Jump to content

''Hoe heet dit liedje?''

Recommended Posts

• Reacties 4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Preddy

172

• HerrieM

115

• Ice Banana

89

• Sandra

89

Geplaatst: (bewerkt)
Dat lijkt me de remix van DJ Gave. Filmpje op YT.

Hartstikke bedankt, Preddy. :) Haha, dat filmpje is trouwens uit de Zino (Tilburg) zo te zien, wat toevallig dat ik dat liedje ook op de site van de Zino tegenkwam voordat ik deze aanvraag deed. :7

Bewerkt: door BaasB
Geplaatst:

Ik hoorde afgelopen weekend in een rockcafe een song waarbij het refrein werd gefloten.

Het is een band (mannen) en het is een rustig liedje waarbij het gefluit maar in je hoofd blijft ronddwalen.

Geplaatst:

De enige plaat die ik kan bedenken gezien het Rockcafé is het nummer Patience van Guns 'n Roses....daar wordt een aantal keren in gefloten en het is en blijft een prachtig nummer :Y

Topic overigens thans samengevoegd met een exemplaar die al wat langer bestond.....

Geplaatst:
Hoe heet het liedje op de achtergrond van de Vodafone reclame?

Om liedjes in reclames te zoeken moet je iets meer informatie geven over de reclame zelf. Vodafone heeft meer dan 1 reclamespot, dus weten wij niet welke excact jij zoekt.

Iets meer info, en dan gaan we zo op zoek. :)

Geplaatst:

Ik heb het album Mixtape 2 van Kempi, en daar staat het nummer Rap 'n' Borie op, wat een soort van interview is.. Op de achtergrond van dat interview hoor je een liedje van 50 cent (geen vocal, alleen instrumental).. Mijn vraag dus, weet iemand hoe dit liedje heet?

P.S. ik had al een topic met deze vraag aangemaakt, maar Sandra gaf me de tip om het hier te posten ;)

Ik heb het album Mixtape 2 van Kempi, en daar staat het nummer Rap 'n' Borie op, wat een soort van interview is.. Op de achtergrond van dat interview hoor je een liedje van 50 cent (geen vocal, alleen instrumental).. Mijn vraag dus, weet iemand hoe dit liedje heet?

P.S. ik had al een topic met deze vraag aangemaakt, maar Sandra gaf me de tip om het hier te posten ;)

Bedoel je
van Kempi? Enige wat ik kon vinden op Youtube ervan in ieder geval. De beat die daaronder zit is van het lied Clipse featuring Pharrell Williams-Mr. Me Too Bewerkt: door Preddy
Geplaatst:
Hoe heet het liedje op de achtergrond van de Vodafone reclame?

Om liedjes in reclames te zoeken moet je iets meer informatie geven over de reclame zelf. Vodafone heeft meer dan 1 reclamespot, dus weten wij niet welke excact jij zoekt.

Iets meer info, en dan gaan we zo op zoek. :)

Die van dat ''De beste mobiele telefoon's vindt, je hier, de beste prepaid toestellen'' blablabla.

De nieuwste Vodafone reclame, die op radio en tv is.

Geplaatst:

Bedoel je
van Kempi? Enige wat ik kon vinden op Youtube ervan in ieder geval. De beat die daaronder zit is van het lied Clipse featuring Pharrell Williams-Mr. Me Too

Nee, op de CD is het een interview met Kempi, over racisme enzo:P

weet iemand wie dit liedje zingt en hoe die heet????

een link is niet gelukt dus typ bij youtube ''gta san andreas'''in en zoek dan naar GTA San andreas Bike Stunts (video 3)

of zoiets.

Bewerkt: door forumrunner
Geplaatst:
weet iemand wie dit liedje zingt en hoe die heet????

een link is niet gelukt dus typ bij youtube ''gta san andreas'''in en zoek dan naar GTA San andreas Bike Stunts (video 3)

of zoiets.

Je maakt het wel lastig door niet gewoon de link te kopieren, maar ik denk dus dat je dit filmpje bedoelt:

Zo ja dan is het Shadows Fall, met Fury of the Storm

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...