HerrieM Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 Ik zoek een liedje van mission impossibel 2.Deze liedje: Klik Ik zou het respecteren als jullie dat voor me zou willen doen. Het is een gedeelte van de filmscore voor de film. En die is gemaakt door Hans Zimmer. Het zanggedeelte van dit nummer zou van Lisa Gerrard, maar een titel weet ik zo niet. Reageren
Sandra Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 (bewerkt) (...) Laatmaar, zag niet dat HerrieM al gereageerd had Bewerkt: 15 september 2007 door Sandra18[NL] Reageren
Wazuup Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Bedankt, toen je dat zei kwam het weer in me naar boven (I will make love with you, all night, all night long). Bedankt man! Ik zoek nu ook nog een paar VC nummers die gemixed zijn. Één hiervan is out of touch dancemix. Maar er is er nog zo een, ik wist het vanmiddag nog. Als iemand die toevallig weet zou dat super zijn. Owner of a Lonely Heart lijkt me? Klopt helemaal, bedankt. Overigens hoorde ik vanmiddag die reclame weer. Het melodietje van het andere nummer dat ik bedoelde gaat zo: VC.mp3 De dancemix hiervan dus, bij voorbaat dank!! Reageren
HerrieM Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Overigens hoorde ik vanmiddag die reclame weer. Het melodietje van het andere nummer dat ik bedoelde gaat zo:VC.mp3 De dancemix hiervan dus, bij voorbaat dank!! Het orgineel is van de Pointer Sisters en heet Automatic. Het komt in VC trouwens voor op Fever 105. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 18 september 2007 Rapport Geplaatst: 18 september 2007 Ik vroeg mij eens af hoe een liedje van VCS heette. Ik weet de titel dus niet.. Maar hij zingt iets met Sunshine Het is wel een lekker liedje alleen wil ik de titel wel graag weten.. Reageren
the max Geplaatst: 18 september 2007 Rapport Geplaatst: 18 september 2007 (bewerkt) hoe heet dit liedje? Bewerkt: 18 september 2007 door the max Reageren
Preddy Geplaatst: 18 september 2007 Rapport Geplaatst: 18 september 2007 (bewerkt) Ik vroeg mij eens af hoe een liedje van VCS heette.Ik weet de titel dus niet.. Maar hij zingt iets met Sunshine Het is wel een lekker liedje alleen wil ik de titel wel graag weten.. Even zoeken op WikiGTA levert mij Roy Ayers - Everybody Loves The Sunshine op, is dat 'm?heo heet dit liedje? Gary Jules - Mad World, zoals ook in de comments te lezen is. Bewerkt: 18 september 2007 door Preddy Reageren
the max Geplaatst: 18 september 2007 Rapport Geplaatst: 18 september 2007 Ik vroeg mij eens af hoe een liedje van VCS heette.Ik weet de titel dus niet.. Maar hij zingt iets met Sunshine Het is wel een lekker liedje alleen wil ik de titel wel graag weten.. Even zoeken op WikiGTA levert mij Roy Ayers - Everybody Loves The Sunshine op, is dat 'm?heo heet dit liedje? Gary Jules - Mad World, zoals ook in de comments te lezen is. sorry lees nooit de comments Reageren
Rullez Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 (bewerkt) Hoe heet het orginele liedjes. Dus niet dit liedje. Dit is namelijk een soort van remix. Ik wil het normale liedje. Bewerkt: 19 september 2007 door Rullez Reageren
Preddy Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 (bewerkt) Bewerkt: 19 september 2007 door Preddy Reageren
Rullez Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 Heel erg bedankt dat is hem. Reageren
Nuke[NL] Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 (bewerkt) Wie weet hoe het tweede liedje in filmpje heet? Nuke[NL] Bewerkt: 19 september 2007 door Nuke[NL] Reageren
Rev4n Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 (bewerkt) Kun je mischien een stukje zeggen hoe het liedje gaat. en op welke radio? Bewerkt: 19 september 2007 door Rev4n Reageren
Galiorix Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 Iemand een idee hoe een remake van het liedje Lets Dance van David Bowie heet? Het is met de zelfde lyrics maar de muziek is anders. En ik zoek een liedje met veel accordeons erin, word netzoals het bovenstaande liedje veel op Slam!FM! gedraait Greetz Reageren
HerrieM Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 Iemand een idee hoe een remake van het liedje Lets Dance van David Bowie heet? Het is met de zelfde lyrics maar de muziek is anders. Hi-Tack met Let's Dance En ik zoek een liedje met veel accordeons erin, word netzoals het bovenstaande liedje veel op Slam!FM! gedraait Geen idee. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.