Jump to content

Rap/Hip Hop nieuws en discussie


San_Andreas_Nigga

Recommended Posts

Ik hoop niet dat The Game en Akon samen gaan werken. 50 Cent is al wel zo diep gezonken dat ie misschien met Akon een track gaat opnemen, maar The Game denk ik niet.

Heeft ie al gedaan. Op een mixtape, hij heet Hustla. Ik kan echt niet tegen dat irritante stemmetje van hem en dat hij zichzelf een R&B gangsta noemt... wat is een R&B gangsta dat bestaat geeneens.

The Game noemt Akon een R'nB Gangsta..

wat maakt dat nou uit? k kan ook zeggen dat jullie allemaal rnb gangsta zijn, so what?

Ik zeg toch ook niet dat het wat uit maakt slome ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 399
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • LBG

    79

  • RobertSA

    61

  • DaddyPimp

    51

  • King Room

    29

Top Posters In This Topic

Posted Images

BUCK DAAGT THE GAME UIT.

Young Buck en The Game zijn elkaar afgelopen weekend bijna te lijf gegaan. De situatie ontstond toen The Game het feest (‘The Las Vegas Takeover’) van T.I. en Jeezy bezocht tijdens het NBA All Star weekend. Young Buck arriveerde een uur eerder dan The Game. Beide heren hadden natuurlijk de nodige entourage bij zich.

Volgens ooggetuigen daagde Young Buck The Game uit. The Game en zijn groep reageerden vanuit de verte op de uitdagingen. Buck besloot toen nog een stapje verder te gaan. Hij liep naar het podium en pakte daar een microfoon. Buck begon een diss tegen The Game. The Game keek eerst vanuit de V.I.P ruimte toe en liep daarna samen met zijn hele groep richting het podium. Buck bleef provoceren en riep keihard: “WHAT, WHAT?!” door de mic.

De beveiliging greep in voordat The Game het podium kon bereiken. Buck en Young Jeezy werden door de beveiligers naar buiten begeleid. “Young Buck was The Game echt aan het uitdagen. Zelfs toen The Game naar het podium liep, bleef Buck doorgaan met provoceren. Toen The Game met zijn hele entourage naar beneden kwam lopen, renden wij zo snel mogelijk naar buiten”, aldus een ooggetuige.

Iedereen kon het gebouw zonder problemen verlaten.

Bron: www.juize.fm

_______________________________________

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Sorry voor bump + dubbelpost, maar het paste eigenlijk alleen hierin, en een apart topic leek me ook niet nodig.

______________________________________________________________

50 Cent is niet blij met Young Buck. Buck probeerde onlangs de beef tussen G-Unit en The Game op te lossen. Dat deze actie niet in goede aarde viel bij de G-Unit generaal, bleek wel uit een interview op het radiostation Hot ’97.

“In de show van Angie Martinez hoorde je Buck praten over het feit dat hij zijn eigen beslissingen maakt en dat hij mijn problemen die ik met anderen heb, probeert op te lossen. En zie wat er is gebeurd; The Game brengt een disstrack uit. Zegt dat niet genoeg? Kijk, Buck en ik hebben geen beef, maar hij vaart momenteel dezelfde koers als The Game destijds”, aldus 50 Cent.

Op de vraag of 50 nog te horen zal zijn op nieuwe nummers van Buck, antwoord hij: “Men hoeft niet te verwachten dat ik op tracks te horen zal zijn van de G-Unit crew. Zij moeten hun eigen projecten creëren. Ik heb ze alleen geholpen om hun carrière op te starten.

Afgelopen week verscheen ‘Buck The World’, het album van Young Buck. Hierop is 50 Cent wel te horen.

In hetzelfde interview vertelde 50 Cent dat Olivia geen deel meer uitmaakt van G-Unit. “We zaten niet op dezelfde level en dat begon me te frustreren”, aldus 50 Cent.

_________________________________________________

Buck mss uit G-Unit dan? Hoop het wel, hij heeft talent, wat beter tot uiting gaat komen als ie uit G-Unit ligt denk ik. Wel goede zaak dat Olivia weg is.

Link to comment
Delen op andere websites

De enigste goeie uit G-unit zijn Lloyd Banks en 'n beetje Young Buck, Fony Yayo en 50 cent stellen niks voor.

Hoorde Mobb Deep er nou bij? En M.O.P? Hoop 't niet want hun niveau ligt veeeel te hoog voor G-unit.

