Preddy Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 Dat lijkt me de remix van DJ Gave. Filmpje op YT. Reageren
BaasB Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 (bewerkt) Dat lijkt me de remix van DJ Gave. Filmpje op YT. Hartstikke bedankt, Preddy. Haha, dat filmpje is trouwens uit de Zino (Tilburg) zo te zien, wat toevallig dat ik dat liedje ook op de site van de Zino tegenkwam voordat ik deze aanvraag deed. Bewerkt: 12 januari 2008 door BaasB Reageren
Bi-jen Geplaatst: 14 januari 2008 Rapport Geplaatst: 14 januari 2008 Ik hoorde afgelopen weekend in een rockcafe een song waarbij het refrein werd gefloten. Het is een band (mannen) en het is een rustig liedje waarbij het gefluit maar in je hoofd blijft ronddwalen. Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 14 januari 2008 Rapport Geplaatst: 14 januari 2008 De enige plaat die ik kan bedenken gezien het Rockcafé is het nummer Patience van Guns 'n Roses....daar wordt een aantal keren in gefloten en het is en blijft een prachtig nummer Topic overigens thans samengevoegd met een exemplaar die al wat langer bestond..... Reageren
Cabyon Geplaatst: 14 januari 2008 Rapport Geplaatst: 14 januari 2008 Hoe heet het liedje op de achtergrond van de Vodafone reclame? Reageren
demontventoux Geplaatst: 16 januari 2008 Rapport Geplaatst: 16 januari 2008 Hoe heet het liedje op de achtergrond van de Vodafone reclame? Om liedjes in reclames te zoeken moet je iets meer informatie geven over de reclame zelf. Vodafone heeft meer dan 1 reclamespot, dus weten wij niet welke excact jij zoekt. Iets meer info, en dan gaan we zo op zoek. Reageren
The GamerII Geplaatst: 17 januari 2008 Rapport Geplaatst: 17 januari 2008 Ik heb het album Mixtape 2 van Kempi, en daar staat het nummer Rap 'n' Borie op, wat een soort van interview is.. Op de achtergrond van dat interview hoor je een liedje van 50 cent (geen vocal, alleen instrumental).. Mijn vraag dus, weet iemand hoe dit liedje heet? P.S. ik had al een topic met deze vraag aangemaakt, maar Sandra gaf me de tip om het hier te posten Reageren
Preddy Geplaatst: 17 januari 2008 Rapport Geplaatst: 17 januari 2008 (bewerkt) Ik heb het album Mixtape 2 van Kempi, en daar staat het nummer Rap 'n' Borie op, wat een soort van interview is.. Op de achtergrond van dat interview hoor je een liedje van 50 cent (geen vocal, alleen instrumental).. Mijn vraag dus, weet iemand hoe dit liedje heet?P.S. ik had al een topic met deze vraag aangemaakt, maar Sandra gaf me de tip om het hier te posten Bedoel je van Kempi? Enige wat ik kon vinden op Youtube ervan in ieder geval. De beat die daaronder zit is van het lied Clipse featuring Pharrell Williams-Mr. Me Too Bewerkt: 17 januari 2008 door Preddy Reageren
Cabyon Geplaatst: 17 januari 2008 Rapport Geplaatst: 17 januari 2008 Hoe heet het liedje op de achtergrond van de Vodafone reclame? Om liedjes in reclames te zoeken moet je iets meer informatie geven over de reclame zelf. Vodafone heeft meer dan 1 reclamespot, dus weten wij niet welke excact jij zoekt. Iets meer info, en dan gaan we zo op zoek. Die van dat ''De beste mobiele telefoon's vindt, je hier, de beste prepaid toestellen'' blablabla. De nieuwste Vodafone reclame, die op radio en tv is. Reageren
The GamerII Geplaatst: 17 januari 2008 Rapport Geplaatst: 17 januari 2008 Ik heb het album Mixtape 2 van Kempi, en daar staat het nummer Rap 'n' Borie op, wat een soort van interview is.. Op de achtergrond van dat interview hoor je een liedje van 50 cent (geen vocal, alleen instrumental).. Mijn vraag dus, weet iemand hoe dit liedje heet?P.S. ik had al een topic met deze vraag aangemaakt, maar Sandra gaf me de tip om het hier te posten Bedoel je van Kempi? Enige wat ik kon vinden op Youtube ervan in ieder geval. De beat die daaronder zit is van het lied Clipse featuring Pharrell Williams-Mr. Me Too Nee, op de CD is het een interview met Kempi, over racisme enzo:P Reageren
GTA Monster Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 http://nl.youtube.com/watch?v=NfOy7aZLvgk Vanaf 03:38 Thanks Reageren
Sandra Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 http://nl.youtube.com/watch?v=NfOy7aZLvgkVanaf 03:38 Thanks 2Pac - California Love http://nl.youtube.com/watch?v=FWOsbGP5Ox4 Reageren
GTA Monster Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 http://nl.youtube.com/watch?v=NfOy7aZLvgkVanaf 03:38 Thanks 2Pac - California Love http://nl.youtube.com/watch?v=FWOsbGP5Ox4 Bedankt voor de snelle reactie, Sandra18[NL] Reageren
Forumrunner Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 (bewerkt) weet iemand wie dit liedje zingt en hoe die heet???? een link is niet gelukt dus typ bij youtube ''gta san andreas'''in en zoek dan naar GTA San andreas Bike Stunts (video 3) of zoiets. Bewerkt: 20 januari 2008 door forumrunner Reageren
HerrieM Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 weet iemand wie dit liedje zingt en hoe die heet????een link is niet gelukt dus typ bij youtube ''gta san andreas'''in en zoek dan naar GTA San andreas Bike Stunts (video 3) of zoiets. Je maakt het wel lastig door niet gewoon de link te kopieren, maar ik denk dus dat je dit filmpje bedoelt: Zo ja dan is het Shadows Fall, met Fury of the Storm Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.