Jump to content

welke server ofzo moet ik downloade voor mta ?

Recommended Posts

Geplaatst:

ok dus als ik op iemand anders zijn server wil spelen moet ik de client downloaden? van nederland dantoch?

Geplaatst:

Ja, als jij in iemand ander zijn server wilt spelen moet je de normale Client (v1.1) downloaden en vervolgens instaleren. Op 'deze' pagina vind je een overzicht van de actuele versie's van MTA die het op dit moment kent. Ik raad je aan een Nederlandse Mirror te kiezen niet alleen, omdat het sneller is, maar de verbinding is ook stabieler. En van de nederlandse Download Mirrors ben je toch altijd een stuk zekerder van je pakket. Kies bijvoorbeeld de download link van Azer.nl en/of die van Gtagames.nl. Als het goed is krijg je dan een .zip of .rar pakket binnen. Pak deze bestanden uit met de daarvoor bestemde programma's zoals: 'Winzip' en 'Winrar'. Instaleer daarna MTA via de bijgeleverde Client Installer. Als dat alles gelukt is zoek je op het bureaublad een nieuw icoon genaamd: 'Play MTA San Andreas'. Klik erop en je zult een opstart proceduré ondergaan die je ook kent van de Single Player van San Andreas. Alleen het Menu is anders als je het IP van iemand zijn server weet raad ik je Quick Connect aan, hier kun je simpel weg de gegevens plaatsen en joinen was nog nooit zo makkelijk. Ken je echter nog geen server dan raad ik je aan in server Browser te gaan kijken of er bijvoorbeeld een nederlandse server is waar je terecht kan. Hoe het spel werkt is eigenlijk een heel simpele vraag. Precies hetzelfde als gewoon San Andreas (Single Player), alleen nu met een aantal extra uitbreidingen. Ik heb ook nog wel iets leuks te vertellen over Mta oftewel Multi Theft Auto. Mischien wist je het al, maar MTa komt binnenkort met een versie waar je kun lopen en waar je kunt schieten, maar dit laat nog op zich wachten, maar wees gerust MTA Race is ook harstikke leuk. Ik wens je verder veel succes en ik hoop dat het gaat lukken, mocht er nog iets wezen wat niet wil lukken dan kun je het altijd vragen, want vragen staan open. :cya:

Geplaatst:

ok alvast bedankt als het niet lukt zeg ik ut wel ff ik moet nog wel ff gta ophale want ik heb um niet hier dus ik denk dat ik hem vanavond wel heb of morgen anders :)

Geplaatst:

ik heb hem nu gedownload maar er staat:only version 1.0 is supported ofzo wat moet ik doen???

er staat:

Error

Only GTA:SA version 1.0 is supported!

Geplaatst: (bewerkt)

Volgende keer als je post kan je beter je post Editen.

p_edit.gif

(wil niet modachtig doen.)

Maar dit is niet echt goed voor je warning level. :cab:

Bewerkt: door Dynamic

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...