag ik het hier maar even en het liedje in het filmpje gaat nog door maar die versie kon ik niet vinden.. (Let niet op het filmpje zelf maar het liedje A.U.B (Het filmpje is al maanden bekend trouwens!))

(Het gespeelde level is uitgelekt niet de menu en functie's zelf van het spel (Beta is er geweest van het spel) ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet hoe het liedje heet dus vraag ik het hier maar even en het liedje in het filmpje gaat nog door maar die versie kon ik niet vinden.. (Let niet op het filmpje zelf maar het liedje A.U.B (Het filmpje is al maanden bekend trouwens!))

(Het gespeelde level is uitgelekt niet de menu en functie's zelf van het spel (Beta is er geweest van het spel) ^_^

Zoals je in de comments kunt lezen gaat het hier om Twisted Nerve van MC Mario :)

Overigens is het nummer ook bekend als The Whistle Song, maar waarom...geen idee.

Link to comment
Delen op andere websites

Op dit filmpje hoor je op de achter grond een leuk liedje

weet iemand hoe die liedje heet???

plz answer snel want morgen ben ik op vakantie

Allereerst: Hier hebben we een apart topic voor, dus topics samengevoegd :sigaar:

Dan over naar je vraag: Het nummer is Carlos - Silmarilla 2007. Hopelijk is dit snel genoeg geantwoord ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek ook een liedje (voor iemand anders) hij zegt dat het liedje zo gaat, het kwam altijd in het filmpje van Pokémon: 'I wanna roll, fo' really in this city, I wanna roll!. Dus het kwam altijd in dat filmpje van Pokémon, weet iemand welk liedje dit is?

Weet iemand deze?

Hey,

ik ben een grote Pokemon fan, dus en of of ik het weet. De tekst is overigens: "I wanna roll, to Viridian City(stad ten noorden van Pallet Town), city I wanna roll wanna roll"

Volgens mij heet dit liedje gewoon viridian city. hopelijk kun je het vinden!

Met vriendelijke groeten,

Greetings from Lisbon

Link to comment
Delen op andere websites

Kan iemand voor mij een geluidfragmentje uploaden uit de film Southpark: bigger longer uncut? Ik hoorde hem op iemands mobiel.

Dit zeggen ze: eric: fuck Mr garrison: eric did you just say the f word? eric: jood? kyle": no fatass he meaned fuck.

dit is ongeveer, aan het eind zegt eric : how did you like to suck my balls, mr garison zegt dan what did you say waarna eric het nog een keer door de luidspreker zegt. Wie heeft dit fragment?

Ik had hem al eerder aangevraagd maar heb hem perongeluk verwijderd en hij staat ook niet meer in de bijlagen van articlight

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoorde denet een liedje op de radio dat zo gaat: Have a litlle favour..

Weet iemand hoe dit nummer heet>?

Volgens mij bedoel je

liedje. Alleen netzoals Preddy denk ik dat je het laatste woord verkeerd hebt verstaan ;)
Link to comment
Delen op andere websites

Dit is een moeilijke maar ik ben er al erg lang naar opzoek..

Bij het programma True Life op MTV, aflevering I'm In The System... Word er een nummer gespeeld tijdens dat die kerel in de auto zit nadat hij vrij is gekomen en zijn moeder belt op een gsm. (Maar hij wist niet hoe je de gsm moest gebruiken). Het nummer word op de achtergrond gespeeld en ik kan er maar niet achter komen welk nummer het is. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...