Link to comment
Delen op andere websites

De enigste goeie uit G-unit zijn Lloyd Banks en 'n beetje Young Buck, Fony Yayo en 50 cent stellen niks voor.

Hoorde Mobb Deep er nou bij? En M.O.P? Hoop 't niet want hun niveau ligt veeeel te hoog voor G-unit.

Leden van G-unit ! :tu:

50 Cent

Lloyd Banks

Tony Yayo

Young Buck

Olivia

Spider Loc

Mobb Deep

M.O.P.

Ma$e

Young Hot Rod

Mobb Deep & M.O.P horen er dus bij !

Mobb Deep had paar jaar geleden wel groote hits dus hun niveau is wel goed ! :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind Young Buck wel een goede rapper, ik hoop dat ie uit G-Unit gaat. En dat 50 Cent weer gaat rappen als vroeger. Banks intresseert me niet, ik vind hem niet echt een goede rapper. Ik hoop dat Yayo failliet gaat.

Link to comment
Delen op andere websites

De enigste goeie uit G-unit zijn Lloyd Banks en 'n beetje Young Buck, Fony Yayo en 50 cent stellen niks voor.

Hoorde Mobb Deep er nou bij? En M.O.P? Hoop 't niet want hun niveau ligt veeeel te hoog voor G-unit.

Leden van G-unit ! :tu:

50 Cent

Lloyd Banks

Tony Yayo

Young Buck

Olivia

Spider Loc

Mobb Deep

M.O.P.

Ma$e

Young Hot Rod

Mobb Deep & M.O.P horen er dus bij !

Mobb Deep had paar jaar geleden wel groote hits dus hun niveau is wel goed ! :bier:

Dat een rapper een grote hit heeft gehad zegt niks over hoe goed ze zijn, kijk naar Chingy, Lil' Jon, enz. Die stellen niks voor.

Link to comment
Delen op andere websites

De enigste goeie uit G-unit zijn Lloyd Banks en 'n beetje Young Buck, Fony Yayo en 50 cent stellen niks voor.

Hoorde Mobb Deep er nou bij? En M.O.P? Hoop 't niet want hun niveau ligt veeeel te hoog voor G-unit.

Leden van G-unit ! :tu:

50 Cent

Lloyd Banks

Tony Yayo

Young Buck

Olivia

Spider Loc

Mobb Deep

M.O.P.

Ma$e

Young Hot Rod

Mobb Deep & M.O.P horen er dus bij !

Mobb Deep had paar jaar geleden wel groote hits dus hun niveau is wel goed ! :bier:

Dat een rapper een grote hit heeft gehad zegt niks over hoe goed ze zijn, kijk naar Chingy, Lil' Jon, enz. Die stellen niks voor.

Ik zei ook HITS !

Hun album is velen malen verkogt !

Mobb Deep zijn niet de minste hoor !

En Chingy , Lil Jon hebben nu ook nog goede nummers in Amerika , maar daar horen wij nix van Europa !

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zei ook HITS !

Hun album is velen malen verkogt !

Mobb Deep zijn niet de minste hoor !

En Chingy , Lil Jon hebben nu ook nog goede nummers in Amerika , maar daar horen wij nix van Europa !

Lil' Jon zou kunnen dat hij misschien en paar numer heft met ook echt en betje inhoud maar Chingy niet. Als je album veel verkoopt betekent dat niet perse dat je goed kan rappen, het kan ook betekenen dat het publiek een slechte smaak heeft, en dat is bij veel van die Dirty South rappers het geval. Er zijn heeeeeel veel rappers die als de beste worden gezien maar nog nooit een platinum album hebben gehad, zoals Talib Kweli, Mos Def, Lupe Fiasco, Proof, en iedereen die deze rappers niet kent kan ik geen echte rap fan noemen.

Maar ik ben het wel met je eens dat Mobb Deep een goede rapper is (of was in ieder geval, ik heb me niet verdiept in zijn muziek die hij heeft gemaakt toen hij bij G-Unit zat).

Link to comment
Delen op andere websites

Mobb Deep heeft een van aller succesvolste albums ooit gemaakt en succes hebben ze echt wel.

Lil Jon die hoeft van mij echt geen woord meer in de microfoon te zetten. Dat doet ie zowiezo al niet, enigste wat ie zegt is yeah :bonk:. Sorry, maar als ik iemand niet moet is 't hem wel en al die andere Texaanse Bling Bling/Bitchez/Carz deusjes.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...