Jump to content

The Green Light District


Apple-Mac

Recommended Posts

Dan eindelijk:

De overeenkomst van samenwerken tussen de mods Las Colinas en The Green Light District.

Wij (Ik en Fire1Bull) hebben een overeenkomst gemaakt over hoe en wat over samen werken van de 2 mods. We hebben besloten om nu eerst de mods helemaal af te maken, terwijl de leden van beide mods de beide mods mogen helpen. We zullen de beide mods als ze klaar zijn appart releasen, zodat ze appart speelbaar zijn, maar ook samen. Je kan zo dus Las Colinas en Green Light District appart spelen, maar ook samen. Maar het leuke er van is, is dat de verhalen elkaar ondersteunen, het verhaal begint bij Las Colinas, en eindigt in GLD. Dus als je uiteindelijk het hele verhaal wil weten, moet je allebei de mods downloaden (dan gaat het als volgd: 1 download LC, 2 speel het 1e deel van de verhaallijn uit in LC, en daarna installeer je als 3e GLD en speel je de rest van het verhaal uit). Maar je kan dus ook gewoon GLD zonder LC spelen, maar dan mis je wel het eerste deel van het verhaal, of alleen Las Colinas, maar dan weet je niet hoe het afloopt. We zullen dus onderling ook gaan afspreken wie welke object nummers mag gebruiken (bijv Las Colinas 1-6000 en GLD 6001-18000).

Dit betekent dus ook dat het een (twee) totalconversion mod(s) worden, en niet aan SA zal worden toegevoegd (SA gaat dus weg).

Hopenlijk heb ik het goed uitgelegd en is het nu duidelijk voor iederen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 794
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Apple-Mac

    198

  • Nickonly

    87

  • [NL]BoBo[FRL]

    44

  • Donwell

    40

Top Posters In This Topic

Posted Images

Wat moet ik precies maken? Een banner?

Ja, dat zou wel goed zijn, voor reclame ofzo. Maar als we je "echt" nodig hebben voor bijv. textuurs, dan roeppen we je wel!

Okey ik ben hier dus aangenomen als artwork designer :D Nick Only zou je mij wat leuke screens kunnen sturen van personen of gebouwen die speciaal zijn want dan ga ik meteen aan de slag!! Doe maar via PM of e-mail.

Je screens komen er binnenkort aan, maar die kan je nu better even aan Appel vragen...

Ik ben vanaf nu weer online, ik heb weer internet in de webbrowser, en dat wou ik dus ff melden aan iedereen van de GLD MOD.

markps3fanman

OK, mooi, dan kan je weer volgen wat er hier gaande is, maar je hebt toch wel wàt gedaan?

Mensen, ik heb een track gemaakt voor het Radio Station district 5 live, nummertje heet Green Light District. Je kunt het hier checken. Kunnen we ook meteen zien wat een boel andere muzikanten ervan vinden en heb je wat meer Exposure :) . Ik heb al wat aanbiedingen van muzikanten die mee willen werken.

Wat vinden jullie ervan ?

Ik vind het prachtig! Echt een heerlijk lied, met dat lied wil ik wel een bar binnen gaan. Echt mooi! :bier: :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

ik ben de nieuwe photoshopper, ik zal even een website maken waar ik voorbeelden van zelfgemaakte dingen, ook ben ik goed in modellen met sketchup. :Y dus daar zal ik ook veel screen over plaatsen.

Ik ben ook goed in het bouwen van websites, :Y dus als je mijn website mooi vind. laat dan hier even een berichtje achter :Y

Bewerkt: door coldkiller
Link to comment
Delen op andere websites

@Babi: Ja, je kunt reclame posters maken! :)

@Drainage: Okee, dit is gewoon Tha Max! :*D Prachtig gedaan!, Misschien als Intro voor gld? :)

@coldkiller: Ok, maar op dit moment weet ik nog geen website! 8)

Applemac..

Bewerkt: door Apple-Mac
Link to comment
Delen op andere websites

@Babi: Ja, je kunt reclame posters maken! :)

@Drainage: Okee, dit is gewoon Tha Max! :*D Prachtig gedaan!, Misschien als Intro voor gld? :)

@coldkiller: Ok, maar op dit moment weet ik nog geen website! 8)

Applemac..

Ik maak zowieso een website voor mezelf waar ik al mijn models en Photoshop plaatjes op zet.

een soort Portfolio dus.

Bewerkt: door coldkiller
Link to comment
Delen op andere websites

Mooi, maar wat heeft jouw website ingodsnaam met deze mod te maken?? <Wel zeer vette site!!>

Ontopic: Ik begin nu echt het gevoel te krijgen dat dit echt een fantastische mod wordt!! Ook al ben ik gestopt met mijn LOT (eigenlijk 2 :{ ) wil ik nog wel kleinere dingen maken, zoals shops of andere kleinere gebouwen; dus niet van die hele project(en)jes.. Of wat Photoshop (in mijn geval PaintShopPro) werk :*D !!

Laters, Puma.

Edit: En ik vroeg me af of mijn reclameborden ook in de mod mochten komen :*D :

6zt2.jpg

1bx4.jpg

2vw3.jpg

3ut7.jpg

4il4.jpg

5bg5.jpg

:dance: :dance: :dance:

Bewerkt: door Puma
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...