Jump to content

Wie wint de Eredivisie 2006/2007?


Goliat

Wie wint de Eredivisie 2006/2007?  

83 leden hebben gestemd

  1. 1. Wie wint de Eredivisie 2006/2007?

    • PSV
      27
    • AZ
      11
    • Feyenoord
      2
    • Ajax
      28
    • FC Groningen
      5
    • SC Heerenveen
      1
    • ADO Den Haag
      2
    • Een andere club, namelijk..
      3


Recommended Posts

Ik denk AZ, als je ziet hoeveel pit die ploeg heeft. Ajax heeft ook een kans maar die gaan net te kort komen, evenals PSV. Jammer genoeg zie ik Feyenoord (weer) 5e eindigen, maar dit keer zonder Play-offs.

En trouwens, waarom staat ADO bij de pollkeuzes, Utrecht heeft meer kans om kampioen te worden en die staat er niet bij...

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Wrieh

    4

  • RobertSA

    4

  • Groot-Duimpje

    4

  • SlickTB

    3

Na de 8-1 overwinning van AZ op NAC denk ik echt serieus AZ, alles wat een topclub nodig heeft zit in AZ. _O_

Het is dan wel NAC, maar toch, NAC is ook niet zo'n slechte ploeg, ik denk dat NAC in de top 10 komt.

Maar weer over AZ, jammer dat Mathijsen weg is, Barry Opdam vult zijn plaats wel goed in denk ik.

Linkerrijtje:

1: AZ

2: Ajax

3: PSV

4: FC Groningen

5: Roda JC

6: Feyenoord

7: Heerenveen

8: FC Utrecht

9: FC Twente.

Bewerkt: door Gizmo14
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat het tussen Sc-Heerenveenen Ajax gaat.

Sc-heerenveen: Heeft Hansson en Dingsdag in het centrum van het verdedeging. Prager en Bosvelt in het hart van het middenveld en hebben een goede overzicht. En Afonso Alves is een balvaste aanvaller.

Ajax: Met de topscorer van vorig jaar Klaas Jan Huntelaar. Op het middenveld Gabri en Roger en Stam in de verdedeging.

Bewerkt: door JoV
Link to comment
Delen op andere websites

psv wordt nie kampioen z ehebben verloren van fc twente

Goh, kan je dan geen kampioen worden? PSV heeft weer es 2 goede aankopen gedaan, Kromkamp en Kluivert. Dus wat je zegt klopt niet helemaal jensbrinkman.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

ajax,ze hebben een betere team dit jaar,met nieuwe ervaren spelers als Stam en Perez en een nieuwe trainer die kan zorgen voor een betere team dan die van vorig jaar....

PSV niet,want het niveau van ze is duidelijk gedaald,JVH is weg en ook een speler als Ooijer mag je niet missen, en wat er ook nog bijkomt is dat Hiddink weg is, en Ronald Koeman nu de trainer is ,dus dat kan wel verkeerd gaan,omdat Hiddink veel meer ervaring heeft en een betere trainer is..

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 weken later...

ik heb gestemt op feyenoord

omldat ik vindt dat het een hele goede ploeg is en omdat het mijn lievelings ploeg is in nederland

Bewerkt: door gta-san-andreas-lover1000
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...