Jump to content

The Green Light District


Apple-Mac

Recommended Posts

Heey ziet er netjes uit,[NL]BoBo[FRL] :)

W.I.P, betekend Work In Progress. In andere woorden, Het Werk In Voortgang

Goedzo [NL]BoBo[FRL]!

oh, en btw. Check wat ik tegen kwam op google 8)

Red Light District wordt Green Light District

Greenpeace en Provinciale Milieufederaties werken aan klimaatprobleem

Amsterdam, Nederland — Greenpeace en de Provinciale Milieufederaties veranderen vandaag het Amsterdamse Red Light District in een Green Light District. Achter zes ramen op de Oudezijds Achterburgwal vervangen vrijwilligers energieverslindende gloeilampen door groene spaarlampen.

AppleMac.

waha das cool 8) en dat wip ok ik snap het maar wat vind je van mijn sig op dit moment en wat vind je van dat plaatje die ik vond op google?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 794
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Apple-Mac

    198

  • Nickonly

    87

  • [NL]BoBo[FRL]

    44

  • Donwell

    40

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mooie plaatje hoor! :)

En....Is het al gelukt om een straat te maken? (met textures?)

Mooi plaatje trouwens. Alles wordt GROEN!

Oh, en er komen ook een paar kermis attracties. Zoals een reuzenrad, of een "groene" octopus.

AppleMac... :)

Bewerkt: door Apple-Mac
Link to comment
Delen op andere websites

Eindelijk heb ik tijd:

-Uitleg hoe het nou zit met LV, of hoe in iedergeval het idee is-

mapgrootmetglahelemaalyx1.th.jpg

Dat is de kaart van hoe het nu gaat worden/ hoe we willen dat het word.

Waarom LV weg?

Omdat:

- LS heeft te veel verbindingen met andere delen van SA, en is dus moeilijk uit SA te halen zonder dat we irritante problemen krijgen met weg aansluitingen.

- SF is te groot, want als SF weg gaat, gaat ook Mt Chilliat weg, en dat is nou ook niet nodig, zo veel ruimte hebben we nou ook weer niet nodig, en SF is verticaal, en GLD ligt horizontaal. (tenminste, dat is fijner)

Waarom LV dan wel?

omdat LV de juiste vorm heeft en de beste ruimte geeft voor de mod. Misschien vind je het jammer dat (voor sommigen (NIET VOOR MIJ)) de mooiste stad weg gaat. Maar zo wath? Er komt iets veel leukers voor in de plaats!

Hoe worden de wegen en hoe zit het met de trein?

De wegen zoals je op de kaart al ziet, die komen daar gewoon, die liggen al bijna vast. Maar zoals je al merkte waarschijnlijk, zijn die niet aangesloten. Dat komt omdat we nog niet precies weten hoe we die wegen gaan leggen.

En de trein dan?

Als we niks aan de path van de trein aanpassen, dan vliegt de trein gewoon over de plek waar hij anders zou rijden, ookal is er geen rails. Dus we moetten óf de trein verwijderen, óf de trein paths aanpassen.

Dat 2e gaat nog al moeilijk, omdat er hier niet zo veel mensen op dit forum goed omkunnen gaan met paths, laat staan trein paths. Als we er achter kunnen komen hoe we die path aan kunnen passen, dan passen we de trein aan. Zo niet, dan is het heel jammer maar helaas. dan gaan trein.

En gewoon verkeer op de straten, en mensen?

Hier geld ongeveer het zelfde voor. Namelijk nietmand die nu meedoet aan de mod, weet iets van paths af. Dus als we ook hier van te weten komen hoe dit werkt, gaan we dit ook doen. Liever dit dan de trein, anders zijn de straaten zo leeg.

Eiland 1 lijkt zo klein!

Komt omdat dit gewoon een klein eiland is. Hier zal je maar mee moetten leren leven, het is de harde waarheid.

even uitleg over de kaart:

De witte vierkanten of huizen en gebouwen wat ze moetten voorstellen, die zijn ook nog maar voor de show, die zitten nog neit opde goede plek, en hebben al helemaal niet de goede vorm (bij de meeste staat nog nieteens iets). Vooral op het 3e eiland is dit erg goed te zien. Daar heb ik het gewoon even helemaal wit gemaakt, omdat we nog helemaal niks van het 3e eiland hebben behalve de kaart. Dit word ook dus nog uiteindelijk gefikst.

Is dat alles?

Nee. Maar wat dan wel? Dat zeg ik lekker niet :engel: .

Bewerkt: door Nickonly
Link to comment
Delen op andere websites

Oke, ik heb ff snel aan mijn breakdance gewerkt voor GLD.

Hij ziet er te simpel uit, maar daar gaat het niet om.

Screen:

attractieyq7.png

Ik zeg er ff bij, dat de hele attractie, 6076 poly's heeft.

Dat wordt dus een hoop stukken verdelen :clown:

*En bij lots 14,15 komt er kermis.

AppleMac...

Bewerkt: door Apple-Mac
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zeg er ff bij, dat de hele attractie, 6076 poly's heeft.

Dat wordt dus een hoop stukken verdelen :clown:

*En bij lots 15,16,17,18,19,20,21 komt er kermis.

AppleMac...

