Jump to content

The Green Light District


Apple-Mac

Recommended Posts

Voor diegene die denken dat AppleMac alleen maar uit z'n neus loopt te vreten, heb ik ff speciaal iets gepost. Ik ben hiermee bezig voor mijn lots

Wat vinden jullie ervan?

werkcq9.png

AppleMac....

Bewerkt: door Apple-Mac
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 794
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Apple-Mac

    198

  • Nickonly

    87

  • [NL]BoBo[FRL]

    44

  • Donwell

    40

Top Posters In This Topic

Posted Images

mooii ziet er goed uit :Y

maar toch mist er wat :-(

Ik neem aan dat dat nog in WIP is maar ik heb een paar kleine opmerkingen

het is een beetje eentonig vind je niet zoals alleen maar die raam texture,s

en je kan ook mischien een beetje details inbrengen zoals een dakgoot maken enzo

en mischien de onderkant kan je een muur maken inplaats van dat de ramen tot aan de grond lopen :)

Vat dit op als tip,s en niet als negatiev comentaar :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Voor diegene die denken dat AppleMac alleen maar uit z'n neus loopt te vreten, heb ik ff speciaal iets gepost. Ik ben hiermee bezig voor mijn lots

Wat vinden jullie ervan?

AppleMac....

Lol, dat maak ik in 10 minuten na terwijl ik met me andere hand mijn neus uitpeuter.

Maar om niet te ver van dit topic af te drijven, (we zijn immers geen peuters meer) moet ik zeggen de het geheel nog iets mist. Netzoals mien ouwe jong nick1991 al zei moet je details toevoegen.

Met details denk je inderdaad aan dingen waar je totnutoe niet aan hebt gedacht, denk daar dus aan en je zal je model stukken kunnen verbeteren.

Met een groene groet:

Bradley H.

Link to comment
Delen op andere websites

Bradley heeft het (denk ik) over details als een rand op het dak, hier en daar iets dat uitsteekt of van die ventilatoren op het dak... Ziet er wel mooi uit, alleen ga ik in Bradley' mening mee dat er wel iets meer details bij mag... als dat lukt...

Succes anyway, Grtz Puma.

Link to comment
Delen op andere websites

At Nick!

Nee joh! Tuurlijk vat ik het niet negatief op. Ik sta juist vrij als iemand me tips wilt geven! Bedankt! :)

En BTW, dat gebouw rechts van het hoge gebouw (wat eraan vast zit) is het hotel!

AppleMac...

Bewerkt: door Apple-Mac
Link to comment
Delen op andere websites

en links dan?

wat is dat voor een gebouw parkeer garage? ofzu

en puma ik denk ook dat dat wel mooier zal zijn naja ik vind het goed dat ie dit maakt want ik ken da niet hoor maar met details is het nog mooier idd :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Vorige pagina. Daar heeft Puma een link gepost, naar de video van z'n gebouw. Het is een winkelcentrum, met ondergronds parkeergarage.

Maatrja, dat even terzijde, is het nou beter? Ik wil graag meer tips horen, wat ik nogmeer bij het gebouw kan zetten! :)8) Bedankt!

werk2ml1.jpg

AppleMac....

Link to comment
Delen op andere websites

Miene jong Bradley het is Nick11123 en kom niet uit 1991 :schater:

oke Apple-mac dat ziet er echt stukken beter uit echt waar :klap:

veeel beter dan die eerste zo zie je effe wat toevoegen en het is meer realistischer :Y

nouja jij wou nog tip,s horen ? :sigaar:

dan zal ik ze geven ook:

aan de onderkant van dat gebouw zie ik dat de raam texture gewoon door loopt,

mischien kan je de onderkant naar binnen extrude en dan gewoon een stenen muur texture gebruiken

zodat het niet zo ''box'' achtig is. snapie

owja een rand aan het dak kan ook wel wonderen doen... zoals een dakgoot ofso :)

Link to comment
Delen op andere websites

Oke, heel erg bedankt! Als je meer tips hebt, hoor ik het graag! :)

Er is al een pijpleiding langs het voorste gebouw. Wil je me dan ook graag een tip geven, over hoe ik dat hoogste gebouw (dat met die blauw ramen) veel minder, op het Trade Center laat lijken? Maar toch ZONDER puntdak?!

Maar, als ik de onderkant naar binnen wil extruden, dan gaat alles mee naar binnen (een hele rij) dat komt, omdat ik die gebouwen vanuit een plane heb gexrude. Weet jij misschien wat ik daaraan kan doen?

heel erg bedankt nick11123! :)

AppleMac.... :)

Bewerkt: door Apple-Mac
Link to comment
Delen op andere websites

ziet er al cool uit apple en dat dat de winkelcentrum is sook mooi naja zoals nick11123 al zij een dak goot doet wonderen en die muren ook hea naja voor de rest weet ik niet wat ik er nog bij moet zeggen ik denk dat als je dat hebt gedaan en dan weer een screen post dan kijken we weer of nie dan?¡ :Y:cya::klap::cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Maar, als ik de onderkant naar binnen wil extruden, dan gaat alles mee naar binnen (een hele rij) dat komt, omdat ik die gebouwen vanuit een plane heb gexrude. Weet jij misschien wat ik daaraan kan doen?

Selecteer het object, en doe dan Cap holes. Dan is de onderkant van je gebouw dicht, en kan je er mee verder :sigaar:.

Ik heb zelf niet veel kunnen doen sinds m'n laatste post, maar nu ben ik nog even bezig met het (2e) eiland goed te maken. Daarna ga ik me bezig houden met het vliegveld. (Ik moet wel eest het eiland goed maken, want de grond van het vliegveld is er nog bijna niet eens!) En Appel, ziet er al goed uit! Maar je moet wel iets van een deur ofzo maken aan de onderkant van die gebouwen. Of misschien een extra blok al hal met de ingang. Of een zwembad bij het hotel (op het dak?). Het is iniedergeval heel mooi al! Ik zal je binnenkort ook de ondergrond voor je lot sturen!

Bewerkt: door Nickonly
Link to comment
Delen op andere websites

miss een helicopterlandplaats op het dak of zoals nick al zei een zwembad (een helilandplaats lijkt wat raar miss op een dak.).

-EDIT-

owh ja @ nickonly: moe tik 3dsmax downen of moet ik gmax downen?

P.S. ik heb gmax al

ben ff aant prutsen geweest met gmax en heb dit gekregen watn ik snap er niet egt zoveel van eigelijks

owhja en @ apple-mac: wil je mijn naam in de First Post veranderen?

Bewerkt: door [NL]BoBo[FRL]
Link to comment
Delen op andere websites

Heey, ik had al een tutorial* gemaakt, over hoe je een straat maakt. Volg goed de instructies, en je komt wel ergens!

Klik voor de tut

*=Ook geschikt voor Gmax! Alleen kan texturen iets anders in z'n werk gaan. Veel succes!

At NickOnly

Ja...op de hoogste toren stond al een helicopter landingsbaan.

AppleMac...

Link to comment
Delen op andere websites

yo apple zou je miss (als je da kunt) ook een tut voor gmax willen maken netzoals je die ehbt gemaakt voor 3ds max dat zou wel cool zijn dan ken ik het ook namelijks bvd

[NL]BoBo[FRL] :cya:

EDIT @ hieronder

ja ik bedoel over texturen want dat kan niet met die tut van 3ds max dus bedankt!.!

ennuh ik heb een model gemaakt van een klein soort kerkje

kerkjuhhhqw5.th.png

Bewerkt: door [NL]BoBo[FRL]
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...