Jump to content

Bedankt Slimm, en welkom RonaldVC!


Lantyz

Recommended Posts

Slimm, echt heel jammer dat je weggaat Slimm maar ik zal je zeker nog spreken :D.

Je hebt het echt top gedaan en iedereen is je zeer dankbaar, vooral ik. Maar dit zal niet het laatste zijn dat ik tegen je zeg, dus voor goed afscheid is het niet :puh:.

En hier komt ie dan: _O__O_ Slimm _O__O_

RonaldVC, geweldig dat jij Slimm gaat vervangen. Ik heb je altijd moderator waardig gevonden, bij sommige leden zie je gewoon dat ze het ver gaan schoppen, jij bent er een van. Ik heb alle vertrouwen in je, veel succe op je nieuwe functie :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Jammer slimm, ik wil je graag bedanken voor alle hulp die ik heb gekregen en voor de goede ideeën die je altijd had. Ik hoop je hier nog vaak te zien.

Ronald, jij bent hier perfect geschikt voor, jij zal de taak van slimm perfect vervullen en ik wens jeveel succes en plezier.

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt Slimm voor al je werk, je was een top moderator. Ik hoop je nog regelmatig hier tegen te komen als megalid. :)

Gefeliciteerd RonaldVC, je hebt het verdient. Ik heb er daarom ook veel vertrouwen in dat het allemaal goed gaat komen met jou. Veel plezier met je nieuwe functie!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het ook net als iedereen heel jammer dat Slimm gestopt is met zijn functie. Hij heeft zijn functie altijd uitstekend uitgevoerd, en had gewoonweg alles onder controle. Zoals bij alle zaken gelden, interesses verschuiven zich, en als het op een gegeven moment als plicht voelt is het misschien de juiste tijd om te stoppen met de functie als moderator. Slimm, ik hoop dat ik het in de toekomst net zo goed zal doen als jij altijd deed, al zal ik nog veel moeten leren.. Ik hoop je nog heel vaak te zien hier, en ik hoop nog veel battles die jij gaat winnen af te werken. :Y:puh:

Voor de rest wil ik nog even zeggen dat ik het enorm waardeer dat de crew het vertrouwen in mij heeft als moderator van het GFXfora. Ik zal mijn uiterste best doen om aan jullie verwachtingen te voldoen.. :)

En aan iedereen, bedankt voor jullie leuke reacties. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Slimm,

Jij hebt echt veel voor de graphics fora gedaan. Helemaal opnieuw beginnen met subfora is best lastig, dat heb ik zelf in Computer Talk (zeker in mindere mate, maar toch) ook gemerkt. Maar je hebt zo veel goede dingen bedacht, daar mag je trots op zijn. Ik post er zelfden tot nooit, maar soms bekijk ik wel wat creaties in de showroom. De graphics fora zijn zeker niet de makkelijkste fora om te modereren, daar ben ik zeker van, maar je hebt het echt goed gedaan. Nog een keer bedankt!

___________________________

RonaldVC,

Ik heb je altijd al gezien als een gezellig lid op het forum. Van je bier-en-peuken-foto's totaan je posts zelf, gewoon hardstikke gezellig en ook behulpzaam. En ik vind het leuk als er dat soort mensen in de crew komen. Welkom, en maak er wat van. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Slimm. ik lijk een hyprociet omdat ik je niet ken. Maar ik heb al je posts gaan nakijken en al je onderwerpen e.d. Ook heb je het GFX forum goed beheerd.

Je leek me een goede Moderator maar ook een sympatiek persoon met een goed humeur.

Jammer dat je weggaat, misschien had ik je nog leren kennen hier.

RonaldVC weet ik jammer genoge niets over.. maar hij zal het erg goed doen omdat hij goed met Photoshop overweg kan (heb ik althans toch begrepen). Succes Ronald.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja Slimm... Ik wist al van je vertrek. Maar toch is niet fijn een goede moderator zien te vertrekken. Maar dat is een beslissing dat jij maakt. Verder wens ik jou nog veel succes toe in het gewone leven. Nogmaals bedankt voor alles.

Ja RonaldVC... Ik ben echt blij dat er een goede vervanger is. Beter dan jou kunnen we waarschijnlijk niet vinden. Ik weet zeker dat je het goed zal doen. Als je vragen hebt, kan je altijd bij mij terecht. Het ga je goed.

Link to comment
Delen op andere websites

Wauw Ronald gefeliciteerd met je nieuwe job hier op Gtaforum :bier: Dat gaat jou wel lukken.

Ja, jammer dat je weggaat Slimm, maar het zal ongetwijfeld beter voor je zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Slimm: Echt jammer dat je het hebt opgegeven. Je was een moderator die altijd zijn mening goed vooraan had en vaak ook gelijk had. Samen met Levi heb je de GFX Fora's tot top fora's gemaakt. Ik wens je veel plezier verder als megalid.

RonaldVC: Dit is door en door verdiend. Je bent wijs, verstanding en rechtvaardig. Jij was de juiste persoon om deze klus over te nemen.

Link to comment
Delen op andere websites

Slimm, je was een erg goede mod. Bedankt dat je samen met .Levi. je ingezet hebt voor het GFX forum. Respect.

RonaldVC, je kan dan wel goed zijn in designen, maar je moet ook goed kunnen modereren. Jij kan dat.

Link to comment
Delen op andere websites

Slimm

Jammer dat je weg gaat. Je hebt je werk goed gedaan en dat is nog steeds te zien. :bier: Het GFX forum is top geworden. Je was iemand die de wet handhaafde en ingreep wanneer het nodig was. We zullen je erg missen. Hopelijk blijf je posten of kom je nog een terug. ;)

RonaldVC

Ze hebben een goede keuze gemaakt. Ik wist zelf niet dat Slimm zou vertrekken maar jij bent zeker een aanrader als Mod. Ik hoop dat je je werk goed zal doen ( zal toch wel? :Y ).

Link to comment
Delen op andere websites

Achja moet je zelf weten slimm..

Ronald VC is toch wel heel snel mod geworden voor GFX forum maar ik vind dat er daar betere kandidaten voor zijn dan RonaldVC maar dat is mijn keuze..

Veel succes in elk geval

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...