Jump to content

[PS] F R A N Z F E R D I N A N D -Awsome flow tutorial


Froop

Recommended Posts

Misschien is het ietwat lastig lezen, met twee verschillende kleuren tekst. Neemt echter niet weg dat de tut helemaal niet meer te volgen is. Nog steeds is alles goed te lezen.. Daarnaast is alles heel duidelijk uitgelegd, en in een duidelijk lettertype geschreven.

Als je de "termen" in de tekst een wat lichtere kleur geeft, zal de tutorial nog overzichtelijker worden denk ik.. Verder ziet de tut er zoals gewoonlijk bij jou prima uit. Ik kan zo op het eerste gezicht geen typefoutjes vinden, en het bevalt me dat je de achtergrond gewoon zwart gelaten hebt. Geen poespas, zakelijk en netjes. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

echt een mooie tut! helaas heeft de text het verkl***

make a new layer..... and go to...., moeilijk om zo een tut te volgen :S

hopen dat je de tutorial verbetert, ziet er heel goed uit.

Het vreemde is dat bij mij alles goed leesbaar is, zolang er geen licht op mijn beeldscherm schijnt. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Froop ik heb je tutorial met veel plezier gevolgt, en ik heb geen problemen gehad tijden het maken van de signature, want ik wist alles wel te vinden. Alles is goed te lezen vind ik en de tutorial zelf ziet er goed uit. Het mooie is, dat jou uitkomst ook erg goed is en dat spreekt mij wel aan om deze tutorial ook te volgen.

Dit is mijn uitkomst:

tomyungstrokeum0.png

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...