Jump to content

The Green Light District


Apple-Mac

Recommended Posts

  • Reacties 794
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Apple-Mac

    198

  • Nickonly

    87

  • [NL]BoBo[FRL]

    44

  • Donwell

    40

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik vindt hem HEEL erg mooi. Dat waardeer ik echt! Alleen is het een tv-station. Maar als nickonly, en oli4 de naam (District 5 Live) goed vinden, dan kan dit uiteraard ook gebruikt worden voor de radio.

Heel mooi gedaan!

AppleMac.. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Leuke naam hoor! Ik zie al reclame borden voor me in de mod met reclame voor de zender! Maar dat het eigenlijk een TV zender ofzo zou moetten zijn, dat kan toch allebei? Ik bedoel: er is toch ook bijvoorbeeld veronica op TV, en ook radio veronica op de radio?

Maar ik ben ook nog bezig met het eiland geweest, maar dat zijn wan die kleine dingetjes die verbeterd moetten (moesten) worden, dus daar maak ik geen screen van.

Maar Pum, kan je ook een soort van reclamebordverzie van dat logo? Dan hebben we er weer een bij!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik bedoel: er is toch ook bijvoorbeeld veronica op TV, en ook radio veronica op de radio?

Maakt het uit als ik zeg, dat Radio-Station District 5 Live Radio-zender (naam verzonnen door mij) en District Live 5 tv-station, in twee gebouwen zijn? Ik bedoel dus dat TV-STATION District 5 Live, in mijn gebouw zit, en Radio District Live 5 in jouw gebouw. Zou dat kunnen? Pardon!...Ben je het met me eens, bedoel ik?

AppleMac :):clown:

Ok, maar dan ga ik nu over op ZEER SLECHT NIEUWS! :cry::cry::cry:

*Hoe pijn dit ook doet. Het zal gebeuren

*Hoe erg wij dit ook vinden, het zal moeten gebeuren.

*Hoe erg SA eraan gaat lijden, het zal moeten gebeuren als we de mod willen laten draaien.

GLD wordt een officiele TC mod voor SA :cry: Moet ik met pijn in mijn hart zeggen!:cry:

We hebben geen andere keus. LV kan echt niet weg.

SA gaat sowieso crashen, wat we ook doen.

Dus wordt het een TC. Ja ik vindt het ook vreselijk, maar het kan niet anders. Zorg dus dat je je SA GOED back-pt!:cry:

AppleMac...

Bewerkt: door Apple-Mac
Link to comment
Delen op andere websites

Ok, het word dus een TC. Maar waarom? Heb je er redes voor? we kunnen het toch gewoon zo doen dat alleen dat noordelijke deel weg gaat? Ik zou niet weten waarom niet!

Maar van radio TV station in jouw gebouw. ok. Maar bedoel je dan in die ene lot waar je nu mee bezig bent? Anders wordt die lot wel erg vol. Neem dan gewoon nog een lot, we hebben er genoeg!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap jullie niet ? Ik zet voor jullie het eiland in SA, en die zou dus LV moeten vervangen ? Met een beetje moeite zou je sa crashloos kunnen opstarten zonder LV. Als eerste vraag ik me af, waarom de mooiste stad van SA ? Ten tweede zal het er dan zou uit gaan zien:

gld.jpg

En in dat gigantische zwarte gat zal dan jullie eiland komen, waar overgens in sa geeneens water ligt, die je er overgnes ook niet op zal krijgen. Verder snap ik niet waarom je het wilt, datgene wat er van sa nog is zullen geen paths zijn, gee missies en geen andere scripts. En als laaste mensen downgraden jullie mod om in jullie eigen map te rossen en niet op in sa te rijden, daarvoor hebben ze niet jullie mud nodig.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik bedoel dat ene gebouw, wat een grijsachtig textuur heeft op mijn bestaande lot. Links, van het hoge gebouw af! Maar, dat gebouw wordt een school. Anders komen er inderdaad teveel SPECIALE gebouwen!

Dus, District 5 Live, vindt in dat hoge radio-station plaats!

P.S. Een opknapbeurt voor mijn lot. Wat moet er nu nog verandert worden? (je kan in de schoolhal lopen)

rendergt4.png

AppleMac...

Bewerkt: door Apple-Mac
Link to comment
Delen op andere websites

yo puma cool bord man en waarom moet idd lv weg das het mooiste eiland en als er iets weg gaat klopt het verhaal ook niet egt meer want dan kun je niet mee rmissies doen ofwel?! :?:Y:cya:

xD

[NL]BoBo[FRL]

-EDIT-

ennuh je moet gwoon je gta map ff kopieeren voordat je erin gaat prutsen

en @ Nickonly hieronder: owh oke is goed toppie

en ik ben waarshijnlijk deze week wat minder actief want ik heb tentameweek (tot en met dinsdag)

Bewerkt: door [NL]BoBo[FRL]
Link to comment
Delen op andere websites

BoBo[FRL]' date='7 Nov 2006, 13:38:17' post='538079']

yo puma cool bord man en waarom moet idd lv weg das het mooiste eiland en als er iets weg gaat klopt het verhaal ook niet egt meer want dan kun je niet mee rmissies doen ofwel?! :?:Y:cya:

xD

[NL]BoBo[FRL]

-EDIT-

ennuh je moet gwoon je gta map ff kopieeren voordat je erin gaat prutsen

Ik was gisteren ook al bezig met een post voor bereiden met uitleg waarom LV en andere zooi van hoe en wat, maar dat kwam er gisteren niet meer van. Ik ben nu ook nog bezig met een kaart met GLD er op verwerkt in de SA kaart. Als ik die klaar heb, post ik die hier, en geef ik verdere uitleg.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik besefte opeens dat het bekende "Norman-virusscanner" Ook iets met Groen doet. Ik heb de teksten Norman vervangen.

Ik weet niet of dit mag, maar zoniet. Dan verwijder ik het. Geen punt toch? :)

Screen:

licinserv8.png

Applemac...

Bewerkt: door Apple-Mac
Link to comment
Delen op andere websites

Ik besefte opeens dat het bekende "Norman-virusscanner" Ook iets met Groen doet. Ik heb de teksten Norman vervangen.

Ik weet niet of dit mag, maar zoniet. Dan verwijder ik het. Geen punt toch? :)

Screen:

licinserv8.png

Applemac...

waha xD

die lui ook al eerst grolsh en nu hun naja je kunt um in je sig doen lijkt wel cool tog?

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, haha inderdaad :) . Veel te veel bedrijven die "Groen" gebruiken voor hun reclames. :bier:

Maar nu ff serieus werk. Deze screen geeft een indruk, over hoe mijn lot eruit zou zien in GLD. De screen van het eiland is gemaakt toen het eiland ZEER ZWAAR in WIP was, door nick.

Staat best cool, toch? 8)

indrukbo0.jpg

AppleMac's Paintwork.....

Bewerkt: door Apple-Mac
Link to comment
Delen op andere websites

ziet er cool uit apple (ik weet niet wat wip is maar dat zal we lzoiets zijn dat de textures niet goed zitten ofzo)

ga zo door en heb je mijn kerkje al gezien? (link zit in me sig)

hier is een link K L I K

wat vinden jullie van men nieuwe sig? xD verveelde me en heb ff wat simpels gemaakt en ik heb ookn og een plaatje van internet gehaald (zal zo ff editen)

gldlogoosn5.th.jpgxD

Bewerkt: door [NL]BoBo[FRL]
Link to comment
Delen op andere websites

Heey ziet er netjes uit,[NL]BoBo[FRL] :)

W.I.P, betekend Work In Progress. In andere woorden, Het Werk In Voortgang

Goedzo [NL]BoBo[FRL]!

oh, en btw. Check wat ik tegen kwam op google 8)

Red Light District wordt Green Light District

Greenpeace en Provinciale Milieufederaties werken aan klimaatprobleem

Amsterdam, Nederland — Greenpeace en de Provinciale Milieufederaties veranderen vandaag het Amsterdamse Red Light District in een Green Light District. Achter zes ramen op de Oudezijds Achterburgwal vervangen vrijwilligers energieverslindende gloeilampen door groene spaarlampen.

AppleMac.

Bewerkt: door Apple-Mac
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...