Jump to content

The Green Light District


Apple-Mac

Recommended Posts

mooie screens maar probeer ze even 99.9% bugloos te maken(sorry als ik zo bazich overkom... :*D )

mvg. Bright

Ja, makkelijk gezegd, maar zet jij ze maar ff ingame dan. Dat aat niet met een de 1e keer 100% bugloos. Ook nog dat hij nog niet klaar was met die lot, nog lang niet eigenlijk. Dus dat komt nog wel.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 794
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Apple-Mac

    198

  • Nickonly

    87

  • [NL]BoBo[FRL]

    44

  • Donwell

    40

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik wou ff melden dat ik de laatste 2 a 3 dagen niks aan de mod kan doen. ik zit nu in almere op mijn psptje, maar ik zal wel proberen zoveel mogelijk online te komen. ik hoop dat het deze dagen goed gaat met de mod! mvg, apple-mac (op z'n psptje)

Link to comment
Delen op andere websites

hey ik ben weer terug van weggeweest en ik wou hier graag ff zeggen dat ik op 1 januari 2007 om oo:11 uur OOM ben geworden en ik ben 30 dec aangehouden lol!

en ik ga nu ff de basepack bekijken dus doei

Link to comment
Delen op andere websites

maar hoe moet je een weg je makken

Je hoeft geen wegen te maken, daar zorgen wij al voor. Maar ik denk dat je eerst nog even wat meer ervaring moet gaan opdoen voordat je mee gaat doen aan een mod. Niet dat dat huisie er slecht uit zag, maar je bent er gewoon nog niet zo ervaren mee. Daarom wil ik je eigenlijk nog niet toelaten om met GLD mee te doen. Misschien over een maand ofzo, als je wat meer ervaring hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

Gefeliciteerd bobo! 8) Maarre, hoe moeten de kindjes JOUW noemen? [NL]BOBO[FRL]???

Ik ben inmiddels weer terug van weggeweest

[..]

Applemac... 8)

je wilt weten hoe ik in RL heet dat staat in me msn naam en je hebt mijn msn ook wel dus lol.

maarre de basepack ziet eer al mooi uit en ik mot de updates nog ff hebben en dan heb ik alles ook mzzls

en Djpp mooi huisje

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo Mensen,

Ik ben vanmorgen zojuist bezig geweest een missie te maken voor GTA San Andreas. het was de bedoeling dat je in die missie in een vliegtuig stapt en naar San Fiero Airport vliegt. en daar 3 Ballas mensen neerschiet.

En nu de Grote mededeling: DE MISSIE WERKT , ik heb gemaakt met behulp van de Tutorials van JgunterS, dus ook JgunterS bedankt! :klap:

ik kan vanaf vandaag dus eenvoudige missies maken. binnenkort zal ik de 1e missie voor GLD maken. Niet voor het echte verhaal maar gewoon voor de leden. :klap:

markps3fanman

ps. wie de missie wil moet maar ff pb-en naar mij of mij op msn spreken.

Bewerkt: door markPs3fanman
Link to comment
Delen op andere websites

Mooi gedaan markps3fan!, Petje af. Je zet je ook echt in voor GLD dus dat is helemaal top!

Maar nu heb ik het weer ff over iets anders, veel mensen klagen over dat hun gebouw NIET op hun lots passen. En meeste vragen ook of ze de lots daarom mogen aanpassen. Het antwoord hierop is: JA, dit mag. Alleen zijn er wel wat regels aan verbonden! De buitenste rij vertex mag je absoluut NIET aanpassen, omdat dan je lot niet op het eiland past.!

Stel dat dit je lot is

zne7.jpg

Hier zie je een zijaanzicht afgebeeld van een lot. Je ziet dat de buitenste vertexen met ROOD zijn aangegeven. Deze mag je dus NIET aanpassen!

Dit is goed!

z1tl6.jpg

Dit is goed, omdat je de buitenste vertexen NIET hebt aangepast, zodat deze nogwel op derest van het eiland past.

Dit is fout!

z2ig2.jpg

Dit is helemaal fout, omdat je met de buitenste vertexen knoeit. Nu past je lot dus niet op andere delen van het eiland!.

Voor vragen (hierover) kun je me altijd PB'en :)

Mvg, AppleMac

Link to comment
Delen op andere websites

Nickonly neej voor mij ik wil bij sa een heeeeele lange wEg makken , en welke prog`s moet ik hebben

ik had txd workschop (die ben ik kwijt) en een script voor het om zetten van .3ds naar .dff en .col ...

snappje??? :ch::D

Link to comment
Delen op andere websites

Nickonly neej voor mij ik wil bij sa een heeeeele lange wEg makken , en welke prog`s moet ik hebben

ik had txd workschop (die ben ik kwijt) en een script voor het om zetten van .3ds naar .dff en .col ...

snappje??? :ch::D

Voor dat soort dingen bestaat dus het "Textuurs en moddeling help topic", en niet dit topic. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

veel mensen klagen over dat hun gebouw NIET op hun lots passen.

dan nemen ze toch meerdere kavels, als ze niet aan eentje genoeg hebben, dan hebben we ook sneller de kavels allemaal volgebouwd.

Met trots mededeel ik, dat ik de lots: 1,2,3,4, 35,36 en 43, 44 gehuurd heb. (kaar wordt binnekort aangepast)

Met passen, bedoel ik dat het land bijv. niet geegaliseerd is.

Thanx for the good comments! :)

AppleMac

Bewerkt: door Apple-Mac
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...