Jump to content

Rap/Hip Hop nieuws en discussie


San_Andreas_Nigga

Recommended Posts

THE GAME; LIEFDE OVERWINT

De huwelijksplannen van The Game brengen zijn zachtaardige kant naar boven. Hij beweert dat de oorlog met zijn voormalige vriend 50 Cent voorgoed voorbij is. The Game wil namelijk dat niks zijn romance met verloofde Valeisha Butterfield overschaduwt.

De twee rappers hebben al jaren ruzie. 50 Cent en The Game belegden zelfs nog een persconferentie waarop ze hun meningsverschillen voor het oog van de internationale pers bijlegden, maar niet veel later haalden ze toch weer naar elkaar uit. The Game is er nu zeker van dat er echt niet meer gedisst gaat worden en dat al zijn beefs officieel beëindigd zijn. “Mijn beefs bestaan niet meer. Ik heb met niemand op deze aarde ruzie,” aldus The Game

50 CENT HAALT UIT NAAR THE GAME

The Game liet onlangs weten dat zijn beef met 50 Cent ten einde is omdat hij met een schone lei wil beginnen aan zijn huwelijk met Valeisha Butterfield, maar 50 Cent wil daar niks van weten. Hij dropt een mixtape met op de cover The Game als stripper. . 50 verrast iedereen met deze aanval omdat hij de afgelopen maanden juist niet inging op provocaties van The Game en er nu al maanden voorbij zijn gegaan sinds de laatste aanval van The Game. Volgens Lloyd Banks is dat omdat The Game geen prioriteit was voor 50 Cent. Hij had in de tussentijd betere dingen te doen. Maar, zo zegt de rapper: “Niks wordt vergeten.”

Discussie kan beginnen... ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 399
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • LBG

    79

  • RobertSA

    61

  • DaddyPimp

    51

  • King Room

    29

Top Posters In This Topic

Posted Images

wat boeit het wat ie vroeger had gedaan, het gaat erom wat je nu doet!

Nja, ik vind het toch een ranzig iets. :puh:

Maja, we kunnen net zo goed een leuke discussie over verschillende rappers houden i.p.v 50 en Game.

Dus post hier je nieuws en discusieer maar fijn. :D

Bewerkt: door General Lee
Link to comment
Delen op andere websites

wat boeit het wat ie vroeger had gedaan, het gaat erom wat je nu doet!

50 moet iets vinden om The Game in vernedering te maken. Dus de stripper maar , maar het is heel raar die foto. Van welk jaar is die foto en van welk jaar heeft hij zijn tatoos?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het spijtig dat er geen disses maar gaan komen :-( Is altijd leuk om te luisteren hoe ze elkaar uitschelden :puh:

En van die stripper geloof ik niks, het kan wel zijn dat hij voor zijn vriendin wou strippen...

Link to comment
Delen op andere websites

Je ziet toch duidelijk dat die gast in de talkshow Game is en dat die vrouw zegt dat ie stripper was.

Nee, doe moeder van The Game had toen een stripclub en daar waren ze heen gegaan zodat dat meisje zijn moeder kan ontmoeten.

Link to comment
Delen op andere websites

50 Cent krijgt met veel mensen ruzie: Ja Rule, The Game, Fat joe, Lil' Kim...

Ja dat vind ik ook,hij is zo een beetje een ruziemaker, hij denkt dat hij beter is als iemand anders :@ ,dat haat ik verschrikkelijk aan mensen :@

Link to comment
Delen op andere websites

50 Cent krijgt met veel mensen ruzie: Ja Rule, The Game, Fat joe, Lil' Kim...

Maar die beef met The Game was toch wel speciaal, te mooi voor woorden ;):puh:

En nog iets ik heb die foto van The Game gezien en zo een foto kan je echt niet maken in een striptent, daar is het veel te druk en te veel lichtjes enzo voor. Om een foto juist zo te kunnen belichten enzo moet je al de juiste aperatuur hebben ... EDIT: Kan je niet plaatsen in een drukke strip tent

Nieuwtje over The Game:

The Game die binnenkort zijn 2e album "The Doctor's Advocate" gaat droppen, schijnt niet meer getekend te zijn bij G-Unit/Aftermath. Dit hardnekkige gerucht wordt bevestigd op de website van The Game, Comptongame.com, waar het Aftermath logo is vervangen door Geffen.

Ook uit de nieuwe streetsingle van The Game "It's Okay(One Blood) kan worden opgemaakt dat The Game geen artiest meer is van Aftermath. Hij rapt hier "The 'Math gonna drop him, if 50 ain't rockin' with him no more, It's Okay, I Get It Poppin."

Het album "The Doctor's Advocate" van The Game staat gepland voor 7 November.

Bewerkt: door Kama
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...