Gangsta Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 (bewerkt) Weet iemand toevallig hoe liedje heet en/of waar ik kan hem vinden zonder stemmen of andere geluid erbij?Alvast héél erg bedankt! Bewerkt: 14 augustus 2007 door Gangsta Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 Weet iemand toevallig hoe liedje heet en/of waar ik kan hem vinden zonder stemmen of andere geluid erbij?Alvast héél erg bedankt! Hoe erg graag ik je ook wil helpen.. ik hoor alleen stemmen en bijna niks van het liedje.. Greettzzz, Tha-Ran Reageren
Wazuup Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 Kent iemand de naam van het dance nummer uit de veronica reclame van die competitie waarbij je een rol in een videoclip van een bekende muziekster kunt winnen? Volgende pagina, wie o wie weet mij te helpen? Reageren
sevaboy Geplaatst: 16 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2007 Kent iemand de naam van het dance nummer uit de veronica reclame van die competitie waarbij je een rol in een videoclip van een bekende muziekster kunt winnen? Volgende pagina, wie o wie weet mij te helpen? Zeg eens hoe het ging,de tekst? Reageren
mixie100 Geplaatst: 16 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2007 Ik was laats op een feestje en toen werds er een liedje gedraaid maar ik weet de naam er niet van het liedje ging zo: hey loco i want to pfaff pfaff i want the green stuff en verder weet ik het niet meer plz wie kan mij helpen Reageren
Wazuup Geplaatst: 16 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2007 Mr. Puta - Green Stuff Kent iemand de naam van het dance nummer uit de veronica reclame van die competitie waarbij je een rol in een videoclip van een bekende muziekster kunt winnen? Volgende pagina, wie o wie weet mij te helpen? Zeg eens hoe het ging,de tekst? Er zit geen tekst bij. Reageren
Youp Geplaatst: 16 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2007 Ik was laats op een feestje en toen werds er een liedje gedraaid maar ik weet de naam er niet van het liedje ging zo: hey loco i want to pfaff pfaff i want the green stuff en verder weet ik het niet meer plz wie kan mij helpen Als het goed is, is dat Mr. Puta - Green Stuff . Veel succes verder.. Reageren
Wazuup Geplaatst: 17 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2007 Oke ik heb even een voorbeeld gemaakt in Fruity Loops van het dance nummer dat ik zocht: veronica.mp3 En ik zoek ook nog het orgineel van dit nummer. Dit heb ik uit Kaos to Textes, een hardcore nummer gehaald, maar hoe heet het orgineel? gezang.mp3 Bij voorbaat dank, Wazuup Reageren
LXZ-76 Geplaatst: 17 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2007 http://nl.youtube.com/watch?v=1NNLzheTxCA je bedoelt met dat gezang enya - only time Reageren
Wazuup Geplaatst: 17 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2007 http://nl.youtube.com/watch?v=1NNLzheTxCAje bedoelt met dat gezang enya - only time thxs! Enne die andere heb ik ookal gevonden Reageren
bassiebas6 Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 (bewerkt) Hallo ik zoek een liedje maar ik wete niet hoe het heet. Op het begin van het liedje Anything van jojo hoor je dit lied wat ik zoek . Ik kan helaas geen nummer geven van Anything van jojo. Ik hoop dta iemand mij kan helpen. ANTWOORD: ja ik heb hem het is toto - africa bedankt NandroDavids. Bewerkt: 18 augustus 2007 door bassiebas6 Reageren
NandroDavids Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 Hallo ik zoek een liedje maar ik wete niet hoe het heet.Op het begin van het liedje Anything van jojo hoor je dit lied wat ik zoek . Ik kan helaas geen nummer geven van Anything van jojo. Ik hoop dta iemand mij kan helpen. Bedoel je misschien Toto - Africa...? Reageren
The GamerII Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 Ik keek denet een filmpje van de 'geschrapte legerbasis' en de achtergrondmuziek, ik herkende het ergens van Mijn vraag, hoe heet dit liedje::http://nl.youtube.com/watch?v=Q23e8PKHi5Y Reageren
Dastard Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 Ik keek denet een filmpje van de 'geschrapte legerbasis' en de achtergrondmuziek, ik herkende het ergens vanMijn vraag, hoe heet dit liedje::http://nl.youtube.com/watch?v=Q23e8PKHi5Y Ik weet het zelf niet maar zoek eens in youtube Vice City trailer,dan hoor je het zelfde liedje,nu ik zou't ook graag hebben Offtopic:onze site begint populair te worden bij het amerikaanse publiek Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.