Lantyz Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 Na exact een jaar te hebben gemodereerd op het forum zet Slimm er dan toch een punt achter. De crew wil hem graag bedanken voor zijn onvermoeibare inzet in het Muziek en Film forum, en vooral de Graphics fora. Slimm, het ga je goed, en we hopen je graag nog 'ns langs te zien komen! 24 Juli ben ik een jaar lang moderator op GTAforum, ik vind het mooi geweest.Ik heb een geweldig jaar gehad en heb altijd met plezier op GTAForum rondgekeken. De laatste tijd vindt ik het meer een verplichting voelen dan iets leuks, waardoor ik heb besloten vanaf 24 Juli te stoppen als Moderator. Tot 24 Juli blijf ik modereren, maar dan is het avontuur voor mij afgelopen. Alhoewel afscheid nemen nooit leuk is, hebben we toch nog goed nieuws: RonaldVC zal direct Slimms taken overnemen en is vanaf heden dan ook mod in de Graphics fora. Succes, Ronald!
Ruurd31 Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 (bewerkt) NEEE!! Jammer Slimm dat je vertrekt, ik wist het eigenlijk al dat je vertrekte, we hebben het erover gehad. Ik vind het erg erg erg jammer. Samen met Arjen, Dizzee en Levi was je toch wel de eerste die hier photoshopten. Verder heb je samen met Levi het hele GFX forum gebouwd, alles werd altijd goed geregeld en er ging nix mis. Goedde regels, eigen mededelingen, alles zelf goed bijgehouden. Altijd goed gedaan, goedde regels nooit ging er wat fout. Todat ik een battle starte tegen DaddyPimp, mijn excuus. Ik heb teminste wel een mooi herdenk teken van jou op mijn warnlog! RonaldVC, verdiend, veel succes ermee. Ik weet zeker dat je het goed gaat doen, een ouwe makker, die wel verstand heeft van photosoep. Ik heb er alle vertrouwen in dat het met je wel goed komt en het samen met Levi netjes gaat houden. Jongen, succes! Ohja Ronald, je hebt er nu wel een lastpost bij. Levi en ik gaan binnenkort battlen en ik ga daarna door met photoshop, dus jongen Bewerkt: 23 juli 2006 door Ruurd31
Yohan Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 Dat komt voor mij echt als een verassing, jammer dat je ermee stopt, je was er namelijk goed in... Je blijft nog wel Photoshoppen etc? Gefeliciteerd RonaldVC en succes..
.Levi. Geplaatst: 24 juli 2006 Rapport Geplaatst: 24 juli 2006 Je besluit staat vast, respecteer ik ook alleen toch onwijs, onwijs, onwijs jammer.. Samen hebben wij het GFX gebouwd, wij wisten allebei hoe het systeem werkte qua modereren in het GFX fora. Altijd nieuwe en leuke plannen bedenken voor de leden, en dan ook vaak snel uitvoeren. 24 juli 2005 Slimm werd moderator, 1 jaar lang wees trots op jezelf jij hebt je pas ingezet voor het forum als moderator. Ik zal je missen als collega in het graphics forum, kan het eigenlijk nog steeds niet geloven, maar ik ga je ook weer niet tegenhouden. Natuurlijk spreek ik je in real life en op msn dus het einde van de wereld is het niet. Mijn nieuwe collega RonaldVC komt eraan waar Slimm en ik beiden over eens waren dat hij een goede kandidaat is. Hij zal nooit zo'n collega zoals jou worden Slimm maar wel een goede want hij heeft mij, en ik zal hem alles leren wat hij moet weten. Natuurlijk blijf je wel rondzwerven hier op het forum en neem je af en toe een bezoekje aan je eigen opgebouwde Graphics Forum. Zal je missen Le .Levi.
PatrickW Geplaatst: 24 juli 2006 Rapport Geplaatst: 24 juli 2006 Ik wil Slimm ook nog even persoonlijk bedanken voor zijn tomeloze inzet die hij dit afgelopen jaar heeft laten zien. Het was een heel heftig jaar voor het forum, vooral de eerste maanden, en door al die ontwikkelingen heen heeft Slimm (met levi) het Graphics forum uitgebouwd tot wat het nu is. Ik denk dat ik niemand voor het hoofd stoot als ik zeg dat het een van de belangrijkste onderdelen van het forum is naast GTA. Slimm, nogmaal heel erg bedankt voor je inzet en je collegialiteit. Heel veel plezier en Succes met de dingen die komen gaan voor je, en ergens heel diep verborgen heb ik nog een sprankje hoop dat we je nog wel weer terug zien als moderator op on forum.
GTA-Sheep Geplaatst: 24 juli 2006 Rapport Geplaatst: 24 juli 2006 Nogmaals mijn dank voor je goede raad de afgelopen periode Slimm (toen ik nog ML was) en voor je gezelligheid als collega de laatste maanden. Samen met .Levi. heb je het GFX-deel zéér goed beheerd en, zoals Patrick al aangeeft, gemaakt zoals het nu is. Absoluut mijn bewondering hiervoor . Veel plezier in je verdere loopbaan en kom nog maar vaak langs........ En Ronald, mijn grote koddige Duitse vriend, maak er wat moois van daar samen met .Levi. Je krijgt de moeilijke taak te concurreren met Slimm maar ik denk zeer zeker dat je het in je hebt en dat je een prima moderator zult zijn. We hebben er alle vertrouwen in . Je weet me te vinden he als je vragen hebt.....
