Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Boven aan zit een knopje waarop een magneet en een 3 afgebeeld staan. Doe rechtermuis-knop, en vink alles uit behalve Vertex. Als je nu de snap aanzet, en je moved je stuk eiland zal de pc het aan een ander stuk eiland koppelen waar je in de buurt bent. (Dit is btw. voor 3ds max)

Greetz -Roy-

Geplaatst: (bewerkt)
Boven aan zit een knopje waarop een magneet en een 3 afgebeeld staan. Doe rechtermuis-knop, en vink alles uit behalve Vertex. Als je nu de snap aanzet, en je moved je stuk eiland zal de pc het aan een ander stuk eiland koppelen waar je in de buurt bent. (Dit is btw. voor 3ds max)

Greetz -Roy-

Het werkt niet :? ik krijg alleen een soort blauwe draad

Edit: het werkt

Bewerkt: door cekeu
Geplaatst:

Ik vind Snaps niet fijn werken, ik zet doe het gewoon lijntje op lijntje. Ik gebruik alleen Snaps om een Box te modellen, op de punten van het rooster (al die 4-kantjes)

Wat je gewoon moet doen, is de Eiland Modellen Tutorial van Bradley gaan volgen. Die legt alles goed uit, en leert je wat over de basis:

> klik <

Wat hij doet is dus een stukje eiland maken, daar op een weg, met stoepranden, en een stukje zand. Volg dit gewoon, bend alle benodigde delen om zo de vorm te krijgen. Nu moet je alleen nog het eiland dichtmaken met "Cap" of "Collapse".

Let er wel op, bij Collapse krijg je bij sommige vormen, Bugs. Je ziet het aan zwarte vlekken op je model. Er is dan een Vertex in het gebied van een andere Vertex gekomen:

uitleg1pm8.jpg

uitleg2gf3.jpg

Verder moet je Infrastructuur kloppen, je wegenet. De meeste beginnen altijd met de wegen, misschien is dat ook handig, voor je ;) Je moet het ook zelf doen, en niet door andere laten doen, want dan leer je er niks van, en je moet er juist van leren, om het de volgende keer beter te kunnen ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...