Proximitus Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 Dat kan wel kloppen ja, want dat is een liedje wat er ook op de Radio van Vice City word gedraaid, namelijk op Wave 103. De naam van het liedje is I Ran (so far away), gezongen door de groep A flock of seagulls. Reageren
yvea0 Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 http://www.youtube.com/watch?v=6R9VHVDjxdo het laatste liedje Reageren
Proximitus Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 Dat is Benny Hill met het liedje Yakety Sax Reageren
The GamerII Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 Nog bedankt Prox Reageren
S()nny Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 ik weet niet of het hier thuis hoort maar ik zoek een muziek nummer.. ik weet alleen een beetje van de tekst('' I wanna dance with you on the mountain I wanna nog wat with you on the sea..'') of zo iets :Pik zou graag de titel en de zanger(es) willen weten.. alvast bedankt.. gr S()nny Reageren
Thundercover Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 Daar bestaat al een topic voor. Ga naar de categorie Overige > Lifestyle > Beeld en Geluid > "Hoe heet dit liedje?". Of gewoon: klik! Reageren
NandroDavids Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 Ik voeg dit zodadelijk samen met 't topic waar Thundercover bedoelt, maar voordat ik dat doe eerst nog even zangeres + titel van het nummer dat je zoekt: Cascada met Truly, Madly, Deeply bedoel je volgens mij Topic samengevoegd met Hoe heet dit liedje? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 Ik ben eens een liedje tegen gekomen dat ik echt zeer mooi vond, een nogal melancholisch liedje maar heel mooi. Het begint zowat met: 'Nobody knos what it's like to be a bad man, to be a sad man.' Als iemand me de titel en zanger zou willen geven van dat liedje? En dan ook nog een liedje dat wat vrolijker is, het refrein begint zo: 'I'm like a bird, I want to fly away.' Of toch zoiets... Wie wil het me geven? Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 Ik ben eens een liedje tegen gekomen dat ik echt zeer mooi vond, een nogal melancholisch liedje maar heel mooi.Het begint zowat met: 'Nobody knos what it's like to be a bad man, to be a sad man.' Als iemand me de titel en zanger zou willen geven van dat liedje? En dan ook nog een liedje dat wat vrolijker is, het refrein begint zo: 'I'm like a bird, I want to fly away.' Of toch zoiets... Wie wil het me geven? Het eerste nummer is Limp Bizkit met Behind Blue Eyes. Klik hier voor de video op Youtube. Het tweede nummer is Nelly Furtado met I'm like a Bird. Klik voor de video op Youtube. Reageren
Galiorix Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 (bewerkt) Hoe heet het liedje wat je onder de eerste missie van Colonel Cortez, Treacherous Swine, in GTA Vice City? Hij word ook op Emotion 98.3 gedraait. Greetz Bewerkt: 22 augustus 2007 door Galiorix Reageren
Caltson Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 Hoe heet het liedje wat je onder de eerste missie van Colonel Cortez, Treacherous Swine, in GTA Vice City? Hij word ook op Emotion 98.3 gedraait.Greetz was het niet dit? Crockett's Theme -- Jan Hammer (thanks to wikigta.org) link naar youtube.. http://nl.youtube.com/watch?v=47XaK4XJxFQ Greetz Reageren
Proximitus Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 (bewerkt) Nee, dat liedje heet Summer Madness van Kool and the Gang. Gespeeld op Fever 105 Bewerkt: 23 augustus 2007 door Proximitus Reageren
Marsmello Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 Ik zoek het liedje van kempi ze zingen op het begint iets alleen dit weet ik nog: Je vader is een dealer alvast bedankt Reageren
NandroDavids Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 Ik zoek het liedje van kempize zingen op het begint iets alleen dit weet ik nog: Je vader is een dealer alvast bedankt Even Google-en levert het nummer 3 Gedachtes op Reageren
The GamerII Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 In dit filmpje word allemaal muziek gedraaid van Tupac, maar die vanaf 2.41 tot 2.50, weet iemand hoe die heet? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.