Jump to content

''Hoe heet dit liedje?''


Ice Banana

Recommended Posts

  • Reacties 4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Preddy

    172

  • HerrieM

    115

  • Ice Banana

    89

  • Sandra

    89

Ik wil de versie van It's Like That van RUN DMC die ook in VCS zit! Maar ik krijg de hele tijd als ik hem download zo'n versie met zo'n snelle beat erachter. Ik wil de simpele :7 Geen a capella hoor, geen misverstanden.

Weet iemand waar ik deze kan vinden/ hoe die heet? Geen antwoorden als 'ff googlen' graag ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil de versie van It's Like That van RUN DMC die ook in VCS zit! Maar ik krijg de hele tijd als ik hem download zo'n versie met zo'n snelle beat erachter. Ik wil de simpele :7 Geen a capella hoor, geen misverstanden.

Weet iemand waar ik deze kan vinden/ hoe die heet? Geen antwoorden als 'ff googlen' graag ^_^

It's Like That-Run DMC(wat anders en dat liedje is met beat,het is ook een hiphop liedje,maar op een spel hoor je dat niet vaak,ook kan je bas van je sounddinges aanliggen.)

Link to comment
Delen op andere websites

Sterker nog ik hoor het nooit :cab: Ik VCS op de PSP dus mijn sounddinges is hetzelfde als iedereen met VCS op de PSP. Ik zal hem eens aansluiten op de gewone boxen op mijn kamer als dat liedje op de radio komt, en goed luisteren :)

Link to comment
Delen op andere websites

Sterker nog ik hoor het nooit :cab: Ik VCS op de PSP dus mijn sounddinges is hetzelfde als iedereen met VCS op de PSP. Ik zal hem eens aansluiten op de gewone boxen op mijn kamer als dat liedje op de radio komt, en goed luisteren :)
Toen ik half zo oud was werd een remix van het lied uitgebracht, en dat weet ik nog want het was mijn eerste singletje. Ik denk dat je die versie steeds download, snel tempo en uitgebreide beats eronder. De originele versie, die jij wil, is die uit 1983.

Even YouTuben :tu: (approx minuutje 7)

Bewerkt: door Preddy
Link to comment
Delen op andere websites

Hoe heet dit liedje..die onder dit filmpje zit:

Dit is het liedje volgens mij: Sensation - The Anthem 2003, het is handig om voortaan even bij het commentaar te kijken, daar kan je het meestal ook zien :).

Bewerkt: door Bigstijn
Link to comment
Delen op andere websites

kan iemand mij vertellen hoe het liedje heet uit de nieuwste reclame van philips. ik bedoel de reclame met die robotchick die een kerel een scheerbeurt geeft

bij voorbaad dank

Verder dan dat de maker Raphael Ibanez Di Garayo heet kom ik niet. Als hij het apart voor Philips heeft gemaakt, wat ik vermoed, is het niet onwaarschijnlijk dat het geen naam heeft.
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ik ben op zoek naar het liedje dat in de trailer van Midnight Club LA zit. Ik weet dat het '01-digitalism-idealistic_(original_mix)' is, maar dat is hem echt niet. Het geluid is niet hetzelfde.

Weet iemand toevallig waar ik het ECHTE dus precies netals MidnightClub LA kan vinden?

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ik ben op zoek naar het liedje dat in de trailer van Midnight Club LA zit. Ik weet dat het '01-digitalism-idealistic_(original_mix)' is, maar dat is hem echt niet. Het geluid is niet hetzelfde.

Weet iemand toevallig waar ik het ECHTE dus precies netals MidnightClub LA kan vinden?

Waarschijnlijk bedoel je Digitalism - Idealistic, dit is het eerste liedje in de clip. De trailer gebruikt slechts een deel van het liedje, dus let niet op de rest die je mischien tegen valt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...