Nielok Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 echt een mooie tut! helaas heeft de text het verkl*** make a new layer..... and go to...., moeilijk om zo een tut te volgen :S hopen dat je de tutorial verbetert, ziet er heel goed uit. Reageren
RonaldVC Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 Misschien is het ietwat lastig lezen, met twee verschillende kleuren tekst. Neemt echter niet weg dat de tut helemaal niet meer te volgen is. Nog steeds is alles goed te lezen.. Daarnaast is alles heel duidelijk uitgelegd, en in een duidelijk lettertype geschreven. Als je de "termen" in de tekst een wat lichtere kleur geeft, zal de tutorial nog overzichtelijker worden denk ik.. Verder ziet de tut er zoals gewoonlijk bij jou prima uit. Ik kan zo op het eerste gezicht geen typefoutjes vinden, en het bevalt me dat je de achtergrond gewoon zwart gelaten hebt. Geen poespas, zakelijk en netjes. Reageren
Nielok Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 nou, ik heb men brightness maximaal gezet, en zie nu iets beter (net leesbaar) ga de tut volgen. Reageren
Froop Geplaatst: 2 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 echt een mooie tut! helaas heeft de text het verkl***make a new layer..... and go to...., moeilijk om zo een tut te volgen :S hopen dat je de tutorial verbetert, ziet er heel goed uit. Het vreemde is dat bij mij alles goed leesbaar is, zolang er geen licht op mijn beeldscherm schijnt. Reageren
.Levi. Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 Froop ik heb je tutorial met veel plezier gevolgt, en ik heb geen problemen gehad tijden het maken van de signature, want ik wist alles wel te vinden. Alles is goed te lezen vind ik en de tutorial zelf ziet er goed uit. Het mooie is, dat jou uitkomst ook erg goed is en dat spreekt mij wel aan om deze tutorial ook te volgen. Dit is mijn uitkomst: Reageren
Froop Geplaatst: 28 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 Goed resultaat, mede door de flow van zijn arm. Verder is de tekst ook goed gekozen. Reageren
Ferre Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 Heb jij nog een goede stock om hem te volgen? Want ik hem weinig goede Reageren
Froop Geplaatst: 28 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 (bewerkt) Zoek gewoon op concerten van bands, je vindt bijna bij elke band wel een image met een uitstekende arm of gitaar. Bewerkt: 28 augustus 2006 door Froop Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.