Jump to content

Gta Sa-Mp fout help :(

Recommended Posts

Geplaatst:

Heyy ik heb een fout jammer genoeg met SA-MP en met GTA; SA zelf geloof ik

ik heb andere forums gecheckt en als volgd gedowngrade maar hij was al versie 1.0

dus dat is wel goed maar ik krijg deze fout en ik heb het nagekeken op GTAFORUM met deze topic:

Klik hier hij is toch anders

wie kan me helpen..

foutgtaet8.png

gtrzz.. Stefano

Geplaatst:

Als je op OK drukt start hij dan niet op?

en anders moet je toch die fix even gebruiken.

Volgens mij werkt ie ook daarvoor 8)

Geplaatst:

verwijder gta_sa.set (te vinden bij Mijn documenten\GTA San Andreas User Files).

gta_sa.set wordt automatisch weer aangemaakt wanneer GTA:SA opgestart wordt.

Geplaatst: (bewerkt)

Acces Violation

Ik kan het simpel houden dowload 'dit' .zip (Archief). Pak hem uit met een daarvoor bestemd programma denk daarbij aan Winzip die kun je downloaden op Winzip.com. Dit bestand word ook standaard ondersteund door Windows Xp alleen zonder Winzip heb je wat minder mogelijkheden, maar voor het uitpakken van een Winzip archief moet het niet veel problemen leveren. Als je uiteindelijk het bestand: 'Browser-fix-01b.zip' hebt geopent met Winzip zie je als het goed is een programma staan pak het uit met de knop Extract/uitpakken op sleep het naar de door jou uitgekozen map en/of plaats. Druk dan één keer op het bestand wat je uit het .zip bestand hebt gehaalt en het probleem gezdien Acces Violation is verleden tijd.

Acces Violation zit hem in de Browser, een kleine fout in het script zorgt ervoor dat er bij sommige windows Versie's (Updates) een groot aantal waarschuwing velden komen daarvoor is de Fix eigenlijk in het leven geroepen en die heb ik daarom ook hierbove besproken. Ik weet dat deze Fix gewoon moet werken en daarom wens ik je veel succes bij het process.

Andere Problemen & Oplossingen

Er zijn diverse problemen waar je nog mee kan zitten vaak komt dit door een verkeerde instellingen. De Instellingen worden opgeslagen in het bestand 'gta_sa.set' als je deze verwijdert word hij automatisch weer opnieuw aangemaakt en dan zijn tevens de instellingen van Gta San Andreas verwijdert en is alles weer herstelt naar de standaard. Dit bestand kun je vinden in de map: 'Mijn Documenten > GTA San Andreas User Files'. Verder zou ik niet echt veel problemen meer herkennen ik heb je in ieder geval hulp geboden ik hoop dat het lukt, mocht het echter toch niet werken dan kan je altijd nog raadplegen. :Y

Bewerkt: door SummerBase
Geplaatst:

hey ik heb de fix gebruikt en het heeft HELAAS niet geholpen:(

ik heb vervolgens gta_sa.set verwijderd en toen deed die het nog steeds niet :(

en als ik op OK klik dan gaat het gewoon helemaal weg het is echt jammer

ik hoop dat er wel een oplossing voor is ik wil graag spelen :(

en bedankt voor de informatie ik waardeer het :)

• 1 maand later...
Geplaatst:

ik heb dat probleem ook gehat

maar ik hat de enter knop ingehouden tot dat de foutmeldingen weg waren

daarna heb ik er nooit meer last van gehat :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...