Dastard Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 Ik heb niets om aantevragen maar om de mensen werk te besparen, het liedje met: WOHOooo Is Van Blur - Song 5 Reageren
GTA Monster Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 Weet iemand deze? Alvast bedankt! Reageren
HerrieM Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 Ik heb niets om aantevragen maar om de mensen werk te besparen, het liedje met: WOHOoooIs Van Blur - Song 5 Ten eerste vind ik het een beetje overbodig dat je antwoord geeft op een vraag die niet gesteld is. Want zo kan ik ook wel een tiental titel plaatsen. Ten tweede bestaat Son 5 niet. Het is Song 2.... Weet iemand deze?Alvast bedankt! Als ik mij niet vergis is het de muziek uit Command & Conquer Generals. En bij de comments zegt iemand anders dat ook. Reageren
Bigstijn Geplaatst: 4 juni 2007 Rapport Geplaatst: 4 juni 2007 Weet iemand deze? Ik weet dat hij van linkin park is. maar ik weet niet welk liedje :l Stijn Reageren
AwiVC Geplaatst: 4 juni 2007 Rapport Geplaatst: 4 juni 2007 Weet iemand deze? Ik weet dat hij van linkin park is. maar ik weet niet welk liedje :l Stijn Jaaaa, dit liedje heeft, vind ik, de mooiste clip ooit gemaakt =] Het is "In The End - Linkin park" Reageren
Bigstijn Geplaatst: 4 juni 2007 Rapport Geplaatst: 4 juni 2007 Weet iemand deze? Ik weet dat hij van linkin park is. maar ik weet niet welk liedje :l Stijn Jaaaa, dit liedje heeft, vind ik, de mooiste clip ooit gemaakt =] Het is "In The End - Linkin park" erg bedankt joh! ik vind het ook het mooiste liedje van linkin park samen met die nieuwe what ive done ofzoiets Stijn Reageren
Bigstijn Geplaatst: 4 juni 2007 Rapport Geplaatst: 4 juni 2007 http://www.youtube.com/watch?v=EVWrH_7KjWc Iemand deze? alvast bedankt! Reageren
Achille Geplaatst: 5 juni 2007 Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 Hoe heet het liedje van Rbdjan en FTG ftg zegt in het refrein: .............. voor het bereiken van me doel brada Weet iemand het? bvd Reageren
AwiVC Geplaatst: 5 juni 2007 Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 http://www.youtube.com/watch?v=EVWrH_7KjWcIemand deze? alvast bedankt! Ik denk dat je dan even Boris H. moet PB'en, gezien hij het filmpje heeft gemonteerd. Reageren
Bigstijn Geplaatst: 5 juni 2007 Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 (bewerkt) Ik zoek weer een liedje dat zo gaat hij is best oud!!!! padaadada padadadadaa dadadada daaaaaaadadada paddaaadaada dadadadadadaad daaadadad khoop dat jullie hem vinden Bewerkt: 5 juni 2007 door Bigstijn Reageren
Verrity Geplaatst: 5 juni 2007 Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 Weet iemand het Jumpstyle lied met die gasten van O-zone erin maar het lied is door een DJ gerestaureerd Dus het klinkt anders dan Despre Tine & Dragao Sta Din Tei Reageren
Preddy Geplaatst: 5 juni 2007 Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 (bewerkt) Ik zoek weer een liedje dat zo gaathij is best oud!!!! padaadada padadadadaa dadadada daaaaaaadadada paddaaadaada dadadadadadaad daaadadad khoop dat jullie hem vinden Heel misschien Mahna Mahna? Origineel zou van Mahna Mackay zijn. Na een nachtje slapen, misschien dat het ook kan zijn. Bewerkt: 6 juni 2007 door Preddy Reageren
HerrieM Geplaatst: 5 juni 2007 Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 Weet iemand het Jumpstyle lied met die gasten van O-zone erin maar het lied is door een DJ gerestaureerd Dus het klinkt anders dan Despre Tine & Dragao Sta Din Tei Een gok, is het misschien deze: ps. de gok komt niet bij mij vandaan. Ik heb geen enkel verstand van de 'muziek' genaamd jumpstyle. Reageren
Youp Geplaatst: 6 juni 2007 Rapport Geplaatst: 6 juni 2007 (bewerkt) Ik zoek weer een liedje dat zo gaathij is best oud!!!! padaadada padadadadaa dadadada daaaaaaadadada paddaaadaada dadadadadadaad daaadadad khoop dat jullie hem vinden Heel misschien Mahna Mahna? Origineel zou van Mahna Mackay zijn. Ik denk dat hij deze bedoelt Of iets in die trend , maar het eerste stukje wat hij zegt komt precies overeen. Het 2e stukje wordt niet gezegd. Overigens is dit liedje ook niet zo oud, hoogstens een aantal maanden. Weet iemand het Jumpstyle lied met die gasten van O-zone erin maar het lied is door een DJ gerestaureerd Dus het klinkt anders dan Despre Tine & Dragao Sta Din Tei Misschien kan je heel even hier kijken: >>Klik<< Misschien staat hij er tussen Bewerkt: 6 juni 2007 door Youp Reageren
profile Geplaatst: 6 juni 2007 Rapport Geplaatst: 6 juni 2007 Ik zoek het liedje dat je hoort aan het begin en het einde van Las Venturas Stories.Het komt ook op een serie. Alvast bedankt static.gif Ik denk dat het Charlie Clouser - Let It Ride is Ik heb vele liedjes gevonden hoor. Maar niet dat ik moet hebben. Kan iemand mij helpen. Pleasse... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.