Jump to content

gta san andreas start niet op

Recommended Posts

Geplaatst:

1. goeie site blij dat er toch aandacht word gegeven aan het oplossen van probs met de game.

2. nu men probleem is als ik gta sa wil opstarten dat na 1 sec. het beeld verdwijnt en dat ik terug op men bureaublad sta te kijken. ik heb vanalles al geprobeerd van op men andere schijf te installeren tot defragmenteren tot virus controles, heb sa tot 3 maal toe herinstalleerd tot alle drivers geupdated en niets helpt ik ben echt radeloos nu.men specs zijn intel p4 2.4 ghz, 1024 ram DDR, 2 HD van elk 80 GB en nvidea geforce 6200 met 512 mb en alles draait op xp home edition

Geplaatst: (bewerkt)

Hey welkom op het forum :cya:

Hmmm, aan je specs kan het niet liggen, ik heb misschien nog een klein tipje voor je, verwijder het bestandje gta_sa.set in je Mijn Documenten --> San Andreas User Files folder, hierdoor worden al je instellingen weer normaal, misschien heb je daar wat aan.

Je kan ook nog even de Zoekfunctie raadplegen, deze problemen komen wel vaker voor, misschien vind je daar je antwoord.

Bewerkt: door Typhoon
Geplaatst:

ik weet het vind het echt een graaf spel en dan ineens niets meer is echt wel rot, maar thx ik zal eens verder gaan uitzoeken waar het aan kan liggen

Geplaatst:

lol nu nog gekker ik heb gta san andreas terug geinstalleerd en in mijn documenten/gta san andreas user files daar staat nu alleen nog maar de files, gallery en user tracks das al, echt raar!!!!

Geplaatst:

-.- Dat moet zo, als je het spel deinstalleerd staan deze zooi er nog. Maakt niets uit. Als j het spel er weer op hooit speel je verder met je user-tracks, en je savegames.

Geplaatst:

ik wil ff mededelen dat de probs zijn opgelost, het bleek ergens in mijn "windows taakbeheer " te liggen na wat taken geprobeerd uit te schakelen bleek een prog conflikt te geven met gta, dus wie ook zo een opstart prob heeft kijk dan ook eerst je windows taakbeheer na en kijk dat er geen onodige progs staan te draaien, bij mij is het iniedergeval te lukken. het zal waarschijnlijk niet bij iedereen lukken maar je weet maar nooit. maar let wel op

denk eerst goed na met wat je doet in taakbeheer en voor de rest hoop ik dat ik iemand kan verderhelpen zo, veel speelplezier. c ya later all

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...