Jump to content

''Hoe heet dit liedje?''

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ben op zoek naar een mooi nummer van (volgensmij) David Bowie. Weet dit dus niet 100% zeker.

In ieder geval is het een rustig nummer (4maats). En als ik me niet vergis komt de zin "Can you see the light, of have you seen the light(s)", althans zoiets dergelijks. De zin wordt achtereenvolgd met een soort van "Could have/should have >> Oh Klank<< (nog een paar woorden die de zin afmaken), en vervolgens weer het soort "Could have/should have", met de >>Oh klank<< erachteraan. En volgensmij volgt er dan een soort "that I Should/ be".

De tekst klopt waarschijnlijk niet helemaal. Wat maakt dat ik hem 'niet' heb kunnen vinden bij lyric-sites.

Wie kan me helpen???

• Reacties 4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Preddy

172

• HerrieM

115

• Ice Banana

89

• Sandra

89

Geplaatst:

Hallo ik ben hie romdat ik weer een leidje zoek HIER vind je een filmpje van hart van nederland.

ik wil het liedje weten wat telkens in dit fragment word gespeeld je hoort hem aan het begin 5sec en 5 sec aan het eind en nog wat tussendoor.

alvast bedankt :cya:

Geplaatst:
Het liedje heet The bad touch van The Bloodhound gang. :Y

Bedankt voor de snele hulp, Marioleo69!

Geplaatst:

hallo mensen, sinds ik zie dat dit een ultiem topic is om een naam van een liedje aan te vrage hoopte ik dat jullie mij ook kenne helpe :)

kheb het nummer een paar keer op tmf/mtv gezien en in die clip zie je 3 gaste heel leip dansen met female vocals op de achtergrond. je hoort een paar keer "marie-claire" voorbij kome en het is in het algemeen met een beetje een frans accent gezonge. ken iemand de titel hiervan? thanks alvast

Geplaatst:
hallo mensen, sinds ik zie dat dit een ultiem topic is om een naam van een liedje aan te vrage hoopte ik dat jullie mij ook kenne helpe :)

kheb het nummer een paar keer op tmf/mtv gezien en in die clip zie je 3 gaste heel leip dansen met female vocals op de achtergrond. je hoort een paar keer "marie-claire" voorbij kome en het is in het algemeen met een beetje een frans accent gezonge. ken iemand de titel hiervan? thanks alvast

Is dit leip genoeg? :7 Het is Yelle - A Cause des Garçons
Geplaatst:

Hallo :o

Ik ben het liedje van ''die ene'' Seat reclame aan het zoeken, weten jullie hoe deze kan heten? (Die ene reclame met dat dat ventje in een Seat Stationwagen denkt dat het een racewagen is, en daar hard mee gaat rijden. En dat het beeld zo vervormt dat de auto sportiever lijkt.

En ik zoek ook de notenbalk van de ''A-Team'' soundtrack.. Alvast bedankt :D

Geplaatst: (bewerkt)
Ik heb gevonden dat ie in dit boek staat, maar kost wel €25,95. Verder op diverse fora meerdere mensen gevonden die er naar vroegen, maar ik vind nergens een antwoord.

Edit: Volgens mij staat het hier, maar je moet een speciale viewer downloaden en installeren om t te kunnen zien.

Bewerkt: door K.O.
Geplaatst:
Ik heb gevonden dat ie in dit boek staat, maar kost wel €25,95. Verder op diverse fora meerdere mensen gevonden die er naar vroegen, maar ik vind nergens een antwoord.

Edit: Volgens mij staat het hier, maar je moet een speciale viewer downloaden en installeren om t te kunnen zien.

Dankje _O_

En hoe heet dat liedje met de Seat dan? :puh:

Geplaatst:

Ewa,

Ik was net even naar FearFM aan het luisteren, en hoorde toen een liedje wat ik wel relaxed vond. Dus ik pak snel mijn microfoon, en neem er een stuk van op. Je vindt dat opgenomen gedeelte in de bijlagen van deze post. 't Is duidelijk een hardstyle versie van 't nummer ''Sweet Dreams'' (link: Klik), maar hoe het nummer verder heet laat ik aan de deskundigen over. :puh: Het laatste stuk wat je op de opname hoort, hoort denk ik niet bij het liedje zelf, dat is er ingemixt denk ik.

Alvast bedankt. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...