Wowowo, dat was niet de afspraak! Alleen op lot 15 en misschien ook 14 zou er een kermis komen! niet aan die hele kust! En die attratie hoeft niet in zo veel stukken te worden verdeeld! Dat kan best in een bestand. En dat hij zoizo al zo veel poly's heeft is al bijna onmogelijk! Die moet je gewoon minder maken!

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen, Ik heb hier nog niet echt wat gepost, maar heb contact gehad met Nickonly over radio stations in The Green Light District....

Ik heb ff een kleine demo in elkaar geflanst met wat tracks ... Check Hier 8.00 min. Verder heb ik een vraagje : het lijkt me erg lollig om wat jingles/reclame tunes te maken voor typische Green Light District dingen (die kermis, hotels, winkels etc)... Wat komt er zoal in die mod en zijn er echte namen voor (hotelnaam bv).

Om af te ronden : er staat veel muziek van mij op MP3Unsigned(Hier en Hier). Dit zijn allemaal tracks die ik zelf heb gemaakt en dus kan gebruiken zoals ik wil (geen copyrights). Als daar nummers tussen zitten waarvan jullie denken dat die er zeker in moeten, laat het me dan graag even weten.

Groeten en succes met dat hardcore modellen wat mijn pet echt ver te boven gaat !

Hans aka Drainage

Bewerkt: door Drainage
Link to comment
Delen op andere websites

Mooie muziek hoor Drainage. Ik ben erg onder de indruk. Het klinkt bijzonder proffesioneel. Echt heel knap.

Alleen moet je even je e-mail uit je post halen. Het is niet toegestaan om e-mail adressen te posten op dit forum. We hebben wel een pm functie. Met die functie kun je met elkaar communiceren en eventueel om e-mail adressen vragen.

Link to comment
Delen op andere websites

At Drainage,

Zozo...Dat klinkt goed! Zoiets zou zeker in de Green Light District moeten komen. :)

*De radionaam heet District 5 Live.

Ik vrees dat we niet echte namen mogen gebruiken. Wel de afleiding daarvan. (zoals Burgerking, die noemen we dan bijv. BurgerQueen)

At Nickonly,

Oh, oke. 14,15. Het wordt niet echt een grote kermis, maarja maakt niet uit.!

AppleMac...

Link to comment
Delen op andere websites

..... En de trein dan?

Als we niks aan de path van de trein aanpassen, dan vliegt de trein gewoon over de plek waar hij anders zou rijden, ookal is er geen rails. Dus we moetten óf de trein verwijderen, óf de trein paths aanpassen.

Dat 2e gaat nog al moeilijk, omdat er hier niet zo veel mensen op dit forum goed omkunnen gaan met paths, laat staan trein paths. Als we er achter kunnen komen hoe we die path aan kunnen passen, dan passen we de trein aan. Zo niet, dan is het heel jammer maar helaas. dan gaan trein.......

ik dacht net toen ik dit las als we nou gewoon LV weghalen alleen dan laten we de treinrails liggen en daar onder leggen we dan weer onze mod dan zouden we de trein path gewoon kkunnen laten wat het is en onz meer bezig houden met de voertuigen en citizen path.... of niej???:engel:

-EDIT-

naar aanleiding van appel zijn post hierboven heb ik ff wat namen bed8:

Burger King---->BurgerQueen

Pizzahut---->Pizzashop

McDonald's---->MacDistrict(naar een idee van Apple-Mac)

Febo---->Wallfood?

Smulwereld---->Yammieworld

of kledingzaken:

Coolcat---->Cooldog

Jeanscentre---->Pantscenter

weet iemand miss een betere naam voor 1 van die ik heb bedacht zeg het dan dan kunnen we zien of dat miss beter is!

owhja en @ Drainage: mooie muziek man!

:cya:

[NL]BoBo[FRL]

Bewerkt: door [NL]BoBo[FRL]
Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er niet onaardig uit allemaal, alleen ik moet nog steeds vor jullie een eiland ingame zetten maar ik krijg steeds rars toegestuurd met niet kloppende dff's en zonder textures, jullie kunnen ook gewoon de *.max er bij leveren, dan kan ik het ook doen. Wat betreft de map, het ziet er wel oke uit maar toch gaat het er niet uitzien in sa. Jullie bekijken namelijk alleen de voordelen maar er zijn ook nog nadelen: Waar eerst LV zat zit ju een groot gat waar geen water ligt, en alleen pro-mudders lukt het nog om water toe te voegen. Verder vraag ik me af hoe je al die wegen wilt gaan verbinden. Als laatste ziet er er ogal gaar uit dat LV weg is, dan zou je eigenlijk een soort van muur moeten bouwen ofzo want het land stopt nu opeens.

Met de juiste programma's en goede ervaring kun je paths maken en ze ook weghalen in sa, dat geld ook wat bereft de scm.

Link to comment
Delen op andere websites

Omdat eiland 1 zo klein lijkt (en dat is het zeker) ben ik vanplan, om het te vergroten. Er komt namelijk een eiland bij, wat bij het eerste eiland hoort, genaamd: "West Resort" (omdat het in het westen ligt)

bvdaf9.jpg

Zo moet het worden. Later zal het eerste eiland grondig aangepakt worden. Maar dit is op het eerste gezicht, hoe het moet worden.

*op de kaart staat EAST. Ik bedoel west.! :)

AppleMac...

Bewerkt: door Apple-Mac
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...