Johannes Scherjon Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 Hallo Allemaal, Allereerst ben ik nieuw in dit forum, ik heb een paar vraagjes over het modden van gta vice city. ik heb al redelijke ervaring met andere dingen te modden in Cice City, Nu wil ik grag iets uitdagenders aangaan. Alleen ik weet hier niet veel raad me dus vraag ik om een paar tips ik wil graag de complete Vice City map hermaken. Allereerst moet de hele map leeg, maar hoe doe ik dat? daarna heb ik verstaan dat er een andere ondergrond in plaats moet, ik heb self een sorrt eiland gemaakt en die wil ik grag kunnen bebouwen in vice city, maar hoe krijg ik dit allemaal in game? wat moet ik hierbij gebruiken en welke stappen moet ik volgen heeft iemand tutoreals ofzo? Kan iemand mij het uitleggen? Groeten, Johannes Scherjon Reageren
Big-Bear Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 Ik neem aan dat je een VC in SA wilt krijgen, als dit zo is, moet je natuurlijk kijken in de Master Tutorial List hier staan vele Tutorials in, gemaakt door meerdere leden van het Forum die hun kennis willen delen. Er is 1 Video Tutorial over door Wazuup, zeer handig, omdat het natuurlijk een Video is, hier leer je zeer veel van: Klikje Er zij ook 2 goede normale Tutorials over, 1tje over je Model in SA zetten zonder Scripts, en 1tje met Scripts: - Nummer 1 (zonder scripts) - Nummer 2 (met scripts) Je kan de Scripts van Kam hier downloaden, dit is 1 van de nieuwste versies, werkt goed Voor al je problemen en vragen, moet je altijd eerst in de 2 volgende topics kijken: - GTAgames Modding FAQ - Ik wil leren Modden Deze leggen je ook weer het 1 en ander uit Maar als jij nou gewoon VC Modden, hebben we daar ook Tutorials voor in dezelfde Master Tutorial List, deze is door Wauzie, en is goed genoeg uitgelegd om het goed te snappen: Klikje Je kan VC ook Modden met de Scripts van Kam, de Tutorial die al eerder in dit topic staat, kan hiervoor gebruikt worden, al moet je het 1 en ander aanpassen. De Volgende Tutorial leert je ook nog het 1 en ander over VC en SA Mappen. In deze Tutorial word de Basis van de IPL en IDE uitgelegd: Klikje Ik hoop dat je hier aan genoeg hebt, voor verdere vragen kan je ze altijd hier stellen. En veel Suc6 ermee Reageren
Johannes Scherjon Geplaatst: 2 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 okey harstikke bedankt, ik zal er morgen naar kijken, ik heb vandaag helaas geen tijd meer als ik dan nog vragen heb zullen jullie het zo snel mogelijk vna me horen! Johannes Scherjon Reageren
EXIT Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 @ big bear je neemt aan dat hij VC in SA wilt krijgen als je goed leest wilt hij VC herbouwen Reageren
Big-Bear Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 Ja, er staat dat hij hem wilt hermaken, maar een eventuele versie staat er niet bij, misschien wilt hij hem hermaken, en in SA zetten. En als je verder leest, staat er ook gewoon info bij over VC Mappen, maar wat meer over SA aangezien daar wat meer Tutorials over staan, en toch meer gedaan word Reageren
Johannes Scherjon Geplaatst: 11 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 (bewerkt) Sorry voor het late antwoord, Ik zit namelijk nu op vakantie in Spanje dus kon ik niet snel antwoorden, mijn plan is: Ik wil een compleet nieuw eiland voor gta vice city maken. ik heb zelf al een klein eilandje gemaakt maar hoe zet ik die ingame en er wat points op kan maken waar je kan beginnen en de game kan saven.. Johannes Scherjon edit: ik kan toch het eilandje bebouwen door die ene tool voor GTA?¿ Bewerkt: 11 augustus 2006 door Johannes Scherjon Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.