Jump to content

Rap/Hip Hop nieuws en discussie


San_Andreas_Nigga

Recommended Posts

Fiddy en Diddy zijn weer vriendjes

Fiddy en Diddy zijn weer vriendjes

Na enkele 'below the belt' disses hebben de twee grootheden een oplossing gevonden in het Ma$e probleem.

Volgens Chris Lighty, de baas van Violator Management [o.a. Busta Rhymes, Mobb Deep en natuurlijk 50 Cent] komt er zeker een 'staakt het vuren'. Dat lijkt ook nodig omdat de beef tussen de twee grootmachten in hedendaagse hiphop uit de hand dreigde te lopen. Op een mixtape uit de serie G-Unit Radio heeft 50 enkele punch-lines richting Diddy gestuurd. "Who shot Biggie Smalls/If we don't get them they're gonna kill us all/Man, Puffy know who hit that ni**a, man, that n***a saw him/He's scared 'dem boys from the West Side will break him off, jump on his ass,so he run to Harlem to shake 'em off,"

Ook Diddy had een en ander in petto voor 50. Op een nog niet uitgebracht nummer schijnt Diddy slechts drie woorden te richten tot de grote man van G-Unit; "I'm Richer Bitch!"

De ruzie tussen 50 Cent en Sean 'Diddy' Combs begon bijna twee jaar geleden. Het onderwerp van hun meningsverschil was Ma$e. De rapper die priester werd en weer rapper wilde een contract tekenen bij 50's G-Unit Records, maar had nog verplichtingen naar Diddy toe. Diddy was niet bereid Ma$e te laten gaan, omdat hij dat in 2000 al had gedaan. Ma$e wilde toen onder zijn contract met Diddy uit omdat hij priester wilde worden.

De details van de overeenkomst zijn niet bekend. Ook is het niet duidelijk of deze situatie betekent dat Murda Ma$e eindelijk zijn debuut kan maken als G-Unit artiest.

______________________________________________

Ze zijn dus weer vrienden ...

_______________________________________________

The Game brengt tweede schoen op de markt

De west-coast rapper is in samenwerking met de merken Skechers en 310 Motoring bezig om een opvolger te maken van zijn Hurricane sneaker.

The Game's Hurricane schoen maakte furiore toen het de best verkochte schoen in Amerika uit 2005 werd. Het succes kon niet onder banken worden gestopt, want Skechers en 310 Motoring zagen hun inkomsten met meer dan 90% groeien. Over de opvolger zegt de rapper hetvolgende; de Hurricane 2 wordt een wat meer sportieve en urban getinte schoen. De schoen zal na alle waarschijnlijkheid vanaf 21 november in Amerika in de winkels liggen, dus wanneer het hier komt is nog de vraag.

De Compton rapper is daarnaast druk bezig met zijn tweede solo album, de release datum staat gepland voor 7 november. Maar zoals jullie eerder op puna.nl hebben kunnen lezen is de datum al een aantal keren verschoven. Daarnaast gaan er geruchten dat hij de naam van zijn album gaat veranderen van 'The Doctor's Advocate' naar 'The Devil's Advocate', omdat Dr. Dre niets meer te maken wilt hebben met The Game.

_________________________________________________

Ik hoop dat hij toch nog kan samenwerken met Dr. Dre

Dat was het dus weer :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 399
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • LBG

    79

  • RobertSA

    61

  • DaddyPimp

    51

  • King Room

    29

Top Posters In This Topic

Posted Images

Wat is er raar aan om een schoen op de markt te brengen? Maar The Game heeft nu in Amerika een hit (One Blood) en die schoen brengt hij tegelijk uit met zijn nieuwe album volgens mij.

EDIT: Oh nee, een beetje daarna.

Bewerkt: door CenMan
Link to comment
Delen op andere websites

De Single One Blood doet het inderdaad erg goed,

Ik vond de eerste release van The Hurricanes cool, en kijk uit naar het design van de 2e, hoop deze dan wel in Nederland op te kunnen sporen.. :)

Als Game schoenen maakt lijkt hij niet op 50, Eminem brengt binnenkort ook een nieuwe Nike schoen op de markt, P. Diddy heeft al jaren een eigen kleding lijn, nog meer voorbeelden ?

Link to comment
Delen op andere websites

De Single One Blood doet het inderdaad erg goed,

Ik vond de eerste release van The Hurricanes cool, en kijk uit naar het design van de 2e, hoop deze dan wel in Nederland op te kunnen sporen.. :)

Als Game schoenen maakt lijkt hij niet op 50, Eminem brengt binnenkort ook een nieuwe Nike schoen op de markt, P. Diddy heeft al jaren een eigen kleding lijn, nog meer voorbeelden ?

Dat van eminem brengt ie niet op de markt, dat zijn door hem ontworpen Nikes om die op E-Bay te verkopen voor een goed doel :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

De Single One Blood doet het inderdaad erg goed,

Ik vond de eerste release van The Hurricanes cool, en kijk uit naar het design van de 2e, hoop deze dan wel in Nederland op te kunnen sporen.. :)

Als Game schoenen maakt lijkt hij niet op 50, Eminem brengt binnenkort ook een nieuwe Nike schoen op de markt, P. Diddy heeft al jaren een eigen kleding lijn, nog meer voorbeelden ?

Ik heb naar One Blood geluisterd. Ik vind het een goed nummer. Het doet me denken aan een van zijn eerste singles. De beat lijkt veel op de beat van Certified Gangsta. Om dat nummer heen werd zijn eerste videoclip gemaakt. De vraag is of dit een hit gaat worden in Nederland.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat ligt eraan of de clip in Nederland te zien is denk ik. Als ze het hier genoeg op tmf enzo laten zien wordt het wel een hit omdat iedereen daar zo achteraan huppelt.

Maar nog meer mensen hebben schoenen hoor, Snoop Dogg, Birdman, 50 Cent.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...