Jump to content

Pc Maak letterlijk een hoop rot herrie

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo beste mensen, ik heb een probleem met me pc, als ik hem opstart

maakt hij een hoop rot herrie, naar ongeveer 10 minuten naar het opstarten

stopt hij er pas mee, als ik dan op de voorkant van me pc kast met me hand douw,

dan stopt hij er ook mee, hij doet het alleen tijdens het opstarten, verder niet meer.

Is hier wat aan te doen?

Bewerkt: door ~Mario~
  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• ~Mario~

17

• Joriz

5

• .::FLIPKIP::.

5

• joshoon

5

Geplaatst:

Nee hoor me videokaart is nog goed, die is zelfs nog koud.

En hoe bedoel je stofzuigen? de bodem van me pc kast is helemaal leeg van stof.

en de rest toch ook dus ja.. Behalve me koeler is nog wat stoffig.

Geplaatst:

Wat ik altijd doe is hem open maken zet op je stofzuiger een dingetje mat haartjes voor klijne opvervlaktes dan ga je eerst de berijkbare plekken doen daarna ga je heel voorzichtig de aperatuur van de video kaart ect. Doe dan niet de stof zuiger erop maar een mm. erboven of blaas even hard en dan meteen met de stofzuiger het opwaaiende stof wegzuigen :Y en over de koeling dat ventilatortj als je de bescherming ijzer of wat dan ook gewoon laat zitten en dan met de stofzuiger er tegen aan gaat gaat hij draaien zoo kan je ook het stof er een beetj afhalen :)

Geplaatst:

Volgens mij zit een van de onderdelen van je computer los. Maak je computer open, en zet hem dan aan. Dat is voor een enkele keer niet gevaarlijk, zo lang je maar van de onderdelen afblijft. Kijk goed of je iets ziet trillen of bewegen. Zet dan je computer weer uit, en schroef dat onderdeel aan. Als je niets ziet bewegen, probeer je gewoon voorzichtig elke schroef die je ziet wat strakker aan te draaien.

Bij geen succes, zou je een bezoekje aan een computerzaak kunnen overwegen. ;)

Geplaatst:

Kan je even beschrijven wat voor lawaai je hoort? Als je een soort hardeschijf geluid heel hard hoort betekend dat je hardeschijf bijna kapot is en dat deze direct dient te worden vervangen aangezien je huidige bijna stuk gaat.

Als je een ventilator heel hard hoort betekend dat je pc van binnen te warm is en dat er waarschijnlijk zoals eerder gezegd overal veel stof zit.

Nou zoals ik al zij, aan de voorkant van me pc kast, bij de aan en uit knop

als ik daar opdruk niet op de aan en uit knop, maar vlak daarnaast, stopt

het rammelende geluid, ik weet wel dat ik ooit toen de tijd heel me videokaart

had vervangen, waardoor ik 3 schroefen niet meer vast kon maken, omdat er allemaal

vast geketende draden voorzitten, ik heb de schroefjes nog steeds liggen, dus dus als ik

wil kan ik ze er zo weer inzetten, maar ik kan er helemaal niet goed bij, of helemaal nauwelijks,

is er misschien een manier voor om er wel bij te komen?

Geplaatst:

De PC van m'n opa had ook iets soortgelijks maar die maakte alleen herrie bij het spelen van games.

Probleem was toen dat de zijkant van de kast een soort van los zat. Volgens mij heeft jou PC het zelfde probleem, aangezien je verteld dat je het alleen aan de voorkant hoort, ik zou dus even kijken of je kast wel helemaal goed in elkaar zit. :)

Succes ermee.

Jah ik weet het probleem denk ik wel, en dat zijn die 3 schroefjes die los zitten.

Maar wat ik al zij, hoe kan ik die ooit vastmakken, ik kan er niet eens tussen komen,

Ten eerste, omdat het maar een klein rot gaatje is,

ten tweede, er zit een hoop andere troep omheen, zoals draden, hardeschrijf, noem maar op.

Geplaatst:

Aangezien je al eerder diverse problemen hebt gehad met je PC raad ik je echt aan om je PC zowel hardware als software matig even helemaal na te kijken door een systeembeheerder want als hij zo door blijft draaien gaat je PC bijna zeker binnenkort kapot.

Nee daar ligt het echt niet aan, ik weet nu wel bijna vrijwel zeker dat ik die

schroefjes erin moet zetten, maar hoe met dit probleem:

Ten eerste, omdat het maar een klein rot gaatje is,

ten tweede, er zit een hoop andere troep omheen, zoals draden, hardeschrijf, noem maar op.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...