White Gold Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 Wie kan mij vertellen welke song de soundtrack is van de Midnight Club: Los Angeles trailer is? Reageren
Sunray Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 (bewerkt) Wie kan mij vertellen welke song de soundtrack is van de Midnight Club: Los Angeles trailer is? Digitalism Idealistic van de album The Twelve Inches. Dit zou het moeten zijn. Bewerkt: 24 augustus 2007 door Sunray Reageren
Gangsta Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 Wie weet hoe dit liedje heet. Het komt voor in de Midnight Club LA trailer. Alvast bedankt. Reageren
White Gold Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 Wie weet hoe dit liedje heet. Het komt voor in de Midnight Club LA trailer. Alvast bedankt. Dit vroeg ik ook 2 posts hierboven . Het antwoord zie je in de quote hieronder. Vind het ook een vet nummer Wie kan mij vertellen welke song de soundtrack is van de Midnight Club: Los Angeles trailer is? Digitalism Idealistic van de album The Twelve Inches. Dit zou het moeten zijn. Reageren
Gangsta Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 Ow sorry ik zag het niet. Bedankt! Reageren
battle1970 Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 (bewerkt) heeey ik zat ff op youtubeje en ik zag deze trailer van rockstar maar er zat een muziek bij en ik wou ff weten hoe die heet http://www.youtube.com/watch?v=oDbxFPSsSIQ enik wist niet zeker waar deze topic moest maar ik dacht hier en als het niet klopt is eht dan mogelijk om het naar de goede topic t krijgen maar als je het nummer weet ERG bedankt groetjes Bewerkt: 28 augustus 2007 door GTA-Sheep Samengevoegd met juiste topic Reageren
Suburban Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 bij de reacties staat: The Who - Eminence Front dus die is het denk ik wel Reageren
Proximitus Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 Ik had eigenlijk een rare aanvraag Ik zag laatst op tv, zo een reclame voor een bepaald radiostation, die 60's en 70's hit gaan draaien ofzo, weet ik veel.. Anyway, op die reclame zie je zo'n vrouw rond lopen met een koptelefoon op en de omgeving word dan een soort ingekleurd met van die rare vormpjes enzo. Nu is mijn vraag, welke liedjes worden er daar gespeeld, of heeft iemand toevallig een link naar die reclame? 2 liedjes weet ik er wel van, dat waren Summer of 69 en Tubthumping (van Chumbawumba), misschien dat jullie er wat aan hebben? Reageren
Ice Banana Geplaatst: 28 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 Hallo liedjes zoekers... Ik zoek een liedje van Within Temptation, het begint net zoals " Our Farewell" maar dan alleen de piano, dan begeleid met zwaar gitaarwerk... Het kwam ook op Festivallitis op Jim tv, het eerste liedje van WT Van harte bedankt wie dit zou vinden IB Reageren
Preddy Geplaatst: 29 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2007 Ik had eigenlijk een rare aanvraag Ik zag laatst op tv, zo een reclame voor een bepaald radiostation, die 60's en 70's hit gaan draaien ofzo, weet ik veel.. Anyway, op die reclame zie je zo'n vrouw rond lopen met een koptelefoon op en de omgeving word dan een soort ingekleurd met van die rare vormpjes enzo. Nu is mijn vraag, welke liedjes worden er daar gespeeld, of heeft iemand toevallig een link naar die reclame? 2 liedjes weet ik er wel van, dat waren Summer of 69 en Tubthumping (van Chumbawumba), misschien dat jullie er wat aan hebben? Je bedoelt die van Radio Veronica. Eentje die ik er nog van weet is die in de Mars reclame zat, NEW ORDER - Blue Monday. Reageren
RobertSA Geplaatst: 29 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2007 (bewerkt) Heeft iemand de songtekst van Elton John-The Bitch is Back? Die moet ik hebben voor school... Edit: Ik zoek ook een liedje wat in een reclame voorkomt van een radiostation(Veronica), waarin zo'n man zingt van: I said, what if I, said she is tiffanny...' Weet nie hoe die verder gaat. Kan iemand mij vertellen welk lied dit is? Bewerkt: 29 augustus 2007 door robertpsv Reageren
Preddy Geplaatst: 29 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2007 Heeft iemand de songtekst van Elton John-The Bitch is Back? Die moet ik hebben voor school...Edit: Ik zoek ook een liedje wat in een reclame voorkomt van een radiostation(Veronica), waarin zo'n man zingt van: I said, what if I, said she is tiffanny...' Weet nie hoe die verder gaat. Kan iemand mij vertellen welk lied dit is? Dat is Deep Blue Something - Breakfast at Tiffany's, lijkt mij.Lyrics van Bitch is back Reageren
Proximitus Geplaatst: 31 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 Ik had eigenlijk een rare aanvraag Ik zag laatst op tv, zo een reclame voor een bepaald radiostation, die 60's en 70's hit gaan draaien ofzo, weet ik veel.. Anyway, op die reclame zie je zo'n vrouw rond lopen met een koptelefoon op en de omgeving word dan een soort ingekleurd met van die rare vormpjes enzo. Nu is mijn vraag, welke liedjes worden er daar gespeeld, of heeft iemand toevallig een link naar die reclame? 2 liedjes weet ik er wel van, dat waren Summer of 69 en Tubthumping (van Chumbawumba), misschien dat jullie er wat aan hebben? Je bedoelt die van Radio Veronica. Eentje die ik er nog van weet is die in de Mars reclame zat, NEW ORDER - Blue Monday. Aaah, dat was degene die ik zocht, bedankt Reageren
markoes Geplaatst: 2 september 2007 Rapport Geplaatst: 2 september 2007 Weet iemand hoe het liedje uit de ariel reclame heet dat die man en vrouw in bed liggen Reageren
Rullez Geplaatst: 5 september 2007 Rapport Geplaatst: 5 september 2007 Wie kan mij vertellen hoe het eind liedje heet van Mastermovie trailer...Danku wel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.