Jump to content

Return of a Legend


PatrickW

Recommended Posts

Erg jammer dat je hebt aangegegeven te stoppen Arjen na zoveel jaren op het forum. We kunnen wel stellen dat je 1 van de pioniers was die nu vertrekt. Dank voor je gezelligheid en je inzet en hopelijk toch nog eens tot ziens...... :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Jammer dat je er mee stopt Arjen. Ook al kwam in nooit in Fora's waar jij was. Ik heb toch wel goede dingen gelezen over jou op het forum. Maarja bedankt, en ik hoop dat je nog wel eens een kijkje hier komt nemen. _O_

Ook NandroDavids, welkom terug. De vorige keer was je ook goed als een Moderatoren ik hoop dat je het nu weer bent :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Arjen

Arjen, echt jammer dat je ermee stopt. Je was een leuk, gezellig en gewaardeerd lid. Jouw inzet voor het forum heeft het een stuk mooier gemaakt, geloof me!

Ik vond jou altijd een personage, die gewoon hier thuishoorde op het forum. Zo zijn er wel meer namen, en daar hoorde jij dus ook gewoon bij. Desalniettemin hoop ik dat ik jou hier nog weleens terug mag zien, en dat jij niet helemaal vertrekt van het forum. Arjen, ik wens jou veel succes en plezier verder in het echte leven, en het gaat je goed. :cya:;)

NandroDavids

Ik vind het leuk om te zien dat jij weer terug bij het Sportforum bent.

Ik zeg eerlijk, ik vind jou daarvoor de perfecte kandidaat, je hoort er gewoon. Jammer dat Arjen ermee stopt, maar het lichtpuntje is om te zien dat ons oude gezellige lid daar weer terug op zijn stekkie is.

Veel succes verder met het moderatorschap op het Sportforum, ik weet zeker dat we nog veel van jou zullen horen! :cya:;)

Link to comment
Delen op andere websites

Tsja... elk nadeel heeft zo zijn voordeel en elk voordeel heeft zo zijn nadeel. :engel:

Ik ben natuurlijk erg blij voor NandroDavids dat hij weer als moderator aan de slag kan, maar ik vind het ook jammer dat Arjen ermee stopt (Hij deed het namelijk erg goed). In ieder geval heel erg bedankt voor je inzet en hopelijk zien we je nog eens terug hier op het forum als megalid. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Echt jammer dat je gaat, Arjen. Je was ook pas aangenomen bij WikiGTA (krijg ik nu nooit mijn gemerkte LCS missie screens? :cry:)

---------------

Goed dat NandroDavids de moderator-taak in het Sportforum terug in zijn handen wil dragen :).

Link to comment
Delen op andere websites

Arjen:

Jammer dat je stopt, de korte tijd dat je moderator was, was je een leuke gast. Bedankt voor je sigs en niet te vergeten. Je bent nog steeds de beste photoshopper van 2005 en je hebt een goedde batch! Zie ook je PM.

NandroDavids:

Gefeliciteerd en erg leuk dat je terug bent. Onze echte Gamma medewerker, gefeiciteerd man, blij dat je er weer wat vaker bent. Ik zie je wel in stap-o-theek in Stadskanaal op 22 september :) Zie ook je PM.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...