Jump to content

''Hoe heet dit liedje?''


Ice Banana

Recommended Posts

Ninoke en ik hadden pas een stuntvid gemaakt met samp.

http://www.youtube.com/watch?v=JaWUf6fdZss

Maar ninoke had hem gemonteerd.

Wat is het liedje op 5:15?

Hartelijk dank!

Ik weet het niet, maar ik vind het eerlijk gezegd een onzinnige aanvraag. Je hebt deze stuntvideo samen met Ninoke gemaakt, dus je zult valt wel weten hoe je contact met hem kan maken. Bijvoorbeeld via pb. Als Ninoke het gemixt heeft zal die vast weten welke nummers er zijn gebruikt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Preddy

    172

  • HerrieM

    115

  • Ice Banana

    89

  • Sandra

    89

Dit is een moeilijke maar ik ben er al erg lang naar opzoek..

Bij het programma True Life op MTV, aflevering I'm In The System... Word er een nummer gespeeld tijdens dat die kerel in de auto zit nadat hij vrij is gekomen en zijn moeder belt op een gsm. (Maar hij wist niet hoe je de gsm moest gebruiken). Het nummer word op de achtergrond gespeeld en ik kan er maar niet achter komen welk nummer het is. :N

Niemand? :N

Btw ik heb geprobeerd de aflevering op YouTube te zoeken, maar dan hebben ze dat stukje er net uitgeknipt :duh:

Hier kun je btw de aflevering vinden voor als het helpt, maar zoals ik al zei: Dat stukje wat ik bedoel is er tussen uit geknipt.. http://nl.youtube.com/user/reregirl30

Link to comment
Delen op andere websites

Het nummer uit de bijlage, wie kan hem even downloaden en daarna alsjeblieft zeggen welk nummer het is? Het is van Linkin Park en de enige text die ik duidelijk weet is 'Don't hate me, because I disagree[/i] . De opgegeven titel klopt niet..

Link to comment
Delen op andere websites

Welke Bijlage?

Ben je wel zeker dat het lied van Linkin Park is? Want ik heb eventjes gezocht en in bijna geen enkel lied kwam de exacte line 'Don't hate me, because I disagree' . Het enige liedje die ik vond met de lyrics is

Tribal Ink - Refugee .

IB

Bewerkt: door ICE BANANA
Link to comment
Delen op andere websites

Heejmensen, een aanvraagje van mij dit keer :)

Ik hoorde vanochted op de radio een liedje. Ik hoorde het 2 keer op dezelfde zender (ik weet niet welke zender dat is, maar in ieder geval degene waar je "het huis van de heer" op hoort) Anyway, het liedje klinkt een beetje spaans, met trompetten. Geen tekst in ieder geval

iemand een idee?

Link to comment
Delen op andere websites

Welke Bijlage?

Ben je wel zeker dat het lied van Linkin Park is? Want ik heb eventjes gezocht en in bijna geen enkel lied kwam de exacte line 'Don't hate me, because I disagree' . Het enige liedje die ik vond met de lyrics is

Tribal Ink - Refugee .

IB

Het lied in de bijlage wat ik vergeten was. Het zit er nu wel in:

Ik heb het lied met 2 liedjes, ik heb beide titels op YouTube geluisterd, blijkbaar klopt geen van beide titels.. de titels zijn What I've Done en Leave out all The Rest.

Ik kan het niet uploaden, te groot :(

IB, pb me je MSN eens, dan stuur ik hem zo ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek al een tijdje een liedje. Ik weet niet hoe het heet, wel hoe het gaat :). Ik ken het refrein: Ruby, ruby, ruby

ahahahaha. Klinkt een beetje raar :puh: , maar kwam eerst altijd op TMF. Het is zo'n rock liedje ;)

EDIT: Weet het al: Kaiser Chiefs: Ruby ;)

Bewerkt: door Steel Dogg
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek al een tijdje een liedje. Ik weet niet hoe het heet, wel hoe het gaat :). Ik ken het refrein: Rube, rube, rubee

ahahahaha. Klinkt een beetje raar :puh: , maar kwam eerst altijd op TMF. Het is zo'n rock liedje ;)

The Kaiser Chiefs - Ruby

Wil je het nog een keer voor mij zingen? :)

Bewerkt: door Youp
Link to comment
Delen op andere websites

Op zich goede muziek, maar dit is toch meer Western, ik zoek meer de Indiaanse sfeer :) Hoe hoeft geen bekende groep te zijn en mag ook een oud nummer zijn, als je maar die sfeer erin hoort.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...