Planlos Ultra Geplaatst: 24 juli 2006 Rapport Geplaatst: 24 juli 2006 Slimm ik kende jou ook niet erg goed maar als ik de andere reacties lees was je wel eeen hele goede mod geweest. Veel sucees RondaldVC met de oude taken van Slimm. Planlos
NandroDavids Geplaatst: 24 juli 2006 Rapport Geplaatst: 24 juli 2006 Slimm, je was een hele goede Moderator, en samen met .Levi. heb je het Graphics Forum echt omgebouwd tot één van de best gemodereerde plaatsten van het Forum. De Graphics Fora waren altijd keurig op orde met jou als Moderator. Grote klasse! Ronald, welkom bij de crew, je hebt het zeker verdient, want je bent redelijk bekend in de Graphics Fora, en je was gewoon een uitstekend Megalid. Veel succes!
Jarno Geplaatst: 24 juli 2006 Rapport Geplaatst: 24 juli 2006 Jammer Slimm maar je kan het niet eeuwig volhouden in de GFX fora. Je hebt echt je best gedaan en dat respecteer ik ook. Verder gefeliciteerd RonaldGFX met je behaalde promotie. Je verdient het aangezien je nog niet erg lang maar wel goed bezig ben met GFX. Ze konden geen betere opvolger vinden.
Pitbull Geplaatst: 24 juli 2006 Rapport Geplaatst: 24 juli 2006 spijtig Slimm, ik vond je echt 1 van de betere moderators. RonaldVC welkom, ik denk wel dat je dit verdient hebt...
Froodooo Geplaatst: 24 juli 2006 Rapport Geplaatst: 24 juli 2006 Erg jammer dat je nu stopt Slimm. Je was een goede moderator, die de zaken samen met Levi goed in hand had, en daardoor is het Graphics gedeelte toch wel wat het nu is geworden, heel hartelijk bedankt dus daarvoor! En RonaldVC, ik neem aan dat je je taak als mod goed zult vervullen (weet ik wel zeker! ) , veel succes en ook veel plezier!
Froop Geplaatst: 24 juli 2006 Rapport Geplaatst: 24 juli 2006 Bedankt voor het mede-opbouwen van het graphics gedeelt wat het nu is. Je was een goede mod, en hebt erg veel dingen bedacht. Welkom Ronald. Je zal het vast goed doen als moderator.
Ewoud Geplaatst: 24 juli 2006 Rapport Geplaatst: 24 juli 2006 1 jaar wooohh Als ik van te voren had geweten dat ik nog 1 maand moest had ik die waarschijnlijk ook nog volgemaakt maja Jammer dat je vertrekt, maar ja zo is het leven. Je bent echt top geweest samen met Levi om het gfx forum op te bouwen. Je kan bijna wel zeggen onze 2de levensbron. Ik ga je missen in blauw!
TheGuardian Geplaatst: 24 juli 2006 Rapport Geplaatst: 24 juli 2006 (bewerkt) Slimm Nou, ik schrik er best van.Ik zat wel regelmatig in het graphicforum, en jij en levi vormde het perfecte team.Alles bleef goed geupdate, de battle gingen goed, dan een perfect uitgewerkt systeem, echt prachtig hoe je te werk ging.Had eigenlijk ook niet verwacht dat je ging stoppen, ik viel bijna van me stoel toen ik dit las.Al sinds ik geregistreerd was zag ik je rondlopen als moderator, dat is ongeveer zo'n 8-9 maanden geleden.En sinds die tijd zag ik je als de meest werkende moderator altijd.Ik waardeer superhard wat je voor dit forum gedaan hebt, je was echt een kanjer Wij zelf hadden eigenlijk nooit echt contact, wie weet veranderd dat nu, nu je het rustiger hebt. Wees trots op jezelf voor wat je gedaan hebt... RonaldVC Gefeliflapstaart met je promotie! Je verdient hem echt.Ik zag je ook wel vaak bezig in graphics fora, dus ik ben er zeker van dat je het goed zou doen, en een goede vervangen voor Slimm zal zijn.En ik zie dat levi je ook in het begin al wilt opvangen, dus dat komt zeker goed. Ik wens je alle succes toe, ik weet dat je het kunt Btw, Gefeli met je 1 jaar mod trouwens Slimm.. TheGuardian Bewerkt: 24 juli 2006 door TheGuardian
Pietje II Geplaatst: 24 juli 2006 Rapport Geplaatst: 24 juli 2006 Slimm Jammer dat je weggaat jongen. Ik vond jou altijd een topmoderator, en dat zal altijd zo blijven. Samen met .Levi. heb je de GFX-Fora opgebouwd, en dat is echt een succes geworden. Net zoals PatrickW al zei, volgens mij zijn die GFX-Fora ook de belangrijkste delen na het GTA-Fora. Wel leuk uitgekiend om precies op jouw éénjarig bestaan als moderator dan te stoppen. Slimm, ik wens je nog veel succes en plezier zowel op het forum als in het echte leven. Ik hoop jou nog vaak op het forum zien rond te struinen, en wie weet... Misschien zien we jou weer eens als moderator terug. Het gaat je goed. RonaldVC Ja, en nu jij, Ronald. Ik zal eerlijk zeggen, ik had me geen betere kandidaat als opvuller van de gaten die Slimm heeft achtergelaten kunnen voorstellen. Jij verdient dit echt, Ronald. Ik heb je als lid gezien, en toen bewonderde ik jou altijd al. Later, Superlid, en algauw Megalid, wat ik ook echt verdiend vond. Een tijdje was er niks gebeurd, tot nu. Jij hebt altijd al je kunsten laten zien wat je met Photoshop kan, en die creatie's waren altijd heel mooi, al zeg ik het zelf. Ik weet zeker dat je samen met .Levi. de Fora in goede banen kan leiden, en hopelijk horen we nog veel van je, wat waarschijnlijk ook nog wel gaat gebeuren. Heel veel succes met je nieuwe 'baantje', ook jou gaat je het vast goed.
Recommended Posts