Jump to content

Return of a Legend

Recommended Posts

Geplaatst:

Al enige tijd geleden heeft Arjen aangekondigd te willen stoppen met GTAforum.nl . Dieze stap was voor hem extra moeilijk omdat hij nog niet zo lang geleden Moderator was geworden, maar er waren andere interesses in z'n leven gekomen, waardoor hij geen tijd meer had voor het forum. Bij deze wil ik hem in ieder geval nogmaals hartelijk bedanken voor zijn bijdrage en inzet..

Dit wilde hijzelf nog kwijt:

Joriz voor zijn hulp niet alleen binnen, maar ook buiten het forum.

Slimm voor zijn geweldige gesprekken op MSN.

RTS die samen met mij een website oprichtte, wat jammer genoeg geen succes had.

Ewoud voor zijn technische hulp en ook de gesprekken.

Ferre die mij erg veel geholpen heeft in het Graphics Team.

Le Freak, een oude admin van het forum waar ik veel dingen mee besloot en veel gesprekken mee had.

En leden die ik gewoonweg wil bedanken:

PatrickW

Ruurd31

Lantyz

Mazzeltje

Eclipse

Silverwing

need my speed

Levi

Froop

Froodooo

Gizmo

Ikkes

TubS

Matthijs

NandroDavids

Azer

en alle leden die mij ook hebben geholpen en die ook respect hebben getoond.

Tot sprekens.

Arjen K.

worshippy.gif aan GTAForum!!

Voorzover het afscheid van deze moderator, maar dat liet ons natuurlijk met het probleem een opvolger te vinden. Dit heeft enige tijd geduurd, maar de zoektocht heeft een vruchtbaar resultaat gehad. We hebben onze oude sport-forum held nandrodavids namelijk bereid gewonden deze taak weer op zich te nemen. Na een periode van minder aanwezigheid en belangstelling, is hij namelijk weer volop terug, en hij staat te trappelen om weer aan de slag te gaan..

Dus namens de crew, nandrodavids, welkom terug !!

Geplaatst:

Ik wil jou ook bedanken Arjen, voor de dingen die je hebt gedaan zoals het graphics team.:) Welkom terug NandroDavids.

Geplaatst:

:cry:

Dit is echt heel erg jammer. Mazzeltje zei hier ookal dat je bijna vertrokken was, en je was de laatste tijd ook niet/amper online. Je was altijd mijn grote GFX voorbeeld, ik vond je echt een toffe gozer. Ik wil jou écht heel erg bedanken, hopelijk spreek ik je nog eens op Msn.

En GT06 moet en blijft van mij bestaan, of jij nou wel of niet meer op het forum bent.

Geplaatst:

Zag hem ook vaak offline.. Maar heb hem een fantastisch lid gevonden en zal altijd ene goed persoon blijven. Hopelijk blijf je voortgaan met je graphics. Ze zijn erg goed. In iedergeval dit is een erggrote afscheid voor GTAforum. Hij heeft harde tijden en goede tijden meegemaakt hier. Ik wens je het beste in je leven.

En welkom Davids ^^

Geplaatst:

Heel erg jammer Arjen dat je ermee stopt.. Ik lees hieruit dat je helemaal vertrekt van het forum, ik hoop echter wel dat je nog af en toe voorbij komt. Ik heb je altijd een goed lid gevonden, en een moderatorfunctie heb je ook zeker verdiend. Maarja, zoals het bij alle dingen gaat: "er is een tijd van komen, en er is een tijd van gaan". Andere dingen zijn/worden belangrijker in je leven en daarom kan ik je beslissing goed begrijpen.

Het ga je goed jongen, hopelijk kom je nog regelmatig langs als je tijd hebt. :Y

Tja, Nandro.. Het bloed kruipt toch waar het niet gaan kan :) . Weer terug op je oude stekkie. Voorheen deed je het erg goed als moderator, en ik weet zeker dat je op dezelfde voet door zal gaan als voorheen. Heel veel succes met je moderatorfunctie, en ook heel veel plezier.. :Y

Geplaatst: (bewerkt)

Welkom terug NandroDavids, bedankt Arjen. :)

Bewerkt: door General Lee
Geplaatst:

Vaarwel en Bedankt Arjen. :cya:

En Welkom Terug op je oude stekkie NandroDavids

PS.: Mooi gezegt RonaldVC ;)

Geplaatst:

Jammer Arjen, en ik bedank jou ook voor de goede MSN gesprekken, die vast nog wel eens langskomen! :)

Groeten,

tC DetoX

Geplaatst:

Ik heb in het moderatorforum al gelezen dat je ging stoppen, jammer dat het nu echt gebeurd is... Jammer, maar je moet het zelf weten. Je moet natuurlijk wel plezier hebben in wat je doet. :Y

Bedankt, en tot ziens. :cya:

NandroDavids: Ik was je bijna vergeten, maar natuurlijk welkom terug in de crew! :)

Geplaatst:

Jammer Arjen, eerst zag ik nandro sotppen als mod in sportforum, nu jij weer, en nu is nandro erweer :puh:

Ik vond je een geweldige kerel Arjen, ook al ken je me niet echt denk ik..

NandroDavids, welkom terug, ben blij dat jij weer tot de crew behoort :)

TheGuardian

Geplaatst:

Jammer dat het toch niet ging zoals je gehoopt had Arjen.. Ik zal je missen hier op het forum. Ik spreek je natuurlijk wel gewoon weer op msn. Bye SlamvanBoy.. _O_:)

NandroDavids, jij Welcome Back en maak er wat van! Ik heb alle vertrouwen in je.

Geplaatst:

Jammer dat je gaat Arjen, er is een tijd van komen en van gaan. Jij was vond ik één van de mensen die zeer goed met Phothoshop overweg konden. Ik heb had en daar wat over je gelezen, dat je was gebanned, toen was je onterecht weg, nu ga je vrijwillig weg. Ook al kwam ik nooit in het sportforum je zult vast goed je best gedaan hebben daar. Ook een groot punt is het mooie GT06 dat je hebt opgebouwd, ik maak nog steeds met plezier aanvragen, net zoals Ferre al zei; GT06 zal als een huis blijven staan. :Y

Bedankt, en het ga je goed!

Leuk dat je weer terug bent NandroDavids, je deed het de vorgie keer uitstekend als moderator, en dat zul je nu ongetwijfeld weer doen. Welkom terug als moderator! :)

Geplaatst:

Erg jammer Arjen, je was een erg goed lid, en hebt hier ook alle rangen behalve Admin gehad, je was dus ook een erg goede (G)Mod en natuurlijk 1 van de beste Photoshoppers op dit forum.

Nog veel succes in je verdere leven, en hopenlijk kom je nog eens lang :)

Nandro welkom terug :)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...