Jump to content

Rap/Hip Hop nieuws en discussie


San_Andreas_Nigga

Recommended Posts

Busta Rhymes gearresteerd

In de nacht van zaterdag op zondag [19 aug.] is Bussa Buss na zijn optreden op het Heineken's Amsterjam festival in NYC gearresteerd door de New Yorkse politie.

Busta Rhymes wordt ervan verdacht dat hij een concertganger in elkaar zou hebben geslagen, nadat hij op Busta's auto had gespuugd. Daarnaast zijn ook de leden van zijn entourage meegenomen naar het bureau. Volgens bronnen heeft deze aanhouding te maken met de dood van zijn vermoorde bodyguard Israel Ramirez. Tot de dag van vandaag weigert Busta mee te werken aan het onderzoek van de politie, en houdt hij zijn lippen stijf op elkaar

.

Ramirez [29 jaar] een goede vriend en bodyguard van Busta, was vermoord tijdens de videoopnames van de hitsingle 'Touch it [remix]' in Brooklyn. Geruchten gaan dat G-Unit rapper Tony Yayo iets te maken heeft met de schietpartij, aangezien mensen de schutter hebben zien instappen in zijn auto.

________________________________________________

Van het Tony Yayo gerucht had ik nog nooit iets gehoord, tot gisteren, een rare zaak. En voor de rest ja Busta betaalt zich er wel uit ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 399
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • LBG

    79

  • RobertSA

    61

  • DaddyPimp

    51

  • King Room

    29

Top Posters In This Topic

Posted Images

Slachtoffer Busta Praat

vrijdag 25 augustus 2006

De man die beweert door Busta te zijn aangevallen, zegt dat de rapper hem in zijn gezicht heeft getrapt. De 19-jarige Roberto Lebron zegt in een interview dat hij tijdens het voorbij rijden per ongeluk op de auto van Busta had gespuugd. Busta zou hem vervolgens dreigend hebben benaderd met de vraag; “Homie, spuugde jij nou net op mijn auto?” Lebron zegt dat hij het nog probeerde goed te maken door te zeggen dat het niet zijn bedoeling was en dat hij een groot fan was van de rapper, maar daar waren Busta en zijn entourage volgens de jongen niet gevoelig voor. “Één van zijn mensen sloeg me in het gezicht en ik viel op de grond. Terwijl ik op de grond lag, werd ik door Busta in mijn gezicht getrapt. Ik heb het met eigen ogen gezien,” aldus Lebron.

Busta’s zaak komt op 24 oktober voor de rechter.

Bron: Juize FM

Die Busta is een lafaard om met zijn mensen een man aan te vallen. Rappers praten niet maar slaan er gewoon op los. Dat komt zeker door dat straatinstinct van hem. Busta kon het toch ook alleen afhandelen. Zomaar slaan ze iemand neer omdat er op de auto van de heer Rhymes wordt gespuugd.

Bewerkt: door Colonel Cortez
Link to comment
Delen op andere websites

Ze gaan niet samen staan op een podium en elkaar staan afdissen ... Maar ze disse wel elkaar als ze "afgezondert" zijn. Dus je zult ze nooit een battle zien doen tegen elkaar. Maar om je toch niet met lege handen naar huis te sturen heb je hier een paar disses :puh:

G-unit - 300 shots

The Game - Live G-unit Diss

The Game - Live G-Unit Diss 2

50 Cent - Not Rich, Still Lyin(Game Diss)

Te mooi om te laten liggen, kijk zelf maar

Link to comment
Delen op andere websites

Pardon? Hij deed het per ongeluk. Hij bood zijn excuses aan en zei dat ie een groot fan van hem was. En dan vind je dat goed? Daar ben ik het niet mee eens GL.

En hoe weet je zo zeker dat "Het Slachtoffer" de waarheid spreekt?

Link to comment
Delen op andere websites

"Busta Rhymes - New York Shit" is van Belgische zanger

*Sorry maar ik heb nergens een artikel ervan dus het zal een mager artikel zijn, gescherven worden door mezelf :puh: Maar het is dus echt waar ik heb het gezien op het journaal*

De instrumentals van het nummer "New York Shit" van Busta Rhymes is gemaakt door een man in België. Het lied ontstond zo'n 30 jaar geleden maar had geen succes. Nu 30 jaar later heeft Busta Rhymes de rechten overgekocht en scoort er een grote hit mee, de single is al zo'n 20 miljoen keer verkocht. De uitvinder in België verdient per verkochte plaat 3 Belgische Frank, hij heeft er nu al ongeveer 7 miljoen BF mee verdient.

____________________________________________________

Leuk voor die man, zo wordt België ook wat bekender. Anhoewel; veel mensen zullen het toch nooit weten. Nu ben ik toch wat fier op België :*D (Ben zelf belg :engel: ). Maar nu ook niet overdrijven, het nummer is nu ook weer niet zo goed ...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...