Jump to content

Rap/Hip Hop nieuws en discussie


San_Andreas_Nigga

Recommended Posts

  • Reacties 399
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • LBG

    79

  • RobertSA

    61

  • DaddyPimp

    51

  • King Room

    29

Top Posters In This Topic

Posted Images

Als 50 weer gewoon gaat rappen zoals hij op get rich or die trying dan is het altijd wel goed... maar als hij weer met zo een flow net als bij the candy shop of a lil bit dan hoeft het van mij echt niet

Hierop vind ik hetzelfde als Kama een paar posts eerder zei, Candy Shop had een mooie beat, net als al Lil' bit. Oké, de tekst was zwak, maar de beat goed.

Link to comment
Delen op andere websites

Lange Frans niet welkom op Bevrijdingspop Haarlem

Het rapduo Lange Frans en Baas B is niet welkom op Bevrijdingspop Haarlem. De organisatie heeft het optreden afgezegd naar aanleiding van een vechtpartij waarbij Lange Frans vrijdag betrokken was. De rapper mishandelde tijdens een optreden een jongen uit het publiek die een ijsblokje naar zijn hoofd zou hebben gegooid.

Lange Frans is één van de artiesten die vorige maand werd benoemd tot 'ambassadeur van de vrijheid'. Hij staat in die hoedanigheid met Baas B op de programma's van diverse bevrijdingsfestivals. De ambassadeurs worden op 5 mei met een helikopter naar de verschillende locaties gevlogen. Lange Frans en Baas B bezoeken vooralsnog Amsterdam, Utrecht en Almere om het onderwerp mensenrechten aan te kaarten. De vlucht naar Haarlem is nu van de baan.

„Hoe irritant mensen in je publiek ook zijn, als helikopteract van de bevrijdingsfestivals en daarmee spreekbuis van vrijheid en tolerantie, dien je een voorbeeldfunctie”, verklaart Marcel Sukel, voorzitter van Bevrijdingspop, dinsdag. „Wij vinden het niet kunnen dat je je op een dergelijke manier uitlaat. Zeker niet voor een ambassadeur van de vrijheid.”

In het gastenboek op de website van het Haarlemse evenement is een stroom aan reacties binnengekomen, waaruit blijkt dat een deel van het publiek de komst van Lange Frans niet op prijs stelt. „Wij nemen deze signalen serieus”, aldus Sukel. „Ons publiek mag en moet ons aanspreken op de keuze van onze acts.” Het bestuur van het grootste bevrijdingsfestival van Nederland wil binnenkort met Lange Frans in gesprek gaan over het thema respect.

Link to comment
Delen op andere websites

Als 50 weer gewoon gaat rappen zoals hij op get rich or die trying dan is het altijd wel goed... maar als hij weer met zo een flow net als bij the candy shop of a lil bit dan hoeft het van mij echt niet

Hierop vind ik hetzelfde als Kama een paar posts eerder zei, Candy Shop had een mooie beat, net als al Lil' bit. Oké, de tekst was zwak, maar de beat goed.

maar 50 cent maakt die beats toch niet zelf?

jiggainhollandvw7.jpg

wie gaan daar nog meer heen?

Link to comment
Delen op andere websites

Dat van Lange Frans kan me niks schelen, ik kan toch niet komen (woon in België :puh: ). Maar ze hebben wel gelijk hem niet te laten komen. Toch luister ik soms wat muziek van hem :$

________________________________________

Tja en naar Jay-Z kan ik ook niet komen (want ik woon nog steeds in België :D ), lijkt me daar wel leuk te worden! Kan iemand als die er naar gaat een stuk filmen? Niet dat het me zoveel doet maar ik wil hem best wel eens bezig zien in Nederland. Ik ben vorig jaar wel geweest naar een concert van 50 Cent in het sportpaleis in Brussel (België dus :puh: ) dat was wel op een donderdag moest ik nog een briefje voor school fixen.

Link to comment
Delen op andere websites

Als 50 weer gewoon gaat rappen zoals hij op get rich or die trying dan is het altijd wel goed... maar als hij weer met zo een flow net als bij the candy shop of a lil bit dan hoeft het van mij echt niet

Hierop vind ik hetzelfde als Kama een paar posts eerder zei, Candy Shop had een mooie beat, net als al Lil' bit. Oké, de tekst was zwak, maar de beat goed.

maar 50 cent maakt die beats toch niet zelf?

jiggainhollandvw7.jpg

wie gaan daar nog meer heen?

Hier zou ik graag heen gaan. Jay-Z heeft goede nummers: 99 problems en Goldigger Remix(feat. Kanye West)vind ik het vetst. Komt er nog een rapper daar heen?

Link to comment
Delen op andere websites

Hij heeft nog veel goede nummers die jij waarschijnlijk gewoon niet kent.

EDIT: Game heeft gezegd dat hij ging stoppen met dissen, maar toen kwam 50 cent met die Hate It Or Love it mixtape, dat was al een hele tijd na dat Game had gezegd dat de beef over was.

Bewerkt: door CenMan
Link to comment
Delen op andere websites

Nee, ik ken ook niet super veel nummer van Jay-Z, alleen die 2. Maar die vind ik goed, mag ik dat niet zeggen?

@ CenMan: Oke dan, sorry dat ik zo overdreven reageerde;)

Bewerkt: door robertpsv
Link to comment
Delen op andere websites

Hij zal zijn 'redenen' er wel voor hebben, maar Game had idd beloofd dat ie niet meer ging dissen, komt ie weer met een disstrack. Hoe heet de diss?

Game zegt op The Black Wall Street Journal Volume 1 ''Your fanbase know that your gangsta is dying so I won't stop till that wanksta retires''

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...