Jump to content

Rap/Hip Hop nieuws en discussie


San_Andreas_Nigga

Recommended Posts

  • Reacties 399
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • LBG

    79

  • RobertSA

    61

  • DaddyPimp

    51

  • King Room

    29

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik vind Fat Joe ook echt een super kneus. Al vind ik Lean Back wel leuk. Maar dat is ook het enige nummer.

Hoe kan je dat nou weten? Heb je al zijn nummers gehoord? Ik vind dat mensen dat veel te snel zeggen... terwijl ze meestal alleen die nummers hebben gehoord die op tv komen. Ik vind Fat Joe wel goed.

Link to comment
Delen op andere websites

Nu we toch over Fat Joe bezig zijn:

Fat Joe released zijn nieuwe album "Me, Myself & I" zelf

Fat Joe vertrekt bij zijn platenmaatschappij Atlantic en wil op zijn eigen houtje zijn aankomende album uitbrengen. Het album heet "Me, Myself & I". Het album zal o.a. producties bevatten van Cool & Dre, Scott Storch, The Runners(Hustlin') en DJ Khaled. Gast optredens zijn te verwachten van The Game, Rick Ross & Lil' Wayne.

De eerste single van het album heet "Clap & Revolve". Fat Joe beschrijft zijn nieuwe album als erg persoonlijk. "Ik ben begonnen met het schrijven van me album en heb het helemaal gecreeerd naar mijn eigen wens".

"Me, Myself & I" zal het vervolg zijn op het album uit 2005 "All or Nothing".

_____________________________________________

Ikzelf vind Fat Joe goed, het is altijd fijn om te kijken naar de duure auto's, kleren, huizen,... van hem.

Iedere rapper heeft wel mooie auto's enzo maja...

Hij heeft goeie nummers, en ik ga toch niet zijn nieuwe album kopen :puh:

_______________________________________________

Nog nieuws over NederHipHop:

Lange Frans en Baas B lanceren eigen kledinglijn

Lange Frans en Baas B lanceren binnenkort een eigen kledinglijn. Het merk, krijgt de naam Fugezi, moet een jong en mannelijk publiek aanspreken. De rappers uit Diemen werken voor hun kledinglijn nauw samen met ontwerper Dennis Roelofsen. De presentatie van de collectie zal dit weekend plaatsvinden op een boot in de buurt van de Amsterdam RAI.

Fugezi is een verbastering van Fugazi, wat in Italiaanse straattaal 'vals' of 'namaak' betekent. Het merk bestaat uit twee lijnen: jeans en sportkleding. Als de kledinglijn een succes wordt zal er overwogen ook kledinglijn voor vrouwen te produceren. De Fugezi-collectie ligt vanaf februari in de winkels.

Lange Frans en Baas B nemen zelf de financien voor hun rekening. De twee hadden al langer plannen om te beginnen met een eigen kledingmerk. "Ze wilden dit al heel lang, maar hadden eerder niet de financiële middelen tot hun beschikking", zegt een woordvoerder van het management van de rappers.

Bart en Frans braken in 2004 door met de singles 'Moppie' en 'Zinloos'.

________________________________________________

Ik ben benieuwd, dat zal wat worden met de naam "vals".

Als het er goed uitziet zal ik het wel dragen, maar niet omdat het van hun 2 komt.

Ik vind ze wel goed maar ze zijn geen mensen van het vak "kleding ontwerpers".

____________________________________________________

En nog iets het zou beter zijn om niet gewoon te typen:

"Ja, vind ik ook."

Maar typ er dan bij waarom, want ik wil geen slot op dit topic ;)

Niks persoonlijks

Bewerkt: door Kama
Link to comment
Delen op andere websites

Whahaha, dat wordt dus zeker weten slecht verkochte rotzooi. Ikzelf ga ook echt niet in die verotte kleding van die flikkers lopen. :bonk: Laten ze zich maar bezig houden met die dildo van hun, kunnen ze die in hun reet stoppen. :puh: Stelletje zielige faggots...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind alleen lange frans een beetje goed... die shit die je niet op tv ziet. baas b is gewoon zowiezo en klein flikkertje

EDIT: Ik mag niet dubbelposten dus zet ik het maar hier. Fat Joe komt naar Nederland op 1 Augustus in Paradiso Amsterdam.

Bewerkt: door CenMan
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...