Jump to content

Rap/Hip Hop nieuws en discussie


San_Andreas_Nigga

Recommended Posts

PS: Dat van Juize FM zou ik niet snel geloven, ze denken ook dat Compton een buurt is.

Klopt, Juize kopieert en vertaalt gewoon verkeerd van andere sites. Ik heb er 1xtje een opmerking over gemaakt en dan krijg je meteen zo'n waarschuwingsmailtje..

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 399
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • LBG

    79

  • RobertSA

    61

  • DaddyPimp

    51

  • King Room

    29

Top Posters In This Topic

Posted Images

Op welke andere nederlande sites is dan nog meer HipHopnieuws te vinden?

Op deze site vind je alle nieuwste Nederlandse HipHop tracks, is toch ook een beetje nieuws? :puh: (Kempi is een aanrader). Maar zoek anders eens op Google in Nederlandse pagina's: HipHop nieuws, of Urban nieuws of weetikveel wat..

Link to comment
Delen op andere websites

Luisteren jullie vaak naar echte (dus niet gewoon alles waar geen clip van is ofzo) Nederlandse underground rap? Ik soms naar DHC of HASH maar meer niet.

Ik luister soms wel eens DHC of LSD of zo. GHC en NAG en allemaal die zijn ook goed.

Maar ik hou toch meer van Amerikaanse Hiphop, gewoon meer mijn stijl.

Ik luister btw ook veel Yes-R en Negativ.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik luister in het algemeen ook niet vaak naar de nederlandse hip hop. Soms luister ik wel eens naar Kempi, Ali B of Yes-R.

Ik vraag me eigenlijk af als er ook belgische hip hop is. Ik luister vaak naar 't Hof Van Commerce maar dit kun je geen échte hip hop noemen. Weet iemand van jullie misschien wie een belgische rapper/rapster is?

Link to comment
Delen op andere websites

Als je van die échte Nederlandse Hiphop shit wilt horen dan moet je maar es naar Kempi luisteren, hij heeft toen'ie vrijkwam getekend bij Top-Notch en gaat het helemaal maken dat weet ik zeker, hij gaat die Nederlandse Hiphop scene runnen, en dik ook! Niks Ali B of Lange Frans shit. Gewoon real. Check maar es op www.rappin.nl en dan op Kempi drukken.

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, ik vind Kempi niet zo heel erg goed. Ik intresseerde me meer in hem omdat hij ook in Eindhoven woont, en ik weet wie zijn stiefbroer is.

Ik heb Kempi zelf nog laatst in Eindhoven gezien, ze waren filmpje aan het maken ter promotie ofzo.. Maar ik interesseerde me er eerst ook in omdat hij uit Eindhoven komt maar daarna heb ik wat nummers gedownload en vind ik ze écht kk vet! Vooral ''Zoveel Stress'', ''Al Sla Je Me Dood'' en ''Denk Ju Dat Ik Doof Ben'' (Darryl en Nino Diss) vind ik zijn relaxste nummers..

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, ik vind Kempi niet zo heel erg goed. Ik intresseerde me meer in hem omdat hij ook in Eindhoven woont, en ik weet wie zijn stiefbroer is.

Ik heb Kempi zelf nog laatst in Eindhoven gezien, ze waren filmpje aan het maken ter promotie ofzo.. Maar ik interesseerde me er eerst ook in omdat hij uit Eindhoven komt maar daarna heb ik wat nummers gedownload en vind ik ze écht kk vet! Vooral ''Zoveel Stress'', ''Al Sla Je Me Dood'' en ''Denk Ju Dat Ik Doof Ben'' (Darryl en Nino Diss) vind ik zijn relaxste nummers..

Jaman ik heb ze ook gehoord,, en ik heb DaddyPimp zien posten bij reactie van Nino Diss :bier:

Ik luister altijd Juize... kijken of er goede shit opstaat..

Kempi feat.MC Teccer-'k heb mu vrouw is ook wel een relaxed nummer..

Kempi is de 50 CENT van Nederland.. :*D8) Hij heeft wel goede beats enz.

Link to comment
Delen op andere websites

WU TANG CLAN TERUG?!

De Wu-Tang Clan herenigt zich met platenlabel SRC Records voor de opnames van een nieuw album. De Clan werkte al eerder samen met CEO Steve Rifkind, onder zijn, inmiddels opgeheven, label Loud Records.

Wu-Tung heeft sinds 2001 geen albums meer uitgebracht. Tijdens de zes jaar durende pauze brachten de leden afzonderlijk wel diverse soloalbums uit.

ODB (echte naam: Russell Tyrone Jones), het meest bekende lid van de groep, overleed in 2004 aan een overdosis drugs, terwijl hij bezig was met de opnames van zijn derde soloproject.

“Ik ben druk in gesprek geweest met Divine en RZA en wat duidelijk is: we komen terug met een album in het jaar 2007,” aldus Rifkind in een statement. “Ik weet nog niet wat de naam van het album gaat worden, maar het is officieel: Wu-Tang en Steve Rifkind zijn weer bij elkaar.”

Rifkind is verantwoordelijk voor de doorbraak van onder andere Mobb Deep, Big Pun en Xzibit. Artiesten deze op dit moment getekend zijn bij SRC zijn Akon, Remy ma, Paroahe Monch en Remy Ma.

______________________________________________________________________________

Nou, een nieuw album zou geweldig zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

hoe kun je nu kempi vergelijke met 50

50 is te commercieel en kempi niet

Kempi kun je zeker wel vergelijken met 50 Cent, in bepaalde reffreinen van liedjes ''zingen'' ze allebei, zie bijv. Zoveel Stress en Best Friend ofzo.. Op dat gebied zijn ze (volgens Kempi) hetzelfde. In het begin werd Kempi juist niet gerespecteerd omdat hij soms zijn reffreinen zingt, maar toen Baas B met z'n Diemen Zuid shit kwam vonden ze het ineens wel goed (aldus Kempi zelf..) Ik vind het iig (zoals vele anderen) wel goed relaxt klinken.

Link to comment
Delen op andere websites

hoe kun je nu kempi vergelijke met 50

50 is te commercieel en kempi niet

Kempi kun je zeker wel vergelijken met 50 Cent, in bepaalde reffreinen van liedjes ''zingen'' ze allebei, zie bijv. Zoveel Stress en Best Friend ofzo.. Op dat gebied zijn ze (volgens Kempi) hetzelfde. In het begin werd Kempi juist niet gerespecteerd omdat hij soms zijn reffreinen zingt, maar toen Baas B met z'n Diemen Zuid shit kwam vonden ze het ineens wel goed (aldus Kempi zelf..) Ik vind het iig (zoals vele anderen) wel goed relaxt klinken.

Maar Kempi noemt zichzelf toch een rapper? Ik vind dat rappers niet horen te zingen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...