Blastov Geplaatst: 29 juli 2006 Rapport Geplaatst: 29 juli 2006 Nee daar ligt het echt niet aan, ik weet nu wel bijna vrijwel zeker dat ik dieschroefjes erin moet zetten, maar hoe met dit probleem: Ten eerste, omdat het maar een klein rot gaatje is, ten tweede, er zit een hoop andere troep omheen, zoals draden, hardeschrijf, noem maar op. Die tweede is geen probleem, gewoonn even datgene wat nodig is eruit halen. Bij die eerste, er moet toch wel een manier zijn om dat te kunnnen doen, mischien door andere delen eerst eruit te halen die het 'blokkeren'. Reageren
Joriz Geplaatst: 29 juli 2006 Rapport Geplaatst: 29 juli 2006 Dus als ik het goed begrijp resoneert er het een en ander mee in je kast en zit het een en ander niet helemaal goed vast. Dit is niet bepaald goed voor je hardeschijf. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 30 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juli 2006 Kijk dit is dan me pc: En daar zit een hoop rotzooi voor. Reageren
Blastov Geplaatst: 30 juli 2006 Rapport Geplaatst: 30 juli 2006 Dan haal je alles eruit. Schroef die dingen dan beter vast. Duw alles er weer in. Zo moeilijk is dat niet hoor. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 30 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juli 2006 (bewerkt) Straks weet ik dan niet eens meer waar wat zit. Edit: zo ziet het ongeveer me binnen in me pc dan uit: Zie je die donker groene plaat, dat tegen de wand van de pc zit gedrukt? Die zit bij mijn los maar daar kan ik dus niet bijkomen. Bewerkt: 30 juli 2006 door ~Mario~ Reageren
Joriz Geplaatst: 30 juli 2006 Rapport Geplaatst: 30 juli 2006 Je moederbord zit dus los? Dat is zeker niet goed. Raad je aan je pc uit te zetten en er echt iemand naar te laten kijken die er verstand van hebt. Want als je moederbord al dus niet goed vast zit klopt er helemaal niks van. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 30 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juli 2006 (bewerkt) Ik dacht zelf er ook al aan om een nieuwe pc kast te kopen, Alleen niet zo,n hele dure ik wil er dan wel graag goede games op kunnen spelen, en snel kunnen internetten, weten jullie misschien een goede dan? Bewerkt: 30 juli 2006 door ~Mario~ Reageren
Blastov Geplaatst: 30 juli 2006 Rapport Geplaatst: 30 juli 2006 Ik dacht zelf er ook al aan om een nieuwe pc kast te kopen,Alleen niet zo,n hele dure ik wil er dan wel graag goede games op kunnen spelen, en snel kunnen internetten, weten jullie misschien een goede dan? Je wilt dus een hele nieuwe pc ? Geef je huidige specs eens. Dat je snel kunt internetten heeft meer met je internet-verbinding te maken dan je computer. Als je dus sneller internet wilt moet je een betere aanvragen. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 30 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juli 2006 Nou kijk, ik wil niet me hele pc vervangen, maar alleen de pc kast, of hoe je die ook noemt? Maar dat sneller internetten, dat maakt nou ook niet echt uit, ik bedoel ik wil een pc kast om teglijk lekker snel mee te kunnen werken, en vooral gamen. Reageren
-Roy- Geplaatst: 30 juli 2006 Rapport Geplaatst: 30 juli 2006 Als je het echt niet weet, moet je naar de locale computer-zaak gaan. Wil je het zelf proberen? Dat kan ook, als je alle kabels eruit haalt, nummer je de kabels en de ingangen. Als je dan je moederbord vastgedraaid hebt, steek je kabel 1 in ingang 1 enz. Veel succes! Reageren
Blastov Geplaatst: 30 juli 2006 Rapport Geplaatst: 30 juli 2006 Nou kijk, ik wil niet me hele pc vervangen, maar alleen de pc kast, of hoe je die ook noemt?Maar dat sneller internetten, dat maakt nou ook niet echt uit, ik bedoel ik wil een pc kast om teglijk lekker snel mee te kunnen werken, en vooral gamen. Fff dat je het weet, je computer word niet sneller met een nieuwe kast. Maar hoeveel GHZ en Ram heb je ? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 31 juli 2006 Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 Ik merk wel dat je graag sneller internetten wilt. Daarvoor heb je 2 dingen nodig. Zelf heb/had ik deze problemen ook, maar die zijn verholpen. Alhoewel 1 gewoon de kaart heb verwisseld met een oudere computer. Je moet wel een netwerk/internet kaart hebben van 10/100 ipv 10/10. Dan is je snelheid sowiezo al wat hoger. Je moet gewoon een goedde internet verbinding hebben. Als je 2 verschillende type's internet naast elkaar hebt liggen 1 van 56kb/s en 1 van 512kb/s dan zal die van 512kb/s sneller gaan. Ook al heb je een 10/100 kaart in je PC, met een verbinding van 56kb/s. Verder moet je niet meteen overgaan naar het kopen van een nieuwe PC. Je moet gewoon wat schroefjes halen als er wat los zit, dat kan gewoon bij de Gamma/Formido of de Praxis. Daar kun je alle soorten en maten halen qua schroefjes. Schroef het goed aan je kast vast, kijk welke slots er nog vrij zijn in je kas of via PC opstarten en dan meteen op de Delete knop drukkken (wees voorzichtig in dat menu). Dan kom je in een 2 à 3 kleurig scherm en kun je kijken of je nog een MB-ram slot vrij hebt enzo. Dus kun je daarvoor wel een nieuwe kopen. Je kunt beter onderdelen vervangen als je een (gloed)/(redelijk) nieuw moederbord hebt. Reageren
joshoon Geplaatst: 31 juli 2006 Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 Nee daar ligt het echt niet aan, ik weet nu wel bijna vrijwel zeker dat ik dieschroefjes erin moet zetten, maar hoe met dit probleem: Ten eerste, omdat het maar een klein rot gaatje is, ten tweede, er zit een hoop andere troep omheen, zoals draden, hardeschrijf, noem maar op. ik heb wel veel verstand van PC's maar het kan wezen dat er iets los zit van binnen ik had laatst ook iets los en dat rattelde ook erg voral met opstarten de enige oplossing is de PC open maken en alles goed controleren maar meestal als je de pc opstart is de PC het meest aan het laden en als er iets los zit maakt dat lawaai dus controleer alles even goed van binnen en als je het echt niet kunt vinden dan zal je er even een computer monteur bij moeten halen want ik denk niet dat je in assen woont anders was ik je zo komen helpen nog veel succes Reageren
Joriz Geplaatst: 31 juli 2006 Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 Ik raad je nog steeds aan eerst je huidige PC even door een prof te laten nakijken en schoonmaken. Dan zal je merken dat hij stukke beter werkt. Vraag meteen of hij/zij aanraad of je jou pc moet updaten of een nieuwe moet kopen. Reageren
Goliat Geplaatst: 31 juli 2006 Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 Nouja doe maar eerst wat Joriz zegt, wat losse schroefjes hoeven geen aanleiding te zijn voor een nieuw systeem. Als je bij mycom bent geweest(daar zou ik tenminste heen gaan, wordt ik altijd goed geholpen) kan je altijd nog je PC updaten, of wat jij zegt een heel nieuwe systeem aanschaffen. Volgens mij is niet eens zo'n slecht idee, ik kan me herrineren dat je een keer je specs aan mij op MSN gaf en ik kan me herrineren dat alles zo'n beetje net boven de minimum specs van San Andreas zit. Met allemaal nieuwe games die er aankomen is het dus geen gek idee om een nieuw systeem aan te schaffen omdat een nieuwe processor, videokaart en een geheugenbankje erbij waarschijnlijk net zo of zelfs duurder is dan een nieuw systeem. Maar goed die keuze is aan jou, wacht eerst maar af wat ze je in de PC-zaak adviseren vertel ze gelijk wat je in de toekomst met je nieuwe of huidige PC wil gaan doen en dan kunnen ze je vast wel helpen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.