Jump to content

''Hoe heet dit liedje?''


Ice Banana

Recommended Posts

Ik vrees dat dit een moeilijke wordt, ik weet namelijk alleen maar 1 zinnetje :{ .

Het refrein gaat van: I'm gonna rock to you. En daarna komt erachter (maar ik weet helemaal niet zeker of het wel juist is): Oh when the feel is right we will dance all night I'm gonna rock to you.

Ik heb op het internet al gezocht. Maar het enige wat ik uitkom is, een liedje van Spinal Tap, en dat is het niet.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Preddy

    172

  • HerrieM

    115

  • Ice Banana

    89

  • Sandra

    89

Ik vrees dat dit een moeilijke wordt, ik weet namelijk alleen maar 1 zinnetje :{ .

Het refrein gaat van: I'm gonna rock to you. En daarna komt erachter (maar ik weet helemaal niet zeker of het wel juist is): Oh when the feel is right we will dance all night I'm gonna rock to you.

Ik heb op het internet al gezocht. Maar het enige wat ik uitkom is, een liedje van Spinal Tap, en dat is het niet.

I Wanna Rock -- Twisted Sister?

Filmpje op Youtube: Klik1, klik2

Link to comment
Delen op andere websites

Kan iemand voor mij een geluidfragmentje uploaden uit de film Southpark: bigger longer uncut? Ik hoorde hem op iemands mobiel.

Dit zeggen ze: eric: fuck Mr garrison: eric did you just say the f word? eric: jood? kyle": no fatass he meaned fuck.

dit is ongeveer, aan het eind zegt eric : how did you like to suck my balls, mr garison zegt dan what did you say waarna eric het nog een keer door de luidspreker zegt. Wie heeft dit fragment?

Ik had hem al eerder aangevraagd maar heb hem perongeluk verwijderd en hij staat ook niet meer in de bijlagen van articlight

Ik heb hem op mijn telefoon staan, ik zal hem daarlijk op de computer zetten en dan zet ik 'm hier.

EDIT: Alstublieft ^_^

South_Park___The_F_Word.mp3

Bewerkt: door [Xplode]
Link to comment
Delen op andere websites

Ik he ook eens een aanvraag. Het gaat om het liedje dat in de reclame van orange music gedraaid wordt. Het is zo'n reclame waarin je allemaal mensen met kaarsjes ziet en op het eind zeggen ze iets van "overal je favoriete muziek met orange music" Als iemand mij de titel van het liedje kan vertellen zou ik daar heel blij mee zijn. ^-^

Alvast bedankt! :cya:

Boris H.

Edit:Bedankt NandroDavids!

Bewerkt: door Boris H.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik he ook eens een aanvraag. Het gaat om het liedje dat in de reclame van orange music gedraaid wordt. Het is zo'n reclame waarin je allemaal mensen met kaarsjes ziet en op het eind zeggen ze iets van "overal je favoriete muziek met orange music" Als iemand mij de titel van het liedje kan vertellen zou ik daar heel blij mee zijn. ^-^
Volgens mij is dat nummer hier al eerder gevraagd...'t is Krezip met I Would Stay :)
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog 1.s'avonds op MTV is er The Osbournes maar weet iemand dat liedje in het begin?Het gaat van:Crazy,but that's how it goes... Weet iemand hem?

Bewerkt: door Dastard
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog 1.s'avonds op MTV is er The Osbournes maar weet iemand dat liedje in het begin?Het gaat van:Crazy,but that's how it goes... Weet iemand hem?
Jawel, dat zijn de Fun Lovin' Criminals met Crazy Train :)
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog 1.s'avonds op MTV is er The Osbournes maar weet iemand dat liedje in het begin?Het gaat van:Crazy,but that's how it goes... Weet iemand hem?
Jawel, dat zijn de Fun Lovin' Criminals met Crazy Train :)

Bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan eindelijk gebruik maken van dit topic:

Ik zoek een nummer, het is niet echt meer van 2007 maar het is een vrouw en een man, en ze zingen over een zwerver, het was in ieder geval een erg mooi lied. Volgens mij was de vrouw ook van buitenlandse afkomst.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog 1.s'avonds op MTV is er The Osbournes maar weet iemand dat liedje in het begin?Het gaat van:Crazy,but that's how it goes... Weet iemand hem?
Jawel, dat zijn de Fun Lovin' Criminals met Crazy Train :)
Beetje mierenneuken, maar deze versie van Crazy Train werd gemaakt door Pat Boone. Zie ook deze wikipedia pagina onder Covers.
Link to comment
Delen op andere websites

Eej ik zoek ook een nummer dat ik laatst op de radio hoorde

Het was een jumpstyle versie van het nummer : Wat zullen we drinken

Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben ^_^

Alvast bedankt,

TH3 R34P3R

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is een moeilijke maar ik ben er al erg lang naar opzoek..

Bij het programma True Life op MTV, aflevering I'm In The System... Word er een nummer gespeeld tijdens dat die kerel in de auto zit nadat hij vrij is gekomen en zijn moeder belt op een gsm. (Maar hij wist niet hoe je de gsm moest gebruiken). Het nummer word op de achtergrond gespeeld en ik kan er maar niet achter komen welk nummer het is. :N

Niemand? :N

Btw ik heb geprobeerd de aflevering op YouTube te zoeken, maar dan hebben ze dat stukje er net uitgeknipt :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...