Yohan Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 EMINEM VS. STAN Rapper Eminem heeft recent kennis mogen maken met een real-life Stan. De ambitieuze Canadese rapper Kyle Spratt, stal de mobiele telefoon van Em’s ex-vrouw Kimberly Mathers en belde Em diverse keren met het bericht dat hij moest luisteren naar zijn demo. Het lukte de politie uit Detroit om met behulp van Canadese autoriteiten in te grijpen en Kyle te laten stopen met bellen. De Mathers familie zal geen aanklacht indienen tegen de gsm-dief. >> Beluister hier de telefoon gesprek! Die Kyle Spratt loopt Eminem ook te dissen.. Eminem komt met een nieuw album! King Mathers Reageren
LBG Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 Dat niet eens, hij blaft man, maarja dat doen ze allemaal. Vind dat gewoon dom, dat je voor die 3 woordjes miljoenen kan verdienen, Dus als ik nu Yeah! What! en blablablabalka ga roepen word ik ook zo miljonair... Nah het moet wel orgineel zijn, dan moet je roepen JA!, WAT ZEG JE! en DAT IS GOED! Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 Ik las dat ook net op Wikipedia 50 Cent en T.I. hebben dat bevestigd. T.I. heeft al samengewerkt met Em. Op de Track "Touch Down" van T.I vs. T.I.P. De gasten op het album zullen waarschijnlijk D12, Dr. Dre, Obie Trice, 50 Cent, Bobby Creekwater, Stat Quo, Cashis, Nate Dogg, Akon & T.I. zijn Reageren
Yohan Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 Weer geen featuring met Game Jammer want We Ain't (van Game's Documentary) was geweldig! Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 Dat komt denk ik omdat Eminem goed bevriend is met G-Unit. Game disst Em ook in "My Bitch" Reageren
King Room Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 Eindelijk weer een nieuwe album van Eminem Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 (bewerkt) En ook de beste westsider komt weer met een album. Snoop Dogg! Met zijn 9e album Eerder zijn de volgende uitgekomen Doggystyle Tha Doggfather Da Game Is to Be Sold, Not to Be Told No Limit Top Dogg Tha Last Meal Paid tha Cost to Be da Bo$$ R&G (Rhythm & Gangsta): The Masterpiece Tha Blue Carpet Treatment Hij nieuwe album gaat Ego Trippin' heten. Hier heb je Snoop's Eigen verhaal "I'mma do the whole record, me by myself. I don't want no guest rappers, no singers, nothing. Just Snoop Dogg. I want you to feel me. When I think of all the greats before me...I bought Rakim's album the other day for the hundredth time, no guest rappers. I bought one of KRS-One's albums the other day for the hundredth time, no guest rappers..." Dit zei hij in een intervieuw met mtv.com bron: Wikipedia Bewerkt: 27 juni 2007 door Da Phoenix Reageren
Juju Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 (bewerkt) Ik hoop niet dat 't weer zo'n k*t album als Tha Blue Carpent Treatment is, die diggte ik echt niet. Bewerkt: 27 juni 2007 door Juju Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 Ik hoop niet dat 't weer zo'n k*t album als Tha Blue Carpent Treatment is, die diggte ik echt niet. Nee die was gewoon bijna bagger Hoewel 10 lil' crips was wel leuk maar ik hoop meer iets als Paid Tha Cost To Be Tha Bo$$ Reageren
Juju Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 Der stond echt serieus 1 goed nummer op TBCT: Vato, de rest was echt allemaal crap als je mij vraagt. Reageren
Ritchie_Phoolie Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 Snoop is niks meer. gaat ie met wijven en Pharrel straks opnemen ja dan kun je opflikkeren vind ik. The Game is hem al lang voorbijgestreefd. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 (bewerkt) Dat komt denk ik omdat Eminem goed bevriend is met G-Unit.Game disst Em ook in "My Bitch" Dat is niet officieel bevestigd. Want dan had Eminem allang een disstrack terug gemaakt, maar waarschijnlijk is het wel op Em gericht. Als Em een disstrack zou maken zou hij Game echt kapot dissen volgens mij, ik denk dat hij dan weer een beetje terug gaat naar vroeger met z'n harde disses etc. Maar er komt er geen denk ik omdat Em een beetje gestopt is met beef shit etc. *EDIT: Van Snoops album vond ik That's That (Ft. R.Kelly), Vato (Ft. B-Real) & 10 Lil' Crip Niggas wel relaxt. Ik hoop dat'ie weer een beetje terug gaat naar zijn Old Skool shit. Bewerkt: 27 juni 2007 door DaddyPimp Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 Dat komt denk ik omdat Eminem goed bevriend is met G-Unit.Game disst Em ook in "My Bitch" Dat is niet officieel bevestigd. Want dan had Eminem allang een disstrack terug gemaakt, maar waarschijnlijk is het wel op Em gericht. Als Em een disstrack zou maken zou hij Game echt kapot dissen volgens mij, ik denk dat hij dan weer een beetje terug gaat naar vroeger met z'n harde disses etc. Maar er komt er geen denk ik omdat Em een beetje gestopt is met beef shit etc. *EDIT: Van Snoops album vond ik That's That (Ft. R.Kelly), Vato (Ft. B-Real) & 10 Lil' Crip Niggas wel relaxt. Ik hoop dat'ie weer een beetje terug gaat naar zijn Old Skool shit. Game disst eminem in een stukje wat gaat over dat 50 Cent het mannelijk geslachtsdeel van een witte bitch zuigt Reageren
sevaboy Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 (bewerkt) De helft van z'n (nieuwe) singles van The Game is diss tussen G-unit en de leden en de vrienden. Moest hij eens een song maken zonder een diss, dan konden de hiphopliefhebbers(en fans van hem) eindelijk eens heel eht liedje beluisteren zonder een diss van G-unit tegen te komen.Anders als je luistert naar z'n oude liedjes(toen hij nog niet disste over G,maar er dan inzat)waren echt mooi.Ik hoop dat hij vlug stopt met z'n disssongs! Bewerkt: 27 juni 2007 door sevaboy Reageren
Yohan Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 De diss tracks zijn al aardig verminderd hoor, maar ik moet zeggen dat ik You Know What It Is Vol. 3 geweldig vond, ook al zijn het alleen maar disses. Snoop is weer terug met The Blue Carpet Treatment vind ik.. , Die shit met Pharrel kon ik niet waarderen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.