Jump to content

Rap/Hip Hop nieuws en discussie

Recommended Posts

Geplaatst:
Laat die domme Fifty. Hij is zóó nep! The Game dat is het gewoon en Dogg

Ik lees het al, echte gangstas hier

• Reacties 399
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• LBG

79

• RobertSA

61

• DaddyPimp

51

• King Room

29

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik zelf luister af en toe weleens Rap of Hip Hop maar ik vind zelf 50 cent Dr Dre Eminem The Game, best goeie rappers

oja en Snoop Dogg.

Geplaatst:
Laat die domme Fifty. Hij is zóó nep! The Game dat is het gewoon en Dogg

Ik lees het al, echte gangstas hier

Wat bedoel je?

• 2 maanden later...
Geplaatst:

Bump.

Maar met nieuws

April 24, 2007 Young Buck released a new diss song which is aimed at The Game. It is called "Teach Em Bout Playin" featuring C-Bo. In the song Young Buck talks about his loyalty to 50 Cent and G-Unit and how The Game never showed his loyalty when he was part of G-Unit.

May 9, 2007 Young Buck in a interview says it's time that 50 Cent and The Game settle the feud that has divided them all.

May 23, 2007 a G-Unit diss track called "My Bitch" leaked. In the song's first verse The Game disses 50 Cent and the whole of G-Unit. In the song's second verse he disses Jay-Z and in the song's third verse he disses Suge Knight. It is unknown at this point whether the song was released by Game or whether it was taken from his house during the recent police search and leaked.

In a recently taped interview for QD3's Beef IV DVD, The Game has said that his third album will be his last and final album. The Game has decided to retire from hip hop after his third album being in the rap game for short time since he was on G-Unit Records in 2003. Some believe that The Game's feud with his former label mates 50 Cent and G-Unit may be a large influence on his sudden decision to retire.

Vertaal per stuk

24 April 2007 Young Buck heeft een nieuwe disstrack gemaakt tegen Game. Hij heet "Teach Em Bout Playin" featuring C-Bo. In dit nummer rapt Buck over zijn respect voor 50 & G-Unit. Hij zegt ook dat Game nooit respect heeft getoont aan G-Unit

9 Mei 2007 Young Buck heeft in een interview gezegt dat Game en 50 Cent de strijdbijl moeten begraven.

Omdat ze nu verdeeld (?) zijn.

23 Mei 2007 Een diss voor G-Unit is gelekt. genaamd My Bitch.

In het eerste couplet diss Game de hele G-Unit Crew

In het 2e Jay-Z en in het 3e Suge Knight.

Het is onduidelijk of Game hem heeft gerealesed of dat hij is meegenomen met een huiszoeking.

En in een interview heeft Game gezegt dat het 3e album ook zijn laatste is.

Hij heeft besloten om een tijdje rust te nemen omdat hij er nu 3 kort achter alkaar gerealesed heeft.

Sommige denken ook dat de beef met 50 Cent en G-Unit er mee te maken heeft dat hij dat zo snel beslist.

Bron: Wikipedia

Geplaatst:

Ik denk dat die diss van The Game een oude is van toen hij nog beef met Jay Z had... of had hij toen nog geen beef met G-Unit? Nee volgens mij niet eigenlijk...

Geplaatst:
Ik denk dat die diss van The Game een oude is van toen hij nog beef met Jay Z had... of had hij toen nog geen beef met G-Unit? Nee volgens mij niet eigenlijk...

Dat kan kloppen omdat hij miss. bij een huiszoeking was gevonden.

En had Game hem nooit gebruikt al die tijd

Geplaatst:

Meer info over het nummer "My Bitch" van The Game

Dat is het nummer waarin die dist naar 50 Cent, G-Unit, Jay-Z & Suge Knight.

Dit heb ik van wikipedia

"My Bitch'" is a song by West Coast hip hop artist, The Game, directed towards 50 Cent, G-Unit, Jay-Z and Suge Knight. The song was produced by Dr. Dre and was supposed to be on The Game's sophomore album Doctor's Advocate but didn't make the cut. During Game's verse about 50, he makes reference to 50 being fucked by a "white bitch", this sounds like Game is taking a shot at Eminem. The Game insults the rappers by speaking about them as women. In the first verse he disses 50 Cent and also the other G-Unit members, while the second verse is directed at Jay-Z and the third at Suge Knight. As of yet no reply has been issued from The Game about whether he released the track or whether it was leaked after the recent police search of his house and no reply has come from any of the artists dissed in the song.

Hier is het nummer op YouTube

*Klikkie*

Geplaatst:

Ik vond 't wel lachen, toen The Game, Suge Knight had gedisst. Doken er later foto's op waar hij blij met Suge op stond, gemaakt bij een of ander feest ná de disstrack.

Geplaatst:

Dat hij G-Unit en Suge Knight disst boeit me niet... maar Jay-Z heb ik echt veel respect voor ik heb zoveel uur naar Reasonable Doubt zitten luisteren.

Geplaatst:

Ja dat vind ik ook dom van The Game. Maar ze hadden toch al eeder een soort van mini-beef? Dat was toen toch een misverstand ofzo....Maarja ik vind het ook dom om G-Unit weer te dissen, dat is nu al de zoveelste keer. En volgens mij moet je niet fokken met Suge Knight, die vent rukt je kop eraf, of laat dat doen.

Geplaatst:
Ja dat vind ik ook dom van The Game. Maar ze hadden toch al eeder een soort van mini-beef? Dat was toen toch een misverstand ofzo....Maarja ik vind het ook dom om G-Unit weer te dissen, dat is nu al de zoveelste keer. En volgens mij moet je niet fokken met Suge Knight, die vent rukt je kop eraf, of laat dat doen.

Ja Jay-Z dacht dat ''Homie I'm bringing CA back and I don't do button up shirts and drive Maybachs'' op Westside Story tegen hem was gericht maar dat was niet zo. Maar Suge Knight is inderdaad echt een soort hulk man hij knijpt je kop kapot tussen zijn duim en wijsvinger als het moet. :puh:

En over die foto's, die disstrack was gemaak toen Suge Knight The Game niet wilde tekenen, die foto's waren veel later toen hadden ze al lang weer bijgelegd. Ik weet alleen niet waarom hij nou weer Suge Knight disst.

Geplaatst:

Ja Jay-Z dacht dat ''Homie I'm bringing CA back and I don't do button up shirts and drive Maybachs'' op Westside Story tegen hem was gericht maar dat was niet zo. Maar Suge Knight is inderdaad echt een soort hulk man hij knijpt je kop kapot tussen zijn duim en wijsvinger als het moet. :puh:

En over die foto's, die disstrack was gemaak toen Suge Knight The Game niet wilde tekenen, die foto's waren veel later toen hadden ze al lang weer bijgelegd. Ik weet alleen niet waarom hij nou weer Suge Knight disst.

Voor de mensen die niet weten hoe SUge Knight eruit ziet en wat iedereen hier mee bedoelt.

hier een paar pics.

Yukmouth%20and%20Suge%20Knight.JPG

De Rechter van de 2.

Suge%20Knight.jpg

Nog 1.

Pacsnoopsuge.jpg

Die in het rode pak naast 2pac & snoop dogg

Geplaatst:

Suge Knight houd dingen achter over de moord op Tupac Shakur, als die in daad werkerlijk is gebeurd..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...