Jump to content

Rap/Hip Hop nieuws en discussie


San_Andreas_Nigga

Recommended Posts

  • Reacties 399
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • LBG

    79

  • RobertSA

    61

  • DaddyPimp

    51

  • King Room

    29

Top Posters In This Topic

Posted Images

Btw, waarom staat dit niet in het Rap/Hiphop Nieuws & Discussie topic?

Het is het Beeld en Geluid forum dus alles wat met muziek te maken heeft mag toch gepost worden?

Tuurlijk ;) Maar dit is ook Rap nieuws dus ik dacht het kan daar ook in.

>>> Door Dizzee: Daar heb je helemaal gelijk in. Topic samengevoegd met het Rap/Hip-hop nieuws en discussie topic.<<<

Bewerkt: door Dizzee
Link to comment
Delen op andere websites

Als hip hop dood is dan is in mijn ogen juist 'The South' de dader :puh:. Er zijn een paar goede rappers maar voor teveel Lil John niveau, wat ik gewoon dom geschreeuw vindt..

Iemand Jay-Z zijn 'Nieuwe' album al gehoord? Ik vindt alle nummers stuk voor stuk top! Ook Nas zijn nieuwe CD is goed ja ;).

Link to comment
Delen op andere websites

Ja Kingdom Come is ook erg goed.

Ik ben het er mee eens dat al die irritante crunk muziek hip hop aan het verneuken is. Er zijn wel een paar goede uit het zuiden zoals Jeezy en Chamillionaire en nog een hele zooi andere die jullie toch niet kennen.

Link to comment
Delen op andere websites

Chamillionaire wordt wel erg commercieel. Check z'n nummers als : I'm In Love With My Money enzo. Ik heb overigens gehoord dat ie samen gaat werken met 50 Cent? Is dat waar?

Bewerkt: door robertpsv
Link to comment
Delen op andere websites

50 Cent is door de mand gevallen; de rapper is op straat gezien terwijl hij een T-shirt van The Game droeg. 50 liep door Compton, de buurt van The Game, met een T-shirt waarop op de voorkant ‘The Game’ en op de achterkant de tekst ‘Doctor’s Advocate’ afgebeeld stonden.

Dit gebeurde niet lang nadat The Game meerdere malen contact had opgenomen met de manager van 50 Cent, om te vragen of hij mee wilde doen aan de remix van ‘It’s Okay

(One Blood)’. 50 Cent ging niet in op dit aanbod, maar het dragen van dit T-shirt kan volgens insiders het begin zijn van iets moois.

The Game zou dit wel waarderen aangezien hij laatst een opvallende quote deed. “Ik zit niet in de hip-hop scène om ruzies te creëren met mijn broeders en zusters. Ik zie hip-hop als een groot huis waarin je met al je broers en zussen in woont. En ja, bij het opgroeien kunnen er wat ruzies ontstaan. Ik heb iedereen ver achter me gelaten met mijn muziek. Ik ben nu vrij en heb beef met niemand”, aldus The Game.

Bron: www.juize.fm

Nou, ik denk niet dat 50 dit doet om aardig te zijn, eerder om The Game te dollen, en hij verdient ook aan The Game, dus daarom zal ie hem wel promoten.

Bewerkt: door robertpsv
Link to comment
Delen op andere websites

Ja Kingdom Come is ook erg goed.

Ik ben het er mee eens dat al die irritante crunk muziek hip hop aan het verneuken is. Er zijn wel een paar goede uit het zuiden zoals Jeezy en Chamillionaire en nog een hele zooi andere die jullie toch niet kennen.

Persoonlijk vind ik Crunk wel vet, maar geef mij 1 reden waarom wij de ''andere'' zooi niet zouden kennen? Ik bedoel maar, ik zit net zo diep in die Hiphop scene als jij..

*EDIT:

@Robert's bericht hierboven:

Wie weet is het wel een begin voor een nieuwe samenwerking.. Maar ik denk eerder dat 50 het doet om te dollen.. Ik wil 50 hierzelf nog wel 's over horen, en Game's reactie.

Bewerkt: door DaddyPimp
Link to comment
Delen op andere websites

Hier nog 1tje van 50:

U134-1166478767.jpg

Doctor's Advocate



1

Waar zou die 1 dan voor staan? Dat het album op 1 moet komen? Misschien komt het wel door Game's uitspraak dat hij zou stoppen met rappen als hij geen Platinum haalt. (Wat hij toch niet zou doen lijkt me ^_^ )

Link to comment
Delen op andere websites

Jullie kennen hun niet omdat ze niet bekend zijn, de meeste hebben geeneens getekent bij een platenlabel. Ik ben hun toevaliig tegengekomen op internet.

PS: Dat van Juize FM zou ik niet snel geloven, ze denken ook dat Compton een buurt is.

Bewerkt: door CenMan
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...