Jump to content

The Green Light District


Apple-Mac

Recommended Posts

  • Reacties 794
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Apple-Mac

    198

  • Nickonly

    87

  • [NL]BoBo[FRL]

    44

  • Donwell

    40

Top Posters In This Topic

Posted Images

We denken dat we nog iemand nodig hebben om het werk te versnellen, nu gaat het niet al te snel, dus:

Meld je nu aan om te komen helpen als ingamezetter!!!

Je mag je ook nog aanmelden als gewoon modder, tester (helemaal niet hard nodig nu, maar ja), reclamemaker, of wat dan ook. We willen dus eigenlijk gewoon wat meer leden...

Link to comment
Delen op andere websites

Dubbelpost... :$

Maar ik heb het eerste deel erin gezet, IPL, IDE en de gta.dat heb ik aangepast. Bij 3/4 van het laden geeft hij een error aan. Ik heb mijn IPL en IDE even geupload, kan iemand misschien kijken wat er fout is??

Alvast bedankt,

Donwell

KLIK VOOR DE IPL EN IDE

Bewerkt: door Donwell
Link to comment
Delen op andere websites

U vraagt, wij lossen op :schater:

18001, thegreenlight1, 0, 3516.99, -1615.268, -1,01414, 0, 0, 0, 1, -1

Hierboven zie je je ipl bestand. De oorzaak van je chrash is dat er volgens GTA één getal te veel in je ipl staat, namelijk bij de Z-coördinaat. Deze is -1,01414. De komma in dit getal moet veranderd worden naar een punt. De goede ipl is dus:

18001, thegreenlight1, 0, 3516.99, -1615.268, -1.01414, 0, 0, 0, 1, -1

Overigens is dit een fout die de map IO niet maakt. Leer mappen met de map IO in dit topic.

Mvg Wazuup ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ok, ik ga nu die MAP IO tut even bekijken, want ik heb die , verander naar een . , maar hij doet het nog steeds niet...

Jongens, ik snap niks van die MAP IO, ik ga dus alles nog eens grondig doornemen wat er dus mis ging. Vandaag zal hij waarschijnlijk niet klaar komen, maar ik probeer het voor volgende zondag het 1e eiland klaar te hebben...

Bewerkt: door Donwell
Link to comment
Delen op andere websites

Ok, ik ga nu die MAP IO tut even bekijken, want ik heb die , verander naar een . , maar hij doet het nog steeds niet...

Jongens, ik snap niks van die MAP IO, ik ga dus alles nog eens grondig doornemen wat er dus mis ging. Vandaag zal hij waarschijnlijk niet klaar komen, maar ik probeer het voor volgende zondag het 1e eiland klaar te hebben...

Mooie woord keuze, Maar het zou wel fijn zijn als hij daarvoor ingame staat, maar misschien is wat hulp wel handig, dus ik herhaal:

Meld je nu aan om te komen helpen als ingamezetter!!!

(post dan even (als je dit wil), en dan heb je zeker wat te doen!)

Ow en oli4, lukt het al een beetje met die muziek? (als je überhaupt ooit online komt...)

Bewerkt: door Nickonly
Link to comment
Delen op andere websites

Jongens, ik sta voor een raadsel. Ik kijk in die IPL en IDE, maar ik kom er maar niet uit. Wat ik ook doe, hij blijft op een error lopen... Misschien dat ik de coördinaten moet gaan veranderen??

Gebruik deze:

18001, thegreenlight1, 0, 3516.99, -1615.268, -1.01414, 0, 0, 0, 1, -1
18001, thegreenlight1, thegreenlight1, 300, 128

Ik heb dus in de IPL een komma in een punt veranderd en in de ide de 0 in 128 veranderd.

Lukt dit niet, dan moet je:

- Het ID nummer veranderen

- De naam van de DFF nakijken (thegreenlight1)

Of je moet:

- Je dff nakijken en evt. opnieuw exporteren

- Je col nakijken en evt. opnieuw exporteren

- Je txd nakijken (bijv. vergeten te compressen of verkeerde naam)

Link to comment
Delen op andere websites

Ok, bedankt Wazuup! Ik zal zo even kijken of het me lukt!

EDIT: Jongens, ik heb het even geprobeerd, het lukt me niet... :N Misschien dat ik even nieuwe coordinaten moet zoeken, dat een deel van het eiland in Los Santos ligt? Ik ben niet zo ver van LS af gevlogen.

Bewerkt: door Donwell